  • 1. Data: 2007-05-28 10:08:06
    Temat: Komornik
    Od: "Marek T" <m...@o...pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie. Mam dwa tytuły wykonawcze, jeden z ZUS za zaległe składki
    pracownicze a drugi od komornika (przegrana sprawa cywilna w Sądzie).
    Zarabiam 1600 zł. netto czasem jakaś premia dojdzie. Ile mogą łącznie mi
    zabrać? Czy dodatkowe premie też mogą zabrać? Dodam że jestem żonaty, mam
    5-ro dzieci.

    Marek

  • 2. Data: 2007-05-28 22:09:14
    Temat: Re: Komornik
    Od: akanid <a...@b...spamu.prosze.wp.pl>

    Marek T pisze:
> [...]
    > zabrać? Czy dodatkowe premie też mogą zabrać? Dodam że jestem żonaty, mam

    ZTCW zabierze Ci wszystko powyżej minimalnej krajowej. Nie chce sie
    chwalić ale wiem to dosc dobrze. Komornik zająl wyplate i teraz osoba
    którą mam na mysli dostaje do ręki okolo 880zl.

    pozdrawiam
    akanid

  • 3. Data: 2007-05-29 07:24:51
    Od: "Marek T" <m...@o...pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@b...spamu.prosze.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chwalić ale wiem to dosc dobrze. Komornik zająl wyplate i teraz osoba
    > którą mam na mysli dostaje do ręki okolo 880zl.

    A jakie akty prawne to określają?

    Marek