  • 1. Data: 2002-12-13 18:45:29
    Temat: Komisja inwentaryzacyjna
    Od: "Kzysio" <k...@W...onet.pl>

    Witam

    Mój problem dotyczy składu komisji powołanej do przeprowadzenia
    inwentaryzacji zgodnie z Ustawą o rachunkowości z 29.09.1004 r.
    (Dz.U.02.76.694), art. 26 i 27.
    A konkretnie - jakie kryteria musi spełniać osoba, aby mogła być powołana na
    członka komisji lub jakie okoliczności wykluczają taką możliwość?

    Sprawa ta jest dla mnie bardzo ważna, dlatego z góry wielkie dzięki za
    wszelką pomoc.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-12-13 18:57:55
    Temat: Re: Komisja inwentaryzacyjna
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kzysio"
> [...]
    na
    > członka komisji lub jakie okoliczności wykluczają taką możliwość?

    to juz za Mieszka I byly inwentaryzacje ;-))

    mają to byc osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doswiadczeniu
    w sklad zespołów (grup) spisowych nie mogą wchodzić pracownicy
    odpoiwedzialni materialnie, a takze odpowiedzialni za odcinek pracy, ktory
    ma byc objety inwentaryzacja.
    Mogą byc powolywane osoby nie bedace pracownikami jednostki (np eksperci)

    25-27 pazdziernika Gazeta Prawna wydrukowala na ten temat specjalny dodatek
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-12-13 21:27:55
    Od: "Kzysio" <k...@W...onet.pl>

    > w sklad zespołów (grup) spisowych nie mogą wchodzić pracownicy
    > odpoiwedzialni materialnie, a takze odpowiedzialni za odcinek pracy, ktory
    > ma byc objety inwentaryzacja.

    O to chodziło, wielkie dzięki:)

    > 25-27 pazdziernika Gazeta Prawna wydrukowala na ten temat specjalny
    > dodatek

    Niestety nie stać mnie na abonament GP na WWW, ale jutro przejdę się do
    biblioteki, może będzie...

    Pozdrawiam
    Krzysiek

    ps.
    Obiło mi się o uszy, że istnieje przepis mówiący o tym, że jedna i ta sama
    osoba nie może pełnić tej funkcji dłużej niż dwa lata z rzędu, ale nie udało
    mi się tego potwierdzić...

  • 4. Data: 2002-12-13 22:14:09
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 13 Dec 2002 19:45:29 +0100,Kzysio <atd9st$he5$1@news.tpi.pl>
    napisał/a:

> [...]

    > A konkretnie - jakie kryteria musi spełniać osoba, aby mogła być powołana na
    > członka komisji lub jakie okoliczności wykluczają taką możliwość?

    Tu nie ma żadnego powołania.
    To zależy tylko od dyrektora,kogo sobie wyznaczy.
    Na ogół wyznaczane są osoby z administracji i księgowości.
    Dostaja za to pieniądze.

    --
    Kaja