  • 10. Data: 2004-03-05 00:30:53
    Temat: Re: Komornik zajął telewizor
    Od: "Marcin" <barman@barmanproductions_STOPPER.pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:05cd.00001066.4047a9c9@newsgate.onet.pl...

    > a telewizor ma wiecej niz 5 lat? jesli tak to nie mogl go zajac.

    A jezeli ma wiecej niz 5 lat to nie moze go zajac? Poprosze o podsatwe
    prawna, jezeli mozna. :o)

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 12. Data: 2004-03-05 06:18:37
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "AsDaX" <a...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:c2886f$957$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Czy dłużnik musi płacic abonament. Tomek
    >>

    > ... jezeli dluznik z niego korzysta, IMO - tak.

    Chyba nie do końca tak. Abonament nie jest za użytkowanie
    czy oglądanie TV, a za *posiadany telewizor* więc...

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zamach na dyktatora mody potępią wszystkie żurnale.

  • 13. Data: 2004-03-05 06:18:37
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

  • 14. Data: 2004-03-05 06:40:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "AsDaX" <a...@p...fm> napisał w
    > wiadomości news:c2886f$957$1@nemesis.news.tpi.pl
    >

    > Chyba nie do końca tak. Abonament nie jest za użytkowanie
    > czy oglądanie TV, a za *posiadany telewizor* więc...

    Ale teraz posiada go dluznik ;)

    WOJSAL

  • 15. Data: 2004-03-05 06:40:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

  • 16. Data: 2004-03-05 06:59:54
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c297e5$ntv$1@inews.gazeta.pl

    > Ale teraz posiada go dluznik ;)

    Ależ wcale go nie posiada, a *tylko go przechowuje*

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Tanie wina są dobre gdyż są tanie i dobre."

  • 17. Data: 2004-03-05 06:59:54
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

  • 18. Data: 2004-03-05 11:43:50
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ciekawe, czy własność ma coś do abonamentu...
    Czy jeżeli będzie stał u mnie oddany na przechowanie telewizor będący
    własnością zamieszkałej gdzie indziej głuchoniemej cioci staruszki
    przebywającej aktualnie w sanatorium, to nie będę musiał płacić abonamentu?
    JaC

    > reausumujac - do momentu sprzedania telewizora jest on wlasnoscia dluznika
    wiec musi placic abonament.

  • 19. Data: 2004-03-05 12:19:27
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > A jezeli ma wiecej niz 5 lat to nie moze go zajac? Poprosze o podsatwe
    > prawna, jezeli mozna. :o)

    § 2. Za przedmioty niezbędne zobowiązanemu i członkom jego rodziny, w
    rozumieniu § 1 pkt 1, nie uważa się w szczególności:
    2) telewizorów do odbioru programu w kolorze, chyba że zobowiązany
    wykaże, że od roku produkcji telewizora upłynęło więcej niż 5 lat,

    pozdr.
    marcin

  • 20. Data: 2004-03-05 12:44:23
    Od: Dan <l...@p...fm>

    In article <0...@n...onet.pl>,
    b...@o...pl says...

    > § 2. Za przedmioty niezb?dne zobowi?zanemu i cz?onkom jego rodziny, w
    > rozumieniu § 1 pkt 1, nie uwa?a si? w szczególno?ci:
    > 2) telewizorów do odbioru programu w kolorze, chyba ?e zobowi?zany
    > wyka?e, ?e od roku produkcji telewizora up?yn??o wi?cej ni? 5 lat,

    Ale to przepisy ustawy o egzekucji w administracji. Dlaczego zakladasz,
    ze mamy do czynienia z egzekucja administracyjna? Odnioslem wrazenie ze
    chodzi o egzek. sadowa. A tam takiego ograniczenia nie ma.

    Dan.