  • 21. Data: 2007-02-23 12:52:26
    Temat: Re: Komendant główny polecił policji rozpracowywać ekologów?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <u...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ermmhs$t7e$4@news.task.gda.pl...

    > Jeśli wygram, a mam nadzieję, zrobię paru osobom z d..y jesień
    > średniowiecza. Obiecuję. :)

    mysle ze za krotki jestes, no chyba ze w polsce nagle sie tak odmieni, ze
    zacznie to byc kraj w ktorym prawo to jest Prawo przez duze P

  • 22. Data: 2007-02-23 13:02:57
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "Andrzej" <u...@v...pl> napisał w wiadomości

    > mysle ze za krotki jestes, no chyba ze w polsce nagle sie tak odmieni, ze
    > zacznie to byc kraj w ktorym prawo to jest Prawo przez duze P

    Taki mądry jesteś!!! to czekaj na zmiane pisowni. Wydaje mi się że nie
    miałeś jeszcze do czynienia
    z jawnym i skierowanym przeciwko Tobie działeniem ze strony "tych" co mają
    Cię chronić i bronić.
    Nie myl tego określenia z tym że jak byś był przestępcą to mają Cię bronić i
    chrionić ale odwrotnie
    mają to robić w stousnku do człowieka lub grupy ludzi (społeczeństwo)
    któremu uczyniłeś krzywdę

    PGT

  • 23. Data: 2007-02-23 13:07:08
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    > nawet jakbym mial to co by to dalo?
    > co najwyzej za jakis czas w bagazniku mojego samochodu policja podczas
    > "rutynowej kontroli" znalazlaby kilogram amfetaminy

    W takich "rutynowych kontrolach" znajduje sie co najwyżej do 0,5kg po co
    "ktoś" ma inwestować aż na 1kg
    Jeszcze do tego zenznanie jednego świadka jak widział że krecisz sie pod
    szkoła i małolaty kasy Ci przynoszą.

    Jak widze odpowiedziałes sobie sam na pytanie ....."co by to dało"

    PGT

  • 24. Data: 2007-02-23 14:20:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Taki mądry jesteś!!! to czekaj na zmiane pisowni. Wydaje mi się że nie
    > miałeś jeszcze do czynienia
    > z jawnym i skierowanym przeciwko Tobie działeniem ze strony "tych" co
    > mają Cię chronić i bronić.

    czlowieku, widze ze ironie dostrzezesz tylko wtedy kiedy kopnie cie w dupe
    zycze ci z calego serca, abys zrealizowal swoj plan, ale jak dla mnie masz
    niwielkie szanse na to aby ci sie to udalo, wladzo zadko kiedy przyznaje
    sie do bledow, a nawet jesli to zrobi, to napewno nie pozwoli ze swoje
    dupy zrobic jesieni sredniowiecza, no chyba ze wpolsce sie powaznie
    pozmienia

    zrozumiales juz teraz?

  • 25. Data: 2007-02-23 14:40:05
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

> [...]
    > sie do bledow, a nawet jesli to zrobi, to napewno nie pozwoli ze swoje
    > dupy zrobic jesieni sredniowiecza, no chyba ze wpolsce sie powaznie

    Tak zrozumiałem że gupoty gadasz, na co Ty liczysz ?
    Cały czas mówisz, że jak się pozmienia, jak parwo bedzie przez duze P itd
    Człowieku Ty żyjesz w krainie marzeń, a nas własnie w dupe kopie ironia
    I to wlaśnie z nią chcemy walczyć, dlatego w w tym temacie dodajemy sobie
    nawzajem otuchy.
    Tak jak w temacie głownym ironią jest to że władza chce rozpracowywać
    ekologów
    metodą wszytkim nam wiadomą, co mamy sie przyglądać i powiedziec tak
    całe szczescie nie jestem EKOLOGIEM. NIE!!! pwoinniśmy coś robić a
    bynajmniej nie udawać
    że to nas nie dotyczy bo to nie nasza sprawa.
    Wiadmo że teraz powiesz co taki człowieczek jak ja może zrobić NIC, i tu się
    mylisz każdy kto się wypowie na taki czy inny temat może dać komuś nadzieje,
    że ten niezygnuje z walki z ironią która go kopie w dupe.
    A może do da taki skutek że ten ktoś uwierzy w to i zmieni swoje życie i
    przy okazji Twoje- (oczywiscie na lepsze)
    Szesc lat temu napisałem własnie na tej grupie o pewnym problemie, na który
    dostałem wyeczpujące pomocne odpwoiedzi i co, a to że wtedy tej IRONI nie
    udało się kopnąć mnie w dupe, mało tego
    jeszcze innych w podobnym przypadku.
    Więc nie liczmy że ktoś za Nas zmieni świat, albo że ten świat się sam
    zmieni.
    Zatem korzystajmy z każdego orędzia aby poprwaic stan rzeczy jaki nam sie
    nie podoba.

    PabloGT

  • 26. Data: 2007-02-23 16:06:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    NIE!!! pwoinniśmy coś robić a
    > bynajmniej nie udawać
    > że to nas nie dotyczy bo to nie nasza sprawa.

    Dopóki giną ludzie w wypadkach drogowych w Augustowie a nie zginął żaden
    "ekolog" dopóty tychże "ekologów" mam za oszołomów.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2007-02-26 08:56:04
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > NIE!!! pwoinniśmy coś robić a
    >
    > Dopóki giną ludzie w wypadkach drogowych w Augustowie a nie zginął żaden
    > "ekolog" dopóty tychże "ekologów" mam za oszołomów.

    A skąd wiesz? w 2006 zgineło 4 osoby, niech choćby jedna z nich segregowała
    odpady!
    ....więc?

    PabloGT

  • 28. Data: 2007-02-26 09:54:31
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > A skąd wiesz?

    Skąd wiem, że pseudoekologów mam za oszołomów? No wiem i już ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 29. Data: 2007-02-26 10:18:36
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wiem, że pseudoekologów mam za oszołomów? No wiem i już ;)))

    Każdy ma swoje zdanie i prawo do jego podzielania :)

    Przy czym ja się nie upieram że tam nie brakuje oszołomów, bo tak szczerze
    to gdzie ich nie ma???
    Chodzi o to żeby zwrócić na pewien problem uwagę, bo niekiedy zdarza się
    tak że jest już za pożno
    i stwierdzenie " a można było....."

    a przytocze do tego pewną autentyczną historyjkę:

    Szefowie firmy wydawniczej staraja sie dowiedziec, dlaczego nikt nie
    zauwazyl, ze pracownik siedzial martwy przy biurku przez 5 dni zanim
    ktokolwiek zapytal czy dobrze sie czuje. George Turklebaum lat 51
    zatrudniony jako "ktos tam" w nowojorskiej firmie od 30 lat; mial atak serca
    w biurze przy 23 innych pracownikach. Odszedl po cichu w poniedzialek, ale
    nikt tego nie zauwazyl do soboty rano, kiedy to sprzataczka zapytala go,
    czemu pracuje w weekend. Jego szef Eliot Wachiaski powiedzial: "George
    zawsze pierwszy przychodzil do pracy i ostatni wychodzil, dlatego nikt nie
    uznal za niezwykle, ze caly czas siedzi w tej samej pozycji i nic nie mówi
    zawsze bardzo absorbowala go praca i nie zadawal sie z nikim". Sekcja zwlok
    wykazala ze nie zyl od 5 dni; w chwili smierci pracowal nad ksiazka
    medyczna.