  • 31. Data: 2004-11-11 11:41:09
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    lata
    > temu płaciliśmy za 1 litr 3 zł teraz już prawie 4 zł. Gdyby nie tacy
    ludzie
    > jak Pan mgr Roman Giertych Rosjanie prawdopodobnie całkowicie uzależnili
    by
    > Polskę od ich dostaw ropy przejmując większość udziałów w przemyśle
    > paliwowym.
    >
    > Z mojego punktu widzenia nie jest obojętne czy za benzynę płacę 4 zł,
    czy 2
    > zł za litr. Mam nadzieję, że wielu ludzi podziela moje zdanie.

    Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że wysoka cena benzyny to zasługa
    przede wszystkim astronomicznych podatków jakie są na nią nakładane
    - VAT, akcyza, podatek drogowy, a ostatnio kombinowano jeszcze z dodatkową
    opłatą paliwową. Pan Giertych ze swoimi socjalistycznymi poglądami na
    gospodarkę raczej nie rokuje w tym względzie najlepiej.

    Pix

  • 32. Data: 2004-11-11 11:49:46
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Hajenus" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):
    > Bardzo prosze wyszukac hasło _Młodzież Wszechpolska_ chociaż by w
    google...:)

    Szanowna Pani,
    Wyszukałem i obejrzałem informacje o akcjach "M.W."
    Cytuję np.:
    "- Akcja "Polska flaga w polskim domu" przed świętem 11. listopada w ramach
    ogólnopolskiej akcji sprzedawaliśmy biało-czerwone flagi pod wieloma
    kościołami. Cele: zwrócenie uwagi społeczeństwa i mediów na brak dostępu do
    polskich flag - bardzo trudno je dostać i są bardzo drogie. My wychodzimy
    tym problemom na przeciw. Nasze flagi były sprzedawane w bardzo niskiej
    cenie pod wieloma kościołami."

    W wielu domach amerykańskich wiszą amerykańskie flagi. Przy jednostkach
    wojskowych prawie przed każdym domem oficera. Czy według Pani Amerykanie to
    też nacjonaliści, w złym tego słowa znaczeniu jakie próbuje Pani nam
    zasugerować?

    Owszem też trochę racji Pani ma, ponieważ w momencie kiedy wstąpiliśmy do
    Unii Europejskiej obok tej polskiej flagi dobrze by było wywieszać też tą
    granatową z żółtymi gwiazdkami i powinniśmy przystąpić jednak do Unii
    Walutowej dla dobra większości Polaków - takie jest moje zdanie. Gospodarka
    zachodnioeuropejska oparta na tej walucie pozwoliła Polsce na rozwój
    gospodarczy. Nie jest dobrze, ale nie ma już kartek na mięso i inne
    artykuły. W tym miejscu nie zgadzam się z poglądem Pani poseł z LPR o
    konieczności zachowania polskiej waluty, ogłoszonym na stronach głównych
    LPR.

    > Pan Giertych podobno nawiazuje do tradycji Narodowo-Katolickich
    > z lat 20 -tych ubiegłego wieku Roman Dmowskiego.

    Owszem powołują się na historię tej organizacji, co nie oznacza, że ich
    program jest identyczny.

    Nawiązują oni chyba raczej do bardzo pozytywnych tradycji amerykańskich:
    http://www.mwwalbrzych.website.pl/gazeta3.jpg

    Z programu MW nie wynika jednoznacznie to, co Pani sugeruje.
    http://wielkopolska.lpr.pl/?sr=!czytaj&dz=mw&id=14

    > W świeżo odzyskanej
    > Niepodległości, taki ruch był jak najbardziej uzasadniony, ale w chwili
    > obecnej, dominację, ruchu Narodowo-Katolickiego w naszym Państwie uważam
    za
    > wyjatkowo szkodliwą, jest to ruch nacjonalistyczny, populistyczny i mnie
    > osobiscie taka formuła nie odpowiada.

    Myślę, że wciąż wolno Pani wygłosić swoją opinię. Chyba po to jest ta grupa
    dyskusyjna.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 33. Data: 2004-11-11 12:01:41
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 11:34:40 +0000 (UTC), Pawel naskrobał(a):

    > Od kiedy to po "dr" sie stawia kropke doktorku? Pewnie w USA i Japonii...

    hehe pewnie to taki specjalny "doktor" :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 34. Data: 2004-11-11 12:02:02
    Od: zdzis <z...@n...gazeta.pl>

    > Naprawde ma Pan Master of Arts? Tak ma Pan na dyplomie? A jaka uczelnie
    > Pan konczyl panie magistrze jesli wolno spytac?

    Eee, no tak naprawde, to mam tez Ph.D., podobnie jak Pan Doktor i to z
    przedmiotow scislych. A MA to mi sie tak po drodze przydazylo zrobic na
    UAM. Ale poniewaz nie uznaje tytulomanii, wiec podpisuje sie najnizszym
    swoim "degree".

    > Jezeli to jest uwaga co do mojego podpisu, to powinienem wyjasnic, ze n.p.
    > w U.S.A. ludzie tak wlasnie sie podpisuja. Dr. to tytul, jak Mr. Ms., Mrs.
    > a Ph.D. to "degree", które zawsze wystepuje za nazwiskiem. Niektórzy za
    > nazwiskiem umieszczaja wszystkie, a niektórzy tylko najwyzszy "stopien
    > naukowy", poniewaz tak tlumaczy sie slowo degree.

