  • 11. Data: 2022-12-19 15:00:17
    Temat: Re: Komendant vs matka
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Dec 2022 14:26:10 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Za 1 sztukę amunicji, sąd daje 3 miesiące ograniczenia wolności -
    > https://twitter.com/SluzbyiObywatel/status/160374546
    8378664961?fbclid=IwAR3vV8JFUmx-usTvV3GiNxGkKuNOruPM
    emuCJeYEaB-zqWocQLdm6ZdMj8A

    Ale ten J.O. pewnie nie był kulsonem, a trudno skazywać upośledzonego
    umysłowo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2022-12-19 17:46:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 09:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > Faktycznie błąd, przecież jest ofiarą :-).

    losu chyba.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2022-12-19 17:47:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 15:00, Olin pisze:

    8378664961?fbclid=IwAR3vV8JFUmx-usTvV3GiNxGkKuNOruPM
    emuCJeYEaB-zqWocQLdm6ZdMj8A

    > Ale ten J.O. pewnie nie był kulsonem, a trudno skazywać upośledzonego
    > umysłowo.

    Chcesz powiedzieć że menda główna jest niepoczytalna?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2022-12-19 17:49:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 19 grudnia 2022 o 14:26:12 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):
> [...]
    > https://twitter.com/SluzbyiObywatel/status/160374546
    8378664961?fbclid=IwAR3vV8JFUmx-usTvV3GiNxGkKuNOruPM

    Tak sobie myślę że gdybym ja taki granatnik w jakimś biurze czy na zapleczu
    Biedronki odpalił- miałbym szansę najbliższe dni z rodziną w domu śniadania jeść?
    Czy może jednak żywili by mnie na koszt podatników w jakimś areszcie czy jak to się
    nazywa?

  • 15. Data: 2022-12-19 20:29:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.12.2022 o 17:49, Kris pisze:

> [...]
    > w domu śniadania jeść? Czy może jednak żywili by mnie na koszt
    > podatników w jakimś areszcie czy jak to się nazywa?

    Nie zdążył byś odpalić, zadbaliby o to na granicy.
    Reszta się zgadza, święta bożonarodzeniowe i Wielkanoc w areszcie.

  • 16. Data: 2022-12-19 20:37:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 20:29, nadir pisze:

    > Nie zdążył byś odpalić, zadbaliby o to na granicy.
    > Reszta się zgadza, święta bożonarodzeniowe i Wielkanoc w areszcie.

    I zarzuty za terroryzm.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2022-12-19 22:09:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.12.2022 o 20:37, Shrek pisze:

    > I zarzuty za terroryzm.

    Łeee, zarzutów to pełen wachlarz, tam byłoby z czego lepić. Nie to co u
    biduli komendanta.

  • 18. Data: 2022-12-19 22:09:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > w domu śniadania jeść? Czy może jednak żywili by mnie na koszt
    > podatników w jakimś areszcie czy jak to się nazywa?

    Przestępstwo nielegalnego posiadania broni (amunicji) jest przestępstwem
    umyślnym. Musisz wiedzieć, że to masz i godzić się, że nielegalnie.
    Jakbyś wiedział, to byś strzelał z tego gabinecie?

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2022-12-19 23:13:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 22:09, nadir pisze:

    > Łeee, zarzutów to pełen wachlarz, tam byłoby z czego lepić. Nie to co u
    > biduli komendanta.

    Raczej z grubszej (nomen omen) rury niż terroryzm by nie pojechali;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2022-12-19 23:28:16