  • 321. Data: 2017-09-05 18:45:12
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No przecież właściciel mieszkania które tak namiętne wynajmujesz od razu
    telepatycznie wie, że wczoraj był u Ciebie komornik i zabrał władaną przez Ciebie
    pralkę, zmywarkę, piekarnik i wanne.

    -----
    > nie mówimy o kontakcie komornik-właściciel, tylko o kontakcie
    właściciel-wierzyciel.

  • 322. Data: 2017-09-05 18:47:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No bo przecież wszelkie wnioski o przywrócenie terminu to brednie.
    A w PRL-bis nadal rządzi doręczyciel (prawdziwi listonosze sie skończyli gdzieś w
    poczatkach lat 90-tych)

    -----

  • 323. Data: 2017-09-05 18:50:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Napisz okólnik do wszystkich komorników w Polsce, że zdaniem Liwiusza powinni
    natychmiast przestac wystepować do ZUS, KRUS, US, KW, CEPiK i MSWiA, no bo przecież
    "baza nie musi posiadać aktualnych informacji".
    Tylko umowa odręczna na papierze w kratkę parafowana przez Liwiusza liczy sie w tym
    kraju.

    -----

  • 324. Data: 2017-09-05 18:52:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Twoje pseudonaukawe słowa "słyszałeś", "masowo", "nienależące".

    -----
    > Doprecyzuj jaki związek ma Twoja odpowiedź z moim pytaniem to postaram się
    odpowiedzieć?

  • 325. Data: 2017-09-05 19:04:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 18:52:36 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Twoje pseudonaukawe słowa "słyszałeś", "masowo", "nienależące".

    Unikasz odpowiedzi
    Ponownie proszę doprecyzuj jaki związek ma Twoja odpowiedź z moim pytaniem

  • 326. Data: 2017-09-05 19:29:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 17:52:18 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Dla komornika na pewno.

    Dla dłużnika jeszcze ważniejsze
    > To interesuje dłużnika, właściciela pojazdu niekoniecznie.

    Gdzieś Sherlocku wyczytałeś że Marek nie był dłużnikiem?

  • 327. Data: 2017-09-05 19:30:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.09.2017 o 18:22, Kris pisze:

    > We wszystkich tych przypadkach było tak jak się domagasz= poniesione pzez
    właścicieli straty zostały wyrównane

    Przynajmniej w 1 nie zostałey. Została zwrócona wartość ciągnika plus
    odsetki. A powinna być wartośc ciągnika + odsetki + ilość dni * stawka
    rynkowa za wynajęcie traktora + odsetki.

    W drugim przypadku nie wiemy co dokładnie zostało wyrównane, ale wiemy
    że dopiero po długich perypetiach i wyrokiem Sądy Najwyżeszego (i
    jeszcze pewnien grupowicz twierdzi, że wyrok jest po prostu zły;). Nie
    wiem jak tobie, ale mnie ta sytuacja nie pasuje i uważam, że prawo które
    do tego dopuszcza jest zle.

    > Nie tego się domagasz głównie w tej dyskusji?

    Tego - od ręki wypłacana przez ubezpieczyciela komornika (tak mają
    obowiązek mieć OC) kwota bezsporna (jak się nie zgadzają to według
    eurotaxu), reszta w ramach porozumienia lub decyzji sądowej. Bez
    zawracania głowy Sądowi Najwyższemu czy odszkodowanie się należy, bo to
    powinno być do kurwy nędzy w państwie prawa oczywiste! Prawda?

    A skoro musiał się Sąd Najwyższy wypowiadać, to znaczy że jednak
    oczywiste nie jest. Dlatego należy to zmienić, tak żeby nikt nie miał
    wątpliwości i żaden Liwiusz nie bredził, że zabieranie postronnym
    ludziom samochodów jest cool i w zasadzie to ich wina, że zaparkowali
    gdzie nie trzeba.

    Teraz zrozumiale napisałem? Czy dalej będziesz się zgadzał, ale
    twierdził, że generalnie się zgadzasz, ale w zasadzie to jednak nie?

    > Ne tak dawno po sąsiedzku aresztowali jednego dnia 4 czy 5 nieuczciwych policjantów
    z drogówki. Na tej podstawie tez stwierdzasz że policja jest zła?

    Nie taak dawno u mnie nie aresztowano czterech policjantów. Czy na tej
    podstawie twierdzisz, że policja jest dobra? :P

    > W wolnej chwili poszukaj ile rocznie w Polsce jest egzekucji komorniczych

    Prawdę mówiąc - niespecjalnie mnie to interesuje, bo nie to jest tematem
    dyskusji. I używając twoich argumentów - sprawdź sobie ile rocznie jest
    stosunków seksualnych w Polsce - idąc twoją drogą nie będzie w takim
    razie dużego problemu jak ktoś cię przeleci w dupę. Sorry nie ja
    zacząłem bzdurne porównania.

    Shrek

  • 328. Data: 2017-09-05 21:14:54
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
> [...]
    dłużnika) jest wystąpienie z zapytaniem do rejestru pojazdów (CEPiK).
    CEPiKu-u, że dany pojazd NIE NALEŻY do dłużnika.

    > Nieprawda, bowiem baza CEPIK nie musi posiadać aktualnych informacji.

    Tak samo będzie twierdził komornik gdy w CEPIK będzie figurował dłużnik
    a pojazd będzie w użytkowaniu kogoś innego? :-)

    --
    A. Filip

  • 329. Data: 2017-09-05 21:32:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 18:03, Liwiusz pisze:

    > Nawet nie wiesz o czym piszesz.
    >
    > Termin zaczyna biec od dnia powiadomienia właściciela.
    > 30 dni.
    > Firma się zapewne spóźniła z powództwem przeciwegzekucyjnym.
    > Nie jest możliwe, aby termin się skończył, zanim zacznie biec ("pismo
    > przychodzi po terminie").

    W tym wątku człowiek opisywał jak od strony wierzyciela obserwował

    prace komornika który radośnie dokonał zajęcia po otrzymaniu zwrotu
    z adresu dłużnika z adnotacją "nie ma takiego adresu".
    W adresie zamiast 1A mieszkanie 1 pisał 1 mieszkanie 1.

    > Bez względu na to ile razy tupniesz nóżką, i ile razy będziesz się
    > powoływać na linki, których nie rozumiesz.

    Bez względu ile razy ty tupniesz nóżką i napiszesz że nie mam
    racji fakty świadczą o czymś przeciwnym.

    Pozdrawiam

  • 330. Data: 2017-09-05 21:36:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 19:29, Kris pisze:

    > Dla dłużnika jeszcze ważniejsze

    Dalej nei wiesz o czym jest rozmowa.

    > Gdzieś Sherlocku wyczytałeś że Marek nie był dłużnikiem?

    Tam gdzie taki Sherlock jak ty wyczytał że był.