  • 431. Data: 2017-09-07 19:01:10
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-07 o 15:35, J.F. pisze:

    > To co zawiodlo w Mlawie, skoro jest tak dobrze ?

    Zawiodło to, że sprzedał z wolnej ręki w ciągu kilku dni.

    --
    Liwiusz

  • 432. Data: 2017-09-07 19:22:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zawiodło to, że sprzedał z wolnej ręki w ciągu kilku dni.

    Mowisz, ze jakby sprzedal na liczytacji, to by nie zawiodlo ?

    A przeciez w ogole nie mial prawa sprzedawac, o ile dobrze zrozumialem
    Twoje wypowiedzi.

    Internet twierdzi, ze zajecie mialo miejsce 7 listopada, decyzja sadu
    10 grudnia - i tegoz dnia sprzedano.

    Cos mi sie tu wydaje nie tak, ale ja sie przeciez nie znam.

    A tych przypadkow bylo wiecej, wiec cos tu innego chyba zawiodlo.
    http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/935242,zarzuty-d
    la-komornika-ktory-zajal-traktor-rolnika-spod-mlawy.
    html

    J.

  • 433. Data: 2017-09-07 19:32:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Ale dluznika nie ma, bo np wyjechal.

    To mógł pełnomocnika ustanowić.
    ---
    Nie ma takiego obowiązku

    Wyjechać masz prawo i na 10lat ale o swoje interesy warto dbać i sa na to
    sposoby.
    ---
    Jaka gwarancja, że pełnomocnik zadba o te interesy ?

    Nieodbieranie korespondencji, nieotwieranie drzwi, unikanie np komornika to
    raczej nienajlepsze sposoby ale każdy robi jak tam uważa.
    ---
    Mafia nie odpuści

  • 434. Data: 2017-09-07 19:51:02
    Temat: Re: Komornik i Sąd z Mławy [Lex Mława]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > 10 grudnia - i tegoz dnia sprzedano.
    >
    > Cos mi sie tu wydaje nie tak, ale ja sie przeciez nie znam.

    Decyzja sądu była *po sprzedaży* bo oddaliła zażalenie na komornika z
    powodu owej sprzedaży [chyba że zarzucasz *sądowi* coś jeszcze bardziej
    poważnego]. Czyli sąd w Mławie przed sprzedażą się nie śpieszył ale
    natychmiast po sprzedaży ruszył jak rakieta by zamknąć sprawę? :-)

    --
    A. Filip
    | Nie trzeba szukać eliksiru nieśmiertelności; genialni ludzie i tak są
    nieśmiertelni. (Przysłowie chińskie)

  • 435. Data: 2017-09-07 21:21:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-07 o 12:13, Kris pisze:

    > Dawaj cytat/linka z którego wynika że dykutowaliśmy o firmie a nie o kupnie przez
    J.F. auta od Ąckiego.

    Dawaj linka do zaświadczenie o upośledzeniu umysłowym w wyniku którego
    mam za ciebie wyszukiwać co chwilę jakiejś informacji. W tym i twoich
    kłamstw.

    > I sam się do aresztu stawił;)

    Nie wiem czy sam. Nie byłem, nie widziałem.

    > popełnił przestępstwo jakieś że winien z zawodu wylecieć?
    >
    > Sam niżej zaproponowałem żebyś poszukał przypadki że jednako komornicy wylatywali z
    pracy.

    Dam tobie tę szansę.

    > Szukaj dalej albo poproś kogoś bardziej obeznanego w goglach

    A jesteś pewny że znajdę? Potwierdzisz to linkiem? :-)

    > Dalej brniesz i się pogrążasz. Ale ok możemy tak dłużej.

    Ty brniesz i ty się pogrążysz. Więc owszem możemy tak dalej.

    Pozdrawiam

  • 436. Data: 2017-09-07 23:39:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wojtek"

    > Ale to tak samo, jak z osoba prywatna.
    > Chcesz, zeby cie scigali, bo 30 lat temu nie zaplaciles za parkowanie ?
    > Juz obecne 5 lat to przegiecie.

    A co w tym złego, bym zapłacił za złe parkowanie po 30-stu latach?
    Takie rozwiązanie (bez przedawnienia) motywuje do nie łamania prawa.
    ---
    Takie, że możesz zapłacić a po 29 latach i 355 dniach ktoś będzie chciał
    dowodu, którego nie będziesz w stanie przedstawić

  • 437. Data: 2017-09-07 23:40:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > A co w tym złego, bym zapłacił za złe parkowanie po 30-stu latach?
    > Takie rozwiązanie (bez przedawnienia) motywuje do nie łamania prawa.

    To w tym złego że po 30 latach pewnie już kwitka nie masz ze opłaciłeś
    parking w 1987 a tu nakaz zapłaty że niby nie zapłaciłeś w listopadzie 1987.
    100zł i odsetki za 10lat
    ---
    No właśnie, czas przedawnienia powinien być proporcjonalny do wartości
    roszczenia

  • 438. Data: 2017-09-08 16:42:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 4 Sep 2017 11:25:45 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > I TAK JEST OBECNIE.

    On zapewne chciał napisać "nie podlegały zajęciu do czasu
    wyjaśnienia". Cały ten wątek to pomysły i próby zablokowania
    "zaboru" mienia przez komornika.

    --
    Marek

  • 439. Data: 2017-09-08 17:06:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Kris"
> [...]
    >listopadzie 1987. 100zł i odsetki za 10lat
    >---
    >No właśnie, czas przedawnienia powinien być proporcjonalny do

    Akurat jesli chodzi o parkingi czy fotoradary ... widzicie jakis
    powod, zeby urzad zwlekal dluzej niz dwa tygodnie z wyslaniem wezwania
    ?
    Wiec jesli nie zdazyl wyslac, to powinno sie przedawnic :-)

    Ok, parkingi u mnie inaczej - chodza kontrolerzy, spisuja,
    fotografuja, wsadzaja za wycieraczke informacje o "naliczeniu oplaty",
    tam jest termin 2 tygodni, jak kierowca wplaci to sprawa zalatwiona,
    jak nie wplaci, to trzeba mu wezwanie wyslac ... no i tu termin 4-6
    tygodni od parkowania wdaje sie rozsadny.

    J.

  • 440. Data: 2017-09-08 17:21:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu czwartek, 7 września 2017 12:40:59 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >To mógł pełnomocnika ustanowić.

    Mogl, ale gdzie mial go zglosic ?

    >Wyjechać masz prawo i na 10lat ale o swoje interesy warto dbać i sa
    >na to sposoby.

    Moje ? To komornikowi sie cos ubzduralo i cudze auto zabral, a teraz
    to moja wina ?

    >Nieodbieranie korespondencji, nieotwieranie drzwi, unikanie np
    >komornika to raczej nienajlepsze sposoby ale każdy robi jak tam
    >uważa.

    Tylko zauwaz, ze wystarczy na godzine wyjsc z domu, komornik wpadnie,
    zabierze auto sasiada, odjedzie ... no wlasnie, i co z protokolem
    zrobi ?

    >Ano nie napisały
    >Ja tam do tej pory pewności nie mam że ten ciągnik nie należał do
    >dłużnika.
    >Może i był dłużnika ale dłużnik cwany, nie dał udowodnić że jego i że
    >nie włada. Ale tego się raczej nie dowiemy

    Ciagnik ma swoj DR, oczywiscie moze byc nieaktualny, tym niemniej
    podstawa to jest.

    Poza tym akurat napisano, ze rolnik go nabyl z dotacja z ARiMR, a wiec
    nie mial prawa sprzedac pod grozba zwrotu dotacji, wiec tu akurat
    wydaje sie, ze dowiesc sie da bardzo dobrze.

    >Podobnie jak z dłużnikiem mojej mamy- biedny chłop nic nie wszystko
    >do konkubiny należny;) I komornik może go...;)
    >Trochę już na tym świecie żyję i sporo takich cwaniaczków widuję(a i
    >kilku znam osobiście) co to swoich zobowiązań regulować nie lubią a
    >nie najgorzej im się żyje na tym świecie.

    No i widzisz - punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
    Jak ci samochod zabiora na konto tego dluznika, to inaczej bedziesz
    pisal, czego ci szczerze zycze :-P

    J.