    Czlowiek uczy sie cale zycie... Mowiac szczerze nie widzialem takiego
    podpisu - albo dr albo PhD

    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Hej! Wlasnie skojarzylem! Przeciez Ty jestes NotYoungButNotOld, ktory swego
    czasu zasypywal postami grupe pl.sci.fizyka!
    Jak tam podroze nadswietlne? Kiedy sie wybierasz? A moze juz wrociles?

    Dr Zdzislaw, MA, MSc, PhD
    (I've learned something!)

  • 35. Data: 2004-11-11 12:02:44
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze bede pisał donos na pacana który nie przestrzega netykiety i gra na
    > nerwach ludziom którzy są na tej grupie. Nie podoba sie? Trudno

    Cóż. Ma pan geny po ludziach epoki stalinowskiej. Kiedyś za donosy dostawało
    się medale. Pan nawet nie ma na to wpływu. Ja też.

    > Na tej grupie gówno kogo obchodzi Izrael i stalinowskie donosy. Bedziesz
    > pisać na temat? To donosów nie bedzie.

    Ja zawsze piszę na temat i nie wiem co pan sugeruje. Poza tym wyraża się pan
    wulgarnie, ale nie pobiegnę z tym do abuse, ponieważ nie jestem kapusiem.

    > Moze nawet nas nazwać siepaczami Pol
    > Pota doktorku z kropką po dr po studiach w wirtualnej
    > Japonii,USA,Irlandii,Wyspach Owczych i Bornholmie.

    Znów mnie pan obraża tymi słowami.

    > Od kiedy to po "dr" sie stawia kropke doktorku? Pewnie w USA i Japonii...
    > PS
    > Zabawny jestes,powinienes wystąpić w "Rozmowach w toku" na TVN

    I znów mnie pan obraża i prowokuje, ale nie pobiegnę z tym do abuse.

    Pozdrawiam innych, którzy wyciągną z tego logiczne wnioski.
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 36. Data: 2004-11-11 12:07:11
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 12:49:46 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

> [...]
    > ogólnopolskiej akcji sprzedawali?my bia?o-czerwone flagi pod wieloma
    > ko?cio?ami. Cele: zwrócenie uwagi spo?ecze?stwa i mediów na brak dost?pu
    > do
    > polskich flag - bardzo trudno je dosta? i s? bardzo drogie. My wychodzimy
    > tym problemom na przeciw. Nasze flagi by?y sprzedawane w bardzo niskiej
    > cenie pod wieloma ko?cio?ami."
    >
    > W wielu domach ameryka?skich wisz? ameryka?skie flagi. Przy jednostkach
    > wojskowych prawie przed ka?dym domem oficera. Czy wed?ug Pani Amerykanie
    > te? nacjonali?ci, w z?ym tego s?owa znaczeniu jakie próbuje Pani nam

    Informuję szanownego pana że kult flagi czerpie swe korzenie w okresie
    wojny o niepodległość i jest ona podstawowym amerykańskim symbolem
    narodowym. W Polsce, o czym jako tak wielki patriota winien Pan wiedzieć,
    symbolem narodowym jest Orzeł Biały. Ponadto, zgodnie z obowiązującym
    prawem wywieszanie barw narodowych w dni inne niż święta państwowe jest w
    Polsce karalne jako obraza symboli narodowych.

    A poza tym szanowny panie, patriotyzm ma się w sercu, a nie na balkonie.

    --
    Falkenstein

  • 37. Data: 2004-11-11 12:10:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshaul9tnmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Thu, 11 Nov 2004 12:49:46 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    > napisał:
    > A poza tym szanowny panie, patriotyzm ma się w sercu, a nie na balkonie.

    Dziękuję szanownemu Panu za cenną uwagę.

    Pozdrawiam,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 38. Data: 2004-11-11 12:13:52
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):
    > NTG, klub miłośników Romana jest na pl.soc.polityka, chociaz tutaj pewnie
    tez
    > ale rozsądni ludzie wiedzą że nie o Romanie tu sie pisze tylko o czym
    innym.

    Podobnie jak sam Pan mgr Roman Giertych też pewnie nie myśli tylko o sobie,
    ale również o czymś innym. Między innymi o nas Polkach i naszej przyszłości.

    Wyrazy szacunku dla pana magistra Giertycha.
    Pozdrawiam,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 39. Data: 2004-11-11 12:16:28
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Podobnie jak sam Pan mgr Roman Giertych też pewnie nie myśli tylko o
    sobie,
    > ale również o czymś innym. Między innymi o nas Polkach i naszej
    przyszłości.

    Przepraszam za pomyłkę. Miało być Polakach zamiast Polkach. Zjadło się "a".

  • 40. Data: 2004-11-11 12:23:57
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Oczywiście nie muszę wspominać, że zainteresowanie w Polsce moimi
    > pracami po powrocie 4 lata temu z Japonii
    4 lata w Polsce i pierwszy raz w życiu usłyszeć Giertycha...
    To mi pachnie jakimś odosobnieniem w pokoju bez radia i telewizora...
    Ciekawe czy dobrowlonym:-)

    Piotr