  • 311. Data: 2017-09-05 17:51:52
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No przecież tak robi.

    -----
    > To tak, jakbyś powiedział, że po co sąd ma prowadzić przez parę lat postępowanie
    dowodowe w sprawie o zapłatę - niech zasądza z automatu na podstawie oświadczenia
    powoda

  • 312. Data: 2017-09-05 17:52:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 17:11, Kris pisze:

    > Chyba oczywistym jest że lepiej dostarczyć

    Dla komornika na pewno.

    > Samochód bez kompletu kluczyków osiągnie na licytacji niższą cenę nż taki z
    kluczykami. A dłużnikowi przecież też zależy żeby wylicytowana kwota była jak
    najwyższa.

    To interesuje dłużnika, właściciela pojazdu niekoniecznie.

    Pozdrawiam

  • 313. Data: 2017-09-05 17:53:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Gadasz, jak komornik.
    Czyli Twoje niespełnione marzenie...

    -----

  • 314. Data: 2017-09-05 17:54:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 17:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > No na pewno komornik odnajdzie w ten "inny sposób" i to jeszcze poparty kpc osobę
    trzecią właściciela zajętych ruchomości.

    Ącki, ja wiem, że u ciebie ciężko z myśleniem, ale nie mówimy o
    kontakcie komornik-właściciel, tylko o kontakcie właściciel-wierzyciel.

    --
    Liwiusz

  • 315. Data: 2017-09-05 17:58:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zupełnie nie dlatego.
    Przede wszystkim dłużnicy nie mają środków na pokrycie swoich długów, ot tak po
    prostu (biznes się nie udał, jak zima to zimno, rząd wprowadził kolejne "ułatwienia"
    itp. itd.)
    Komornicy egzekwują nie dla jakiejś teoretycznej wirtualnej ściągalności, tylko o
    swoje wynagrodzenia (tzw. "koszty egzekucji"), a resztę mają w głebokim poważaniu.
    Dlatego postępowanie egzekucyjne należałoby gruntownie zreformować.

    -----

  • 316. Data: 2017-09-05 17:59:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 17:32, Kris pisze:

> [...]
    komornik ją zajmie bo stała na szpitalnym parkingu

    -samochod-za-dlugi-wlasciciela-warsztatu-obok,601150
    .html
    ochod-klienta-za-dlug-wlasciciela-warsztatu-lakierni
    czego/
    k-zabral-mi-auto-za-dlugi-cudzego-warsztatu/204g4gj

    > Znowu manipulujesz- podajesz 3 linki dla 2 sprawa

    To sobie ten zbędny wytnij.
    Z opisu ne wynikało ze dotyczą tego samego przypadku.

    > To po pierwsze
    > A po drugie- poszukaj może jak się te sprawy zakończyły?

    Niewłaściwie.
    Idiota który dokonał zaboru pojazdu stojącego na terenie publicznym w
    okolicy dwu warsztatów nie został pozbawiony prawa wykonywania zawodu.

    > Czy Panowie Dariusze z Legnicy i Głogowa odzyskali auta czy moze jednak zostały
    zlicytowane.

    Dlaczego komornik bezkarnie może sobie zając pojazd stojący na terenie
    publicznym?

    Pozdrawiam

  • 317. Data: 2017-09-05 18:00:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 13:31, Liwiusz pisze:

    > Niemożliwe, aby termin upłynął, skoro jeszcze nie zaczął biec.

    Wytłumacz to prawnikowi firmy która wygrała sprawę w Sądzie Najwyższym
    przeciwko komorniczym hienom. Ale coś czuje ze też nie uwierzy.

    Pozdrawiam

  • 318. Data: 2017-09-05 18:03:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 18:00, RadoslawF pisze:

    > Wytłumacz to prawnikowi firmy która wygrała sprawę w Sądzie Najwyższym
    > przeciwko komorniczym hienom. Ale coś czuje ze też nie uwierzy.

    Nawet nie wiesz o czym piszesz.

    Termin zaczyna biec od dnia powiadomienia właściciela.
    30 dni.
    Firma się zapewne spóźniła z powództwem przeciwegzekucyjnym.
    Nie jest możliwe, aby termin się skończył, zanim zacznie biec ("pismo
    przychodzi po terminie").
    Bez względu na to ile razy tupniesz nóżką, i ile razy będziesz się
    powoływać na linki, których nie rozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 319. Data: 2017-09-05 18:06:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.09.2017 o 17:32, Kris pisze:

> [...]
    czego/
    k-zabral-mi-auto-za-dlugi-cudzego-warsztatu/204g4gj

    > Znowu manipulujesz- podajesz 3 linki dla 2 sprawa

    Plus ta tytułowa, to trzy, plus rolnik z Mławy to 4, plus ta za którą
    poszedł komornik od rolnika z mławy do pierdla to 5, plus to, że
    ustalono, że on w zasadzie tak zawsze robili to już dużo.

    > Czy Panowie Dariusze z Legnicy i Głogowa odzyskali auta czy moze jednak zostały
    zlicytowane.

    Przynajmniej 1 ciągnik i 4 auta z pamięci. Reszty nie chce mi się
    szukać. Te 5 wystarcza, żeby stwierdzić, że prawo jest złe.

    Shrek

  • 320. Data: 2017-09-05 18:22:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 18:06:16 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > ustalono, że on w zasadzie tak zawsze robili to już dużo.

    > Przynajmniej 1 ciągnik i 4 auta z pamięci.

    We wszystkich tych przypadkach było tak jak się domagasz= poniesione pzez właścicieli
    straty zostały wyrównane
    Nie tego się domagasz głównie w tej dyskusji?

    > Reszty nie chce mi się
    > szukać. Te 5 wystarcza, żeby stwierdzić, że prawo jest złe.

    Ne tak dawno po sąsiedzku aresztowali jednego dnia 4 czy 5 nieuczciwych policjantów z
    drogówki. Na tej podstawie tez stwierdzasz że policja jest zła?
    W wolnej chwili poszukaj ile rocznie w Polsce jest egzekucji komorniczych