  • 151. Data: 2017-09-01 22:02:43
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Jak tylko wymyślisz pomysł na przeprowadzenie dowodu "że ten telewizor
    > należy do dłużnika".
    > ---
    > Ojej, nie wystarczy tego nie zajmować ?

    Idź stąd, baranie.
    ---
    Sam se idź

  • 152. Data: 2017-09-02 11:08:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 20:45, Kris pisze:

    > A jak Sobie to inaczej wyobrażasz?
    > Tak to w życiu działa: bank naliczy niesłusznie opłątę upominasz się i ew zwraca, w
    mwrkecie cena przy kasie zawyżona w stosunku do tej na półce to upominasz sie i
    korygują.
    > Twój telewizor stoi u kolegi w mieszkaniu, komornik go zajmuje to kolega do
    protokołu pisze że to nie jego tylko Twój i wyjaśniasz komornikowi że faktycznie
    Twój.
    > Jak to Sobie inaczej wyobrażasz? Komornik ma do wróżki dzownić i pytać czy dany
    przedmiot w mieskzniu dłużnika jest faktycznie dłużnika?

    W opisywanym przypadku sporny "przedmiot" ma dowód rejestracyjny z
    wpisanym doń właścicielem. Telefon do wróżki im odpada.

    Pozdrawiam

  • 153. Data: 2017-09-02 11:18:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 września 2017 11:09:08 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > W opisywanym przypadku sporny "przedmiot" ma dowód rejestracyjny z
    > wpisanym doń właścicielem. Telefon do wróżki im odpada.

    Kilka razy już tu m.in. tłumaczono Tobie że wpis w dowodzie nie znaczy ze wpisana tam
    osoba jest właścicielem.
    Dotrze to w końcu do Ciebie?

  • 154. Data: 2017-09-02 11:54:54
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Kris <k...@g...com> pisze:

    > Kilka razy już tu m.in. tłumaczono Tobie że wpis w dowodzie nie znaczy
    > ze wpisana tam osoba jest właścicielem.
    > Dotrze to w końcu do Ciebie?

    A do ciebie w końcu dotrze że wpis w dowodzie rejestracyjnym jest bardzo
    dobrą podstawą do twierdzenia że jest się właścicielem?

    Zdrowo rozsądkowo: Jak komornik ma _uzasadnione_ wątpliwości co do
    znaczenia wpisu w dowodzie to niech zajmuje _na krótką chwilę_
    "do należytego wyjaśnienia wątpliwości". Gdyby "sprzedał ekspresowo"
    (patrz przypadek traktora zajętego na polu dłużnika) to niech [...]
    _zbankrutuje_ błyskawicznie.

    --
    A. Filip

  • 155. Data: 2017-09-02 12:00:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2017 o 11:54, A. Filip pisze:

    > Zdrowo rozsądkowo: Jak komornik ma _uzasadnione_ wątpliwości co do
    > znaczenia wpisu w dowodzie to niech zajmuje _na krótką chwilę_
    > "do należytego wyjaśnienia wątpliwości".
    Tym bardziej, że mówiono o tym, że niby zajęcia to karteczka
    nieprzeszkadzająca w użytkowaniu. Tymczasem pomijając to, że chłopu spod
    Mławy fizycznie ciągnik na lawetę załadowali (akurat przejeżdzała;), to
    wczoraj zupełni przypadkiem widziałem samochód z komorniczymi
    naklejkami. Na ważdych drzwiach i bagażniku, więc jak rozumiem intencją
    było, żeby jednak nie dało się z niego korzystać.

    Jednym zdaniem - ci którzy twierdzą, że w zasadzie jak komuś przez
    pomyłkę zajmą, to żaden problem, bo po pierwsze można się odwoływać, a
    po drugie, to przecież fizycznie nie zabierają życzę, żeby ktoś im auto
    zajebał, a oni niech się odwołują do sądu.

    Shrek

  • 156. Data: 2017-09-02 12:05:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.09.2017 o 11:08, RadoslawF pisze:
    /.../
    > W opisywanym przypadku sporny "przedmiot" ma dowód rejestracyjny z
    > wpisanym doń właścicielem. Telefon do wróżki im odpada.

    no.

  • 157. Data: 2017-09-02 12:31:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 11:18, Kris pisze:

    > Kilka razy już tu m.in. tłumaczono Tobie że wpis w dowodzie nie znaczy ze wpisana
    tam osoba jest właścicielem.
    > Dotrze to w końcu do Ciebie?

    Tak twierdził tylko jeden delikwent który sam nadużywa przepisu
    w "władaniu". I nie kilka razy, raz. Z takim podejściem i takim
    zakłamaniem jesteś chyba kolejną komorniczą hieną nadużywającą
    przepisu o "władaniu".

    Pozdrawiam

  • 158. Data: 2017-09-02 18:58:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 Sep 2017 12:32:15 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Bo całkowity brak możliwości zajmowania nie jest rozwiązaniem
    > problemu,
    > i jest gorszy od zajmowania, i sprawdzania własności później.

    Ale to "sprawdzanie później" nie działa bo dochodzi do licytacji
    rzeczy nienależących do dłużnika, więc?

    --
    Marek

  • 159. Data: 2017-09-02 19:03:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 2 Sep 2017 02:18:15 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Kilka razy już tu m.in. tłumaczono Tobie że wpis w dowodzie
    > nie znaczy ze wpisana tam osoba jest właścicielem.
    > Dotrze to w końcu do Ciebie?

    Ale od tniego (zamiast od wróżki) można zacząć ustalanie aktualnego
    właściciela. Sądzisz, że wpisany w dowodzie nie wie co zrobił z swoim
    pojazdem?

    --
    Marek

  • 160. Data: 2017-09-02 19:05:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 Sep 2017 11:55:23 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > A może nierozgarnięty właściciel danej rzeczy winien do
    > pilnować to i owo?

    Rotfl, powiedz firmie leasingowej żeby lepiej pilnowała swoje
    pojazdy.

    --
    Marek