  • 41. Data: 2004-11-11 12:27:04
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl> napisał w wiadomości
    news:cmvlou$5ou$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > 4 lata w Polsce i pierwszy raz w życiu usłyszeć Giertycha...
    > To mi pachnie jakimś odosobnieniem w pokoju bez radia i telewizora...
    > Ciekawe czy dobrowlonym:-)

    Zwykle jestem bardzo zapracowany. Mam sporo obowiązków.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 42. Data: 2004-11-11 12:34:39
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Zwykle jestem bardzo zapracowany. Mam sporo obowiązków.

    Taaaa, zapracowany powiadasz...

    --
    Piotr

  • 43. Data: 2004-11-11 12:34:56
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:01:41 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Thu, 11 Nov 2004 11:34:40 +0000 (UTC), Pawel naskrobał(a):

    > hehe pewnie to taki specjalny "doktor" :D

    Niestety jak się zdaje to nacjonalistyczne indywiduum rzeczywiście jest
    doktorem i adiunktem na uczelni. Wprawdzie tego emaila uzywa od niedawna
    ale po przeszukaniu grup pod kątem adresu podanego na stronie wyższej
    szkoły informatyki i zarządzania w Rzeszowie wyskakuje cała masa podobnych
    postów na podobny temat - czyli Żydzi won. Pisywał pod nickiem "NotYoung
    ButNotOld2" w 2002 r. na pl.soc.polish, dbając tam o polskość grupy, oraz
    na pl.sci.fizyka. Wcześniej, w 1993 r. pisał jako grzegorz kruk, ale nie
    wykazywał jeszcze aż tak mocnych odchyłów nacjonalistycznych, a jeszcze
    wcześniej podpisywał się jako "członek Solidarności Europejskiej" ślac z
    Iralndii apele o pomoc dla Polski.

    A tak wogóle Panie Doktorze To jest grupa o dyskusjach na temat prawa.
    Więc jeśli o to chodzi to pana Giertischa możemy omawiać tylko pod kątem
    jego skandalicznego zachowania podczas obrad komisji oraz złożonej przez
    niego Kulczykowi propozycji nietykalności w zamian za dostarczenie zeznań
    obciążających prezydenta.

    --
    Falkenstein

  • 44. Data: 2004-11-11 12:36:22
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:10:18 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshaul9tnmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Dzi?kuj? szanownemu Panu za cenn? uwag?.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    I jeszcze jedno. Jak to panu Doktorowi już wiele razy zwracano uwagę, w
    języku polskim po "Dr" nie stawia się krpki. W Angielskim zresztą też.

    --
    Falkenstein

  • 45. Data: 2004-11-11 12:45:53
    Od: "yggdrasil" <y...@W...gazeta.pl>

    Rodrig Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

    > Niestety jak się zdaje to nacjonalistyczne indywiduum rzeczywiście jest
    > doktorem i adiunktem na uczelni.

    A która to uczelnia zatrudnia psychicznych?

  • 46. Data: 2004-11-11 12:59:51
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshavywmxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
> [...]
    > I jeszcze jedno. Jak to panu Doktorowi już wiele razy zwracano uwagę, w
    > języku polskim po "Dr" nie stawia się krpki. W Angielskim zresztą też.

    W angielskim stawia się kropkę, ponieważ Dr. Podobnie jak Mr. Mrs. Ms. są
    tytułami.
    W polskim istotnie nie.
    Myślę jednak, iż to nie jest najważniejsze w tym wątku.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 47. Data: 2004-11-11 13:01:52
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Taaaa, zapracowany powiadasz...

    Wtedy byłem zajęty wychowaniem małego dziecka i oglądałem głównie bajki na
    Cartoon Network oraz Fox Kids.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 48. Data: 2004-11-11 13:03:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "yggdrasil" <y...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Rodrig Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):
    > A która to uczelnia zatrudnia psychicznych?

    Ponownie zostałem obrażony w tej grupie dyskusyjnej. Obrażono też moją
    uczelnię, ale nie pobiegnę z tym do abuse.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 49. Data: 2004-11-11 13:09:56
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 14:03:19 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "yggdrasil" <y...@W...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ponownie zosta?em obra?ony w tej grupie dyskusyjnej. Obra?ono te? moj?
    > uczelni?, ale nie pobiegn? z tym do abuse.
    >
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Protestuję przeciwko przypisywaniu mi nie mojej wypowiedzi.

    --
    Falkenstein

  • 50. Data: 2004-11-11 13:12:17
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Wtedy byłem zajęty wychowaniem małego dziecka i oglądałem głównie bajki na
    > Cartoon Network oraz Fox Kids.

    a feee..
    A dlaczego nie Misia Uszatka, Bolka i Lolka, Reksia?
    Romek byłby niezadowolony..

    --
    Piotr