  • 361. Data: 2017-09-06 20:49:28
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To jest własnie prawo mafii dla mafii: skarga na komornika jest oddalana w przypadku
    zakończenia egzekucji. A naginać, co oznacza "zakończenie egzekucji" potrafią na
    pięćset sposobów, jak wszystko inne.

    -----
    > Sąd w Mławie nie rozpatrzył nawet jego skargi na czynności komornika, "bo traktor
    został sprzedany".

  • 362. Data: 2017-09-06 20:50:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 20:33:08 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
    >samochód a twoja teoria idzie się paść.
    A tak z ciekwości- jaka "moja teoria"?
    Bo metoda jaką opisałeś jest często stosowana przez dłuzników i temu chyba nigdzie
    nie zaprzeczyłem.

  • 363. Data: 2017-09-06 20:50:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I gdzie tu występuje dłużnik???

    -----
    > Umowę ze sprzedającym spisaliście, podpisaliście, kase wpłaciłeś.
    > Wyżej napisałem że wczoraj kupiłeś, ale dokałdnie tak samo moze być gdybyś to auto
    kupił pół roku temu. Bo Ty nie miałeś czasu do wydziału komunikacji iść
    przerejestrować, a sprzedający nie miał czasu iść zgłosić sprzedaż.

  • 364. Data: 2017-09-06 21:01:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 20:50:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > A tak z ciekwości- jaka "moja teoria"?
    > Bo metoda jaką opisałeś jest często stosowana przez dłuzników i temu chyba nigdzie
    nie zaprzeczyłem.

    Dodam jeszcze że w takich przypadkach właściciela ustala nie komornik a sąd więc
    kolega twardy musi być. Bo fałszywe zeznania, antydatowana umowa itp. Ja się nie znam
    ale pewnie paragrafy na to są.

  • 365. Data: 2017-09-06 21:04:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zajmujesz się windykacjami i prowadzisz badania statystyczne ("często" to ile?)?
    Z Twoich badań naukawych wynika, że z kwoty uzyskanej ze sprzedaży używanego pojazdu
    mechanicznego dałoby się pokryć całe zadłużenie, czy tylko część kosztów procesowych
    i egzekucyjnych? A jak już zabierzemy dłuznikowi samochód, słoiki z wekami i 8-letni
    laptop, to szybciej zarobi na spłatę reszty długu (przypadek, kiedy niegdyś ochoczo
    rozkładająca nogi była żyje z i dla niszczenia byłego to inna kwestia)?

    -----

  • 366. Data: 2017-09-06 21:15:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 20:49:37 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > I gdzie tu występuje dłużnik???

    A sam wybierz czy lepiej Tobie pasuje 1 czy 2? J<F> kupił auto od Ąckiego
    1:
    Dłużnikiem jest J.F- komornik przychodzi, auto chce zająć, sugerowałeś że ma w CEPik
    zajrzeć więc zagląda a tam właścicielem nie jest J.F tylko Ącki. Zająć auto w i
    ustalać właściciela czy odpuścić?
    2:
    Dłużnikiem jest Ącki- komornik chce mu auto zająć a Ącki mówi: "to nie moje auto,
    auto należy do J.F. wczoraj sprzedałem" Można ustalić właściciela w momencie zajęcia?
    Zająć auto i ustalać właściciela czy nie?

  • 367. Data: 2017-09-06 21:23:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 21:02:58 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

> [...]
    wekami i 8-letni laptop, to szybciej zarobi na spłatę reszty długu

    Co proponujesz w zamian?

  • 368. Data: 2017-09-06 21:52:33
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >wekami i 8-letni laptop, to szybciej zarobi na spłatę reszty długu

    W wątku obok przy kwotach długu 500-2500zł proponujesz droge sądową więc i egzekucję
    ew jak mniemam. Czy więc jest sen licytować somochód i 8letni laptop czy może lepiej
    odpuścić i poczekać aż dłużnik zarobi na spłatę?

  • 369. Data: 2017-09-06 21:59:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 21:15, Kris pisze:

> [...]
    auto należy do J.F. wczoraj sprzedałem" Można ustalić właściciela w momencie zajęcia?
    Zająć auto i ustalać właściciela czy nie?

    W dyskutowanym przypadku właścicielem auta była firma a nie osoba prywatna.
    Więc mataczenie znajomego królika odpada, bo firma nie kupiła od
    dłużnika tylko od dilera i ma na to rachunki.
    Pytanie dlaczego komornik auta zajął i zlicytował? a teraz ma
    problem bo przegrał sprawę w Sądzie Najwyższym.
    Bandytyzm komorników omawiamy na przypadkach gdzie nie ma żadnej
    szansy na mataczenia a jest widoczne niewłaściwe pojmowanie prawa
    przez komorników.
    Więc odpuść swoje nietrafione przykłady.

    Pozdrawiam

  • 370. Data: 2017-09-06 22:03:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 10:20, Liwiusz pisze:

    > Nie wiem o czym piszesz. Ja słyszałem jednak o zajęciach samochodów
    > należących do dłużników.

    Czyli dyskutujesz o czymś o czym nie byłeś łaskaw przeczytać.
    Dorośnij wreszcie jełopie.