  • 61. Data: 2007-01-04 18:33:29
    Temat: Re: Kolizja samochodowa - kto winny ?
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    news:enjh50$el4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nie w każdej. Ale co ty tam wiesz.

    Co ty wiesz widać po temacie "przyznanie się obrońcy"

    EOT
    mk

  • 62. Data: 2007-01-04 18:37:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mirekk napisał(a):

    > Co ty wiesz widać po temacie "przyznanie się obrońcy"

    To ty miałeś przyjść z babcią? Bo znów nie rozumiem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 63. Data: 2007-01-04 18:39:59
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > To ty miałeś przyjść z babcią? Bo znów nie rozumiem.

    Jak zwykle, to ty z mamusią miałeś przyjść :-)

    mk

  • 64. Data: 2007-01-04 18:40:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > m...@g...com napisał(a):

    > Oceniając co jest bezpiecznym odstępem trzeba wziąć pod uwagę że
    > zasadniczo powinna być ona taka by zahamować, wtedy gdy poprzednik również
    > normalnie bądź gwałtownie hamuje,

    Pierwsza właściwie postawiona diagnoza w tym wątku. Biegli nazywają to
    "efektem ściany".
    Kierowca ma obowiązek zachowania niezbędnego odstępu pozwalającego uniknąć
    przywalenia w tył HAMUJĄCEGO samochodu a nie zatrzymującego się w wyniku
    uderzenia. Na tej podstawie wątkotwórca może uniknąć odpowiedzialności.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 65. Data: 2007-01-04 18:41:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mirekk napisał(a):

    > Jak zwykle, to ty z mamusią miałeś przyjść :-)

    No właśnie: u mnie to przeszłość, a u ciebie teraźniejszość.

  • 66. Data: 2007-01-04 18:41:43
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mirekk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Bezpieczną odległością jest każda, która pozwoli wyhamować nawet w
    > przypadku gwałtownego zatrzymania się pojazdu jadącego przed nim.

    Czytałeś kodeks choć raz w życiu, popierdułko ??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 67. Data: 2007-01-04 18:55:05
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czytałeś kodeks choć raz w życiu, popierdułko ??

    Czytalem popierdułko, czytalem - a ty?

    mk

  • 68. Data: 2007-01-04 18:57:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mirekk napisał(a):

    > Czytalem popierdułko, czytalem - a ty?

    Czytać a zrozumieć co się czyta to całkiem inne rzeczy ...

  • 69. Data: 2007-01-04 19:00:24
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Czytać a zrozumieć co się czyta to całkiem inne rzeczy ...

    Wreszcie dotarło to do ciebie:-)

    mk

  • 70. Data: 2007-01-04 19:02:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>