  • 331. Data: 2017-09-05 21:49:58
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przy czym samą egzekucję (wpis do KW) komornik prowadził już z nieruchomości
    prawidłowej 1A mieszkanie 1 - rżnął głupa jak nie przymierzając Liwiusz.

    -----
    > komornika który radośnie dokonał zajęcia po otrzymaniu zwrotu z adresu dłużnika z
    adnotacją "nie ma takiego adresu".

  • 332. Data: 2017-09-05 22:03:56
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:

    > Przy czym samą egzekucję (wpis do KW) komornik prowadził już z
    > nieruchomości prawidłowej 1A mieszkanie 1 - rżnął głupa jak nie
    > przymierzając Liwiusz.

    Sądy i sędziowie łyknęli ten "przekręt"/"zmianę wersji"?

    --
    A. Filip

  • 333. Data: 2017-09-05 23:04:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Ić stont, ignorancie.
    ---
    Sam se idź

  • 334. Data: 2017-09-05 23:15:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > https://fakty.tvn24.pl/aktualnosci,59/komornik-zajal
    -samochod-za-dlugi-wlasciciela-warsztatu-obok,601150
    .html
    > https://www.wykop.pl/link/1363171/komornik-zajal-sam
    ochod-klienta-za-dlug-wlasciciela-warsztatu-lakierni
    czego/
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/komorni
    k-zabral-mi-auto-za-dlugi-cudzego-warsztatu/204g4gj

    Znowu manipulujesz- podajesz 3 linki dla 2 sprawa
    To po pierwsze
    A po drugie- poszukaj może jak się te sprawy zakończyły?
    Czy Panowie Dariusze z Legnicy i Głogowa odzyskali auta czy moze jednak
    zostały zlicytowane.
    ---
    Pisałeś "Większe prawdopodobieństwo jest ze mi zwykły złodziej multiple
    ukradnie niż to że komornik ją zajmie bo stała na szpitalnym parkingu". To
    zajął czy nie zajął ?

  • 335. Data: 2017-09-05 23:16:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Reszty nie chce mi się
    > szukać. Te 5 wystarcza, żeby stwierdzić, że prawo jest złe.

    Ne tak dawno po sąsiedzku aresztowali jednego dnia 4 czy 5 nieuczciwych
    policjantów z drogówki. Na tej podstawie tez stwierdzasz że policja jest
    zła?
    ---
    Nie na tej podstawie tylko wszystkiego co można zaobserwować a co ten
    przypadek tylko potwierdza

  • 336. Data: 2017-09-05 23:18:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 18:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > No przecież właściciel mieszkania które tak namiętne wynajmujesz od razu
    telepatycznie wie, że wczoraj był u Ciebie komornik i zabrał władaną przez Ciebie
    pralkę, zmywarkę, piekarnik i wanne.

    Znów zmieniasz temat. Było o tym, co właściciel może zrobić jak dowie
    się o zajęciu.

    To, że właściciel pralki, którą władam, nie może z niej korzystać - to
    oczywiste, przecież to ja ją wynajmuję. Na rozliczenie pralki przyjdzie
    czas przy wyprowadzce - jeśli okaże się, że pralki nie zwrócę, bo
    okłamałem komornika, że jest moja - to będę odpowiadał za jej zwrot
    przed właścicielem.

    Tak, jakbym ukradł.

    Komornika nie ma co w to mieszać.

    --
    Liwiusz

  • 337. Data: 2017-09-05 23:23:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]

    czas przy wyprowadzce - jeśli okaże się, że pralki nie zwrócę, bo
    okłamałem komornika, że jest moja - to będę odpowiadał za jej zwrot

    Ale pierdoły. Przecież komornik nie bada kto jest właścicielem pralki. Nie
    trzeba go okłamać by ją zajął.

  • 338. Data: 2017-09-05 23:38:00
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
> [...]
    > przyjdzie czas przy wyprowadzce - jeśli okaże się, że pralki nie
    > zwrócę, bo okłamałem komornika, że jest moja - to będę odpowiadał za

    Wiesz Liwiusz ja naprawdę szczerze podziwiam twój niezrównany talent w
    podjudzeniu na komorników. Ja mogę tylko pomarzyć o dorównaniu Tobie! ;-)

    --
    A. Filip

  • 339. Data: 2017-09-05 23:53:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 23:23, re pisze:

    > Ale pierdoły. Przecież komornik nie bada kto jest właścicielem pralki.
    > Nie trzeba go okłamać by ją zajął.

    Nic nie rozumiesz. Ić stont.

    --
    Liwiusz

  • 340. Data: 2017-09-06 07:17:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Myślisz, że referendarz w KW cokolwiek bada? Głupią kretynkę tam posadzić z takim
    samym rezultatem.
    A gnębiony dłużnik ("uczciwy", czyli taki, co nie ma na stado prawników) ma jeszcze
    siłę na czterdzieste siódme zażalenie na czarną mafię?

    -----