  • 1. Data: 2004-12-27 15:53:21
    Temat: Kolizja drogowa i ubezp. OC
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    Miałem kolizję, nie z mojej winy. Mam 3,5-roczny samochód. Sprawca ubezpieczony
    jest w Towarzystwie "UNIQA". Chciałem naprawić samochód w autoryzowanym
    serwisie (w końcu mam jeszcze lakier na gwarancji). Okazało się, że będę musiał
    dopłacić 10% amortyzacji do części. Nie chcę zarabiać na tej naprawie, nie chcę
    też do niej dopłacać, ale rómnież nie chciałbym mimo wszystko stracić gwarancji
    jeśli pójdę do "warsztatu Pana Józia". Można z tym coś zrobić?

  • 2. Data: 2004-12-27 19:17:45
    Temat: Re: Kolizja drogowa i ubezp. OC
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > serwisie (w końcu mam jeszcze lakier na gwarancji). Okazało się, że będę musiał
    > dopłacić 10% amortyzacji do części. Nie chcę zarabiać na tej naprawie, nie chcę

    Z OC nie ma zadnych amortyzacji. To zwykle oszustwo stosowane przez
    towarzystwa, aby ograniczyc kwote wyplaty. Zloz odwolanie ... jezeli nie
    uznaja, to niestety bedziesz musial robic po fakturach.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-12-27 22:15:56
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopłacać, ale rómnież nie chciałbym mimo wszystko stracić gwarancji
    > jeśli pójdę do "warsztatu Pana Józia". Można z tym coś zrobić?

    te 10% mogli Ci dać jeśli miałeś wcześniej uszkodzony ten błotnik np.
    rysa z innej kolizji lub już raz szpachlowany błotnik. W innym przypadku
    nie ma żadnej amortyzacji - twardo walcz o swoje.

    JackyX

  • 4. Data: 2004-12-28 08:39:03
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > rysa z innej kolizji lub już raz szpachlowany błotnik. W innym przypadku
    > nie ma żadnej amortyzacji - twardo walcz o swoje.

    Na jakie przepisy mogę się powołać. Szukałem na www.infor.pl, ale tego jest tak
    dużo, że straciłbym chyba miesiąc.