  • 61. Data: 2007-01-01 22:28:58
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Przepisy powinni przestrzegać obydwaj, taksówkarz i pasażer.
    > A.

    Z tym się zgodzę, tyle, że jak wspominałem wcześniej to mogę jechać taksówką
    będąc pod wpływem alkoholu, mogę przysnąc itd. Wtedy odpowiedzialność za to
    gdzie wysiadam spoczywa na kierowcy (tak myślę) Gdyby mnie się coś takiego
    zdarzyło to wysiadł bym i nawet nie czekał na policję!!

    pzdr mk

  • 62. Data: 2007-01-01 22:32:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "mirekk" <m...@a...pl> wrote in message

    > Chodzi o to, że wsiadając do taxi zdajesz się całkowicie na prowadzącego
    > (możesz mu tylko wskazać jaką trasą ma jechać) on odpowiada za Twoje
    > bezpieczeństwo. To chyba wszystko tłumaczy?

    Nic a nic. Wysiadając z taksówki masz to zrobić w taki sposób, żeby nie
    stawrzać zagrożenia dla innych uczestników ruchu.
    W tej kwesti kluczowym akurat będzie czy wysiadający otworzył drzwi
    gwałtownie tuż przed wyjeżdżającą druga taksówka i czy też drugi taksówkarz
    zdawał sobie sprawę z tego, że za chwile z taksówki przed nim może wysiąść
    pasażer i jak blisko był tego drugiego samochodu.

    > Możesz powiedzieć, że kierowca dał Ci sygnał do wysiadania!

    Jasne. Daję ci sygnał do wyskoczenia przez okno.
    Już. Skacz.
    Od myslenia cię to jednak nie zwalnia.

    > Mogę być chory, podpity, zdenerwowany itd. i to jest powodem mojej jazdy
    > taxi - nie muszę w tym momencie zwracać uwagi na przepisy.

    Ha ha ha ha ha. Dobry dowcip.

    >Stosuję się do wyjaśnień kierowcy, któremu płacę za kurs:-)

    Zastosuj się do wyjaśnień, nie tylko moich. Przestań głupoty pisać.
    na dodatek masz tą radę za darmo. Dziękować nie musisz.

  • 63. Data: 2007-01-01 22:33:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > A taksówkarz nie ma obowiązku wysadzić pasażera w bezpiecznym miejscu,
    > może gdzie tylko mu się podoba, w kodeksