  • 31. Data: 2010-07-07 18:55:44
    Temat: Re: Komornik czy firma windykacyjna?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i11ubn$46v$2@news.onet.pl zenek <z...@o...pl> pisze:

    > Spadaj dziadu idz szukac glupszego od siebie.
    Pogadali se głupek z łajdakiem... ;)

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2010-07-07 19:18:30
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Krzysztof Jodłowski pisze:

    > No i co z nim? Jest publicznie dostępny. Nawet tu:
    > http://krs.ms.gov.pl/login.aspx?ReturnUrl=%2fDefault
    .aspx
    > Nr konta tam nie ma i dotyczy tylko podmiotów prawnych.
    > Ty wiesz o czym mówisz w ogóle?

    > Pewnie. Pani Ania z US w Suwałkach na pewno zaraz poda nr konta jak ktoś
    > do niej zadzwoni i powie, że jest znanym komornikiem z Wrocławia,
    > którego wszyscy znają...
    > Tym razem za dużo filmów o chłopakach z miasta...

    Zapomniales tylko ze komornik jest urzednikiem panstwowym.

  • 33. Data: 2010-07-07 20:05:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-07 21:18, Użytkownik zenek napisał:

    > Zapomniales tylko ze komornik jest urzednikiem panstwowym.

    Urzędnik państwowy wysyła normalne pismo przez sekretariat,
    na telefon to możesz coś załatwić jak jesteś Pani do której
    dzwonisz znany osobiście. A i tak formalnie nie powinna podawać
    takiej informacji przez telefon.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-07-07 20:58:26
    Od: zenek <z...@o...pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > na telefon to możesz coś załatwić jak jesteś Pani do której
    > dzwonisz znany osobiście. A i tak formalnie nie powinna podawać

    Niestety wiekszosc buractwa ktore tu wylalo sowje zale zapomina ze
    wiekszosc komornikow po pracy pije razem wode z kolesiami ze skarbowki i
    wystarczy jeden telefon zeby stachu wiedzial jakie zdzichu miekka klata
    ma konto. Ale to poldebilom ktorzy modla sie do TVN nie przyszlo do glowy.

  • 35. Data: 2010-07-07 21:37:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-07 22:58, Użytkownik zenek napisał:

> [...]
    > ma konto. Ale to poldebilom ktorzy modla sie do TVN nie przyszlo do glowy.

    Jesteś w błędzie. A może wierzysz że komornik z Wrocławia pił
    wódkę z pracownikami US z każdego większego miasta z Suwałkami
    włącznie ?

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2010-07-08 05:53:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof Jodłowski pisze:

    > To zadzwoń do mojego US i zdobądź moje numery kont z DG :) Dla
    > ułatwienia możesz podać się za komornika :)

    Dlaczego namawiasz człowieka do popełnienia przestępstwa?

  • 37. Data: 2010-07-08 05:56:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof Jodłowski pisze:

    > A skąd te rewelacje? Którego konkretnie? :)
    > Bo według mnie, to bliżej mu do sądu...
    > A nawet jeśli by był, to i tak pracownik US nie udzieli takiej
    > informacji przez telefon bo mu nie wolno.

    Dlaczego nie wolno akurat przez telefon, hmm? Podstawę prawną poproszę.

    Bo na pewno nie może udzielić osobie nieuprawnionej (niezależnie od
    medium komunikacyjnego) a komornik jest uprawniony. I jeśli komornik ma
    z nimi regularne kontakty i się znają "jak łyse konie", to mogą się
    łatwo telefonicznie poznawać.