  • 11. Data: 2012-03-14 13:54:55
    Temat: Re: Kolor papieru dla umów
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-14 14:29, Tadeusz Franciszek Zielinski pisze:

    > Nie byłbym taki pewien, biały druk to chyba za tani nie jest...

    Bez przesady - dość często można spotkać druk 'prawie białe' na 'białym'. :(

    --
    spp

  • 12. Data: 2012-03-14 14:02:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2012 14:29, Tadeusz Franciszek Zielinski pisze:

    > Nie byłbym taki pewien, biały druk to chyba za tani nie jest...

    A kto pytał o koszta?

  • 13. Data: 2012-03-14 14:19:44
    Od: Tadeusz Franciszek Zielinski <t...@i...fobus.pl>

    W dniu 2012-03-14 15:02, Andrzej Lawa pisze:

    > A kto pytał o koszta?

    Są one znaczącym elementem 'lepiej'.

  • 14. Data: 2012-03-14 14:26:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2012 15:19, Tadeusz Franciszek Zielinski pisze:

    > Są one znaczącym elementem 'lepiej'.

    Idź już sobie...

  • 15. Data: 2012-03-14 19:52:02
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    > Trollujesz czy serio pytasz?
    >
    > Może być pożółkły, może być różowy, może być nawet czarny, tylko wtedy
    > lepiej drukować na biało.

    Nie trolluję, tylko pytam serio. Chodzi o koszty papieru. Ostatnio u
    mnie w pracy (uczelnia wyższa), wywiązała się dyskusja, czy sporządzenie
    umowy, właśnie na takim papierze ekologicznym, beżowym jest dozwolone.
    Dzięki wszystkim za info. Pozdrawiam. :-)

  • 16. Data: 2012-03-14 20:18:48
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Głównie na aledrogo w opisach towaru ;-)

    -----

  • 17. Data: 2012-03-14 21:10:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Mar 2012, Tadeusz Franciszek Zielinski wrote:

    > Nie byłbym taki pewien, biały druk to chyba za tani nie jest...

    Znasz zródło białego toneru?
    Korci mnie, żeby do pustego kartridża wsypać sobie cos dla odmiany ;)
    (oczywiscie ubaw z podmienianiem kolorów to inna sprawa)

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2012-03-14 21:43:25
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 20:52:02 +0100, Buster napisał(a):

    > wywiązała się dyskusja, czy sporządzenie
    > umowy, właśnie na takim papierze ekologicznym, beżowym jest dozwolone.

    I jakie były argumenty przeciwników?

    --
    marcin

  • 19. Data: 2012-03-14 23:06:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/14/2012 4:43 PM, zly wrote:

    > I jakie były argumenty przeciwników?

    zapewne brak odpowiedniego zarządzenia rektora.

    tam sie nic na gebe nie robi. biurokracja musi być i juz.

  • 20. Data: 2012-03-14 23:42:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 18:06:13 -0500, witek napisał(a):

    > zapewne brak odpowiedniego zarządzenia rektora.
    > tam sie nic na gebe nie robi. biurokracja musi być i juz.

    No ale o białym papierze jak mniemam też nie było zarządzenia :)
    --
    marcin