  • 11. Data: 2009-01-28 11:36:01
    Temat: Re: Komornik - egzekucja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cobra 2008 pisze:

    > sprawdzenia, czy jest właściwy do prowadzenia egzekucji. Proponuję
    > sprawdzić, czy wierzyciel we wniosku egzekucyjnym napisał swoje
    > oświadzcenie po myśli art.8ust.5 w.w. ustawy, że korzysta z prawa
    > wyboru Komornika działającego przy Sądzie Rejonowym w Szczecinie przy
    > ul.Boh.Warszawy 23. Brak tego zapisu dyskwalifikuje komornika do
    > podjęcia czynności egzekucyjnych , gdyż naruszenie tego przepisu to

    A co to za bełkot? Skąd wiesz, który komornik prowadzi egzekucję i że
    jest to egzekucja spoza jego rewiru?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-01-28 16:16:35
    Od: "Robert Pytajnik" <R...@p...onet.pl>

    :

    > A co to za bełkot? Skąd wiesz, który komornik prowadzi egzekucję i że
    > jest to egzekucja spoza jego rewiru?
    >
    > --
    > Liwiusz

    rewirów tez juz nie ma

  • 13. Data: 2009-01-28 20:59:21
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ja rozrózniam, gorzej jak Twój bank rznie głupa i udaje, ze nie rozróznia.

    -----

  • 14. Data: 2009-01-28 21:34:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Pytajnik pisze:
    > :

    > rewirów tez juz nie ma

    Oczywiście, że są. Rewirem jest obszar sądu rejonowego, przy którym
    komornik działa. Jeśli przy danym sądzie jest kilku komorników, wszyscy
    mają ten sam rewir. Oczywiście w określonych sytuacjach komornik może
    wykonywać egzekucję poza swoim rewirem (jeśli nie ma zaległości
    określonych w ustawie). Ponadto dodatkowe koszty działania komornika
    poza rewirem nie obciążają dłużnika.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-01-29 10:05:54
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 21:59:21 +0100, 666 napisał(a):

    > Ja rozrózniam, gorzej jak Twój bank rznie głupa i udaje, ze nie rozróznia.

    Toć Ci napisałem jak ja mam w DWÓCH "swoich" bankach.
    Mówię o mBank, i BZWBK.
    Może powiesz w którym jest tak jak ty rzekomo opisałeś?

  • 16. Data: 2009-01-29 18:34:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    DB24 ?

    -----