  • 351. Data: 2017-09-06 14:04:57
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 13:55, Liwiusz pisze:

    > No widzisz, nie da się udowodnić, nie będąc duchem świętym.
    > Dlatego istnieje zasada, że w sytuacjach spornych udowadnia ten, kto
    > może udowodnić - czyli właściciel.

    Ale chyba nie może tego udowodnić, bo:
    - oświadczenie właściciela (na pewno kłamie)
    - dowód rejestracyjny (nie jest dowodem wg Ciebie)
    - urzędowe bazy danych, wiadomo, nieaktualne

    Więc jak może właściciel to udowodnić?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 352. Data: 2017-09-06 14:53:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czyli masz [szemrany] interes w tej dyskusji.

    -----

  • 353. Data: 2017-09-06 15:48:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 13:44, J.F. pisze:

    >No widzisz, nie da się udowodnić, nie będąc duchem świętym.
    >Dlatego istnieje zasada, że w sytuacjach spornych udowadnia ten, kto
    >może udowodnić - czyli właściciel.

    >Tak też nie.

    Odpisales niczym sad najwyzszy, gdy odmawia podjecia uchwaly.

    Powtorze pytanie: to jak ma wlasciciel udowodnic, ze to jego pojazd ?
    Odpowiedz: nie da sie udowodnic, prowadzi do wniosku, ze komornik ma
    zawsze racje.

    Zajal, i teraz zlicytuje, calkowicie zgodnie z przepisami.

    J.

  • 354. Data: 2017-09-06 19:00:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 10:20, Liwiusz pisze:

    > Nie wiem o czym piszesz. Ja słyszałem jednak o zajęciach samochodów
    > należących do dłużników
    To weź jeszcze raz przeczytaj artykuł. Albo poproś kogoś, żeby ci
    przeczytał, bo potem przeczytasz i powiesz, że nie słyszałeś (co będzie
    prawdą bo to nie audiobook, tym niemniej nie o to w dyskusji chodzi)

    > Ba, sam będę niedługo zajmował samochody w komisie, bo wiem, że są
    > kupione przez komisanta.
    >
    > Jakbym wiedział, że nie są kupione, to bym nie zajmował, bo sam bym się
    > w koszty wpędził.

    Twierdziłeś, że nie jesteś komornikiem, więc jako kto będziesz zajmował?

    Shrek

  • 355. Data: 2017-09-06 19:02:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 08:53, Liwiusz pisze:

    > Wówczas to zaniedbanie komornika. I macie to co chcecie -
    > odpowiedzialność komornika za jego winę :)

    Jak widać chujową odpowiedzialność, gdyż rolnik do tej pory nie dostał
    zadośćuczynienia. Co więcej - gdyby nie dziennikarze to chujaby dostał.

    Shrek

  • 356. Data: 2017-09-06 19:18:24
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Jak widać chujową odpowiedzialność, gdyż rolnik do tej pory nie dostał
    > zadośćuczynienia. Co więcej - gdyby nie dziennikarze to chujaby
    > dostał.

    Już dostał zwrot *wyłącznie* wartości ciągnika [1], o więcej się
    procesuje. Jak to co pokrył zwrot ma być jego cała strata to
    IMHO żyjemy w państwa bezprawia pokazowego.

    Ile czasu miał rolnik na złożenie zażalenie "zanim traktor został
    sprzedany"? Moje jakiś "obrońca wspaniałych komorników" napisze
    jak bardzo trzeba opierdolić rolnika "frajera co przespał terminy"?

    [1] http://wyborcza.pl/7,155287,22102747,sprawa-rolnika-
    spod-mlawy-i-zajecia-ciagnika-komornik-wyrzucony.htm

    --
    A. Filip

  • 357. Data: 2017-09-06 19:47:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 19:18, A. Filip pisze:

    > Już dostał zwrot *wyłącznie* wartości ciągnika [1], o więcej się
    > procesuje. Jak to co pokrył zwrot ma być jego cała strata to
    > IMHO żyjemy w państwa bezprawia pokazowego.

    O tym własnie piszę. Dostał zwrot wartości ciągnika plus odsetki. I jak
    na razie to prawo nic do tego nie ma, bo dostał to od komornika
    "dobrowolnie" jak ten po tym jak stał się sławny, przestraszył się że ta
    sława może go bardzo drogo kosztować. Sąd _jeszcze_ niczego nie orzekł i
    prawo nie miało tu jeszcze zastosowania.

    Shrek

  • 358. Data: 2017-09-06 20:21:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 13:44:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > No to jak udowodnic wlasnosc pojazdu ?
    > DR nie, zaswiadczenie z urzedu nie ...
    >
    > Czy moze nic nie trzeba udowadniac, wlasciciel przychodzi do
    > komornika, mowi "to moje auto" i zabiera ?

    Widzę że z Tobą trzeba jak z maturzystą z czasów Giertycha;)
    Spróbujmy więc:
    Załóżmy że wczoraj kupiłeś samochód.
    Umowę ze sprzedającym spisaliście, podpisaliście, kase wpłaciłeś.
    Samochód Twój. Zgadza się?
    Czy w CEPiKu, wydziale komunikacji, dowodzie rejetracyjnym figurujesz jako
    właścicielem?
    Wyżej napisałem że wczoraj kupiłeś, ale dokałdnie tak samo moze być gdybyś to auto
    kupił pół roku temu. Bo Ty nie miałeś czasu do wydziału komunikacji iść
    przerejestrować, a sprzedający nie miał czasu iść zgłosić sprzedaż.
    Żaden z was chyba prawa nie złamał, właścicielem samochodu jesteś Ty. Zgadza się?
    Tylko skąd komornik ma to wiedzieć w momencie ew zajęcia??

  • 359. Data: 2017-09-06 20:33:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.09.2017 o 20:21, Kris pisze:

> [...]
    > Żaden z was chyba prawa nie złamał, właścicielem samochodu jesteś Ty. Zgadza się?
    > Tylko skąd komornik ma to wiedzieć w momencie ew zajęcia??

    Widzę, że masz nikłą wyobraźnie. Cały czas zakładamy, że nie można
    dłużnikowi ufać bo kombinuje prawda? I dlatego trzeba zajmować jak leci,
    bo inaczej dłużnik się wykręci i nic nie zlicytujemy, ale jak zajmiemy,
    to podobno rozwiązuje sprawę (za cene ze zajmiemy komuś niewinnemu, ale
    to jest poświęcenie na które komornik jest gotów, bo mu to zwisa, jako
    ze to nie jego problem).

    No więc idzie komornik do do dłużnika Kowalskiego, znanego kombinatora,
    który akurat pod wpływem chwilowej słabości postanowił zarejestrować
    samochód na swoje dane. Komornik patrzy - Kowalski - się zgadza. Ale
    Kowalski mówi że to Nowaka jego kolegi, któremu tydzień temu sprzedał.
    Komornik ma to w dupie przecież nie będzie "badał w czasie egzekucji".
    Za dwa dni Nowak przychodzi z umową kupna sprzedaży z datą tydzień temu,
    komornik grzecznie oddaje samochód a twoja teoria idzie się paść.

    Dla porządku zeznają zgodnie że pieniądze przepili i wydali na dziwki:P

    Shrek

  • 360. Data: 2017-09-06 20:46:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 20:33:08 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Dla porządku zeznają zgodnie że pieniądze przepili i wydali na dziwki:P

    Tak może być jak piszesz
    Ale nic o waleniu w dupe nie dopisałeś- przeoczenie czy zaczynasz rozumieć o co w tej
    dyskusji biega?