  • 141. Data: 2017-09-01 16:23:16
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bo przecież tablice rejestracyjne są wg Liwiusza dowodem własności, a nikt nie
    wpadnie na to, by je zdjąć...

    -----

  • 142. Data: 2017-09-01 16:26:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy to wina esesmanów, że byli zobowiązani do mordowania Polaków?

    -----
    > Czy to wina komornika, że jest zobowiązany zajmować ruchomości będące we władaniu
    dłużnika?

  • 143. Data: 2017-09-01 16:27:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 12:34, Liwiusz pisze:

    > Dlaczego za zlicytowanie, skoro jest droga do zwolnienia zajęcia?
    > Odszkodowanie dla firmy za jej własne zaniechanie?

    Dlatego ze Sąd Najwyższy uznał że komornik zrobił coś nie do końca
    zgodnego z prawem a "droga do zwolnienia" okazała się niewystarczająca.

    > No nie, przed. Przed licytacją jest czas na działanie, a nie po.

    AA jak komornik nie poczekał odpowiednio długo?

    > Przed sprzedażą jest czas i droga do wyjaśnienia własności.

    Jak widać w podanym przykładzie po sprzedaży też można.

    > Tym samym twoje wnioskowanie na podstawie nieistniejącego stanu
    > faktycznego jest bezsensowne.

    Tylko dla komorników nadużywających prawa do zajmowania przedmiotów
    nie należących do dłużnika.

    Pozdrawiam

  • 144. Data: 2017-09-01 16:28:07
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czyli proponujesz, aby za bezprawne działania komornika (też za bezprawne) płacił
    wierzyciel.
    Tobie faktycznie chodzenie na aukcje komornicze na głowę pada...

    -----

  • 145. Data: 2017-09-01 17:24:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 Sep 2017 12:34:58 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Odszkodowanie dla firmy za jej własne zaniechanie?

    Ok, jak wygląda procedura informowania właściciela przez
    komornika/wierzyciela o zajęciu jego mienia? Bo to chyba jasne, że
    takiego obowiązku ne można nakładać na nierozgarnietego dłużnika.

    --
    Marek

  • 146. Data: 2017-09-01 17:43:45
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-01 o 17:24, Marek pisze:
    > Ok, jak wygląda procedura informowania właściciela przez
    > komornika/wierzyciela o zajęciu jego mienia? Bo to chyba jasne, że
    > takiego obowiązku ne można nakładać na nierozgarnietego dłużnika.

    Podejrzewam, że w stylu: niech się właściciel sam domyśli. A jak się nie
    domyśli, to był błąd zaniechania ;)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 147. Data: 2017-09-01 17:46:21
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-01 o 12:34, Liwiusz pisze:

    > Przed sprzedażą jest czas i droga do wyjaśnienia własności.

    I komornik ma czas by to wyjaśnić. Jak to robi, wg jakiej procedury?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 148. Data: 2017-09-01 20:45:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 17:43:49 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:

    > Podejrzewam, że w stylu: niech się właściciel sam domyśli. A jak się nie
    > domyśli, to był błąd zaniechania ;)

    A jak Sobie to inaczej wyobrażasz?
    Tak to w życiu działa: bank naliczy niesłusznie opłątę upominasz się i ew zwraca, w
    mwrkecie cena przy kasie zawyżona w stosunku do tej na półce to upominasz sie i
    korygują.
    Twój telewizor stoi u kolegi w mieszkaniu, komornik go zajmuje to kolega do protokołu
    pisze że to nie jego tylko Twój i wyjaśniasz komornikowi że faktycznie Twój.
    Jak to Sobie inaczej wyobrażasz? Komornik ma do wróżki dzownić i pytać czy dany
    przedmiot w mieskzniu dłużnika jest faktycznie dłużnika?

  • 149. Data: 2017-09-01 20:55:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 17:24:20 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Ok, jak wygląda procedura informowania właściciela przez
    > komornika/wierzyciela o zajęciu jego mienia? Bo to chyba jasne, że
    > takiego obowiązku ne można nakładać na nierozgarnietego dłużnika.

    "Nierozgarnięty dłużnik" powiadasz?
    A może nierozgarnięty właściciel danej rzeczy winien dopilnować to i owo?

  • 150. Data: 2017-09-01 21:48:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.09.2017 o 20:55, Kris pisze:

    > "Nierozgarnięty dłużnik" powiadasz?
    > A może nierozgarnięty właściciel danej rzeczy winien dopilnować to i owo?

    Sorry, ale argument, że trzeba było sprawdzić gdzie parkujesz albo do
    jakiego warsztatu oddajesz samochód jest równie dobry jak bo "bo miała
    za krótką spódniczkę w złej dzielnicy".

    Shrek