  • 371. Data: 2017-09-06 22:07:46
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przecież za 500 zł nie bedę licytował komuś samochodu, ale mogę np. dokonać zajęcia,
    żeby pożyczył od Teściów.
    Oczywiście była rozkładająca nogi zlicytuje, a Liwiusz spróbuje kupić.

    -----
    > W wątku obok przy kwotach długu 500-2500zł proponujesz droge sądową więc i
    egzekucję ew jak mniemam.

  • 372. Data: 2017-09-06 22:15:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak i gdzie? Na środku ulicy? Skąd ma wiedzieć, że ktoś jest właścicielem auta?
    Małomiateczkowe układy, że o wszystkim donosi kioskarka to nie moja rzeczywistość, a
    raczej taka, że ludzie na piętrze się nie znają.
    Pomiń sytuacje, że to wierzyciel wskazuje konkretny przedmiot zajęcia, gdyż zwykle
    wniosek egzekucyjny kierowany jest ogólnie do "wszelkich rzeczy ruchomych" lub
    podobnie, a zwykle w pierwszym pismie komornik wzywa dłużnika do wyjawienia majątku
    pod karą grzywny (co IMHO jest skur....stwem, bo grzywny powinien nakładać
    ewentualnie sąd, a nie bycze karki; Liwiusz juz pisze, że możesz się zażalić; ja
    Liwiuszowi proponuję, zeby on sie zażalił na śmierć i podatki) i ustala na podstawie
    zapytań, zwykle do US, ZUS, KW i CEPiK-u.

  • 373. Data: 2017-09-06 22:37:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 20:50, Kris pisze:

    > A tak z ciekwości- jaka "moja teoria"?

    Że zajmowanie jak leci w czasie egzekucji poprawia (a zdaniem Liwiusza
    wręcz jako jedyny argument - umożliwia) jakąkolwiek skuteczność. Otóż
    nic to nie zmienia, poza tym, że czasem u dłużnika lepszego cwaniaka uda
    się coś zlicytować przypadkiem. Zazwyczaj nie dłużnika.

    Shrek.

  • 374. Data: 2017-09-07 06:42:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 19:02, Shrek pisze:

    > Jak widać chujową odpowiedzialność, gdyż rolnik do tej pory nie dostał
    > zadośćuczynienia. Co więcej - gdyby nie dziennikarze to chujaby dostał.

    Tak działa nasze sądownictwo - lata na wyrok. Z działalnością komorników
    ma to niewiele wspólnego.

    --
    Liwiusz

  • 375. Data: 2017-09-07 07:01:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 22:06:20 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Przecież za 500 zł nie bedę licytował komuś samochodu, ale mogę np. dokonać
    zajęcia, żeby pożyczył od Teściów.

    A za 2500zł?
    Jaka jest minimalna kwota żebyś auto zlicytował?

  • 376. Data: 2017-09-07 07:02:45
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd. ["Tak działa nasze sądownictwo"]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Tak działa nasze sądownictwo - lata na wyrok. Z działalnością
    > komorników ma to niewiele wspólnego.

    Komornicy są lepszą częścią systemu wymiaru sprawiedliwości? ;-)
    W dużej kupie raźniej? :-)
    [ https://sjp.pl/kupa : 2. gromada, tłum, stado; ]

    Jak _bardzo rewolucyjne_ zmiany *TY* rekomendujesz?

    --
    A. Filip

  • 377. Data: 2017-09-07 07:04:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.09.2017 o 06:42, Liwiusz pisze:

    > Tak działa nasze sądownictwo - lata na wyrok. Z działalnością komorników
    > ma to niewiele wspólnego.

    NIe no, skąd. Tak tylko na początku wszyscy mówili, że wszystko zgodnie
    z prawem. Dopóki się nie okazało że to gangster był.

    BTW - to jak będziesz te samochody w komisie zajmował to jako komornik
    czy asesor, czy jeszcze jakoś inaczej się da do tej mafii zapisać?

    Shrek

  • 378. Data: 2017-09-07 08:18:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-07 o 07:04, Shrek pisze:

    > NIe no, skąd. Tak tylko na początku wszyscy mówili, że wszystko zgodnie
    > z prawem. Dopóki się nie okazało że to gangster był.

    Dyskusja była tylko w zakresie "co może zająć komornik".

    > BTW - to jak będziesz te samochody w komisie zajmował to jako komornik
    > czy asesor, czy jeszcze jakoś inaczej się da do tej mafii zapisać?

    Jako wierzyciel - przecież to wierzyciel zajmuje, komornik jest tylko
    narzędziem wykonawczym, który decyduje tylko o tym, aby egzekucja nie
    przekraczała granic prawa.

    --
    Liwiusz

  • 379. Data: 2017-09-07 08:20:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-07 o 07:02, A. Filip pisze:

    > Komornicy są lepszą częścią systemu wymiaru sprawiedliwości? ;-)
    > W dużej kupie raźniej? :-)
    > [ https://sjp.pl/kupa : 2. gromada, tłum, stado; ]
    >
    > Jak _bardzo rewolucyjne_ zmiany *TY* rekomendujesz?

    Ja proponuję, aby skargi na działalności komorników były rozpatrywane w
    ciągu dni, a nie miesięcy czy lat. Przewlekłość skarg jest właśnie
    powodem tego, że komornicy wydają się bezkarni, a dłużnicy bezsilni.

    To, że komornik zajmuje to, co dłużnik ma, a dopiero potem bada się
    własność, to akurat przydatna cecha postępowania egzekucyjnego. Myślę,
    że gdyby późniejsze badanie było szybkie, to nikt by z was zastrzeżeń do
    tego nie miał - co byłoby dowodem na to, że obecne swoje krytyki
    kierujecie w złą stronę.

    --
    Liwiusz

  • 380. Data: 2017-09-07 08:43:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 21:59:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > W dyskutowanym przypadku właścicielem auta była firma a nie osoba prywatna.

    Znowu mącisz
    W dyskutowanym przypadku było że J.F kupił auto od Ąckiego
    Ą Ty po raz kolejny mącisz i jakieś teorie dorabiasz.

    > Więc mataczenie znajomego królika odpada, bo firma nie kupiła od
    > dłużnika tylko od dilera i ma na to rachunki.
    > Pytanie dlaczego komornik auta zajął i zlicytował? a teraz ma
    > problem bo przegrał sprawę w Sądzie Najwyższym.

    Czyli pewnie odpowie za swój błąd i o to przeciez chodzi żeby bezkarny nie był

    > Bandytyzm komorników omawiamy na przypadkach gdzie nie ma żadnej
    > szansy na mataczenia a jest widoczne niewłaściwe pojmowanie prawa
    > przez komorników.
    Jesteś mądrzejszy jak widzę od kilku instancji sądów które tą konkretnie sprawę
    rozpatrywały. Dopiero ŚĄd Najwyższy maił inne zdanie
    Ale Ty widzę na podstawie notatki prasowej wiesz lepiej jak było. Ok
    Widocznie jakieś nadprzyrodzone skłonności masz.

    > Więc odpuść swoje nietrafione przykłady.

    Nie masz obowiązku komentować przecież. Jest to grupa dyskusyjna to dyskutujemy. Ale
    przymusu nie ma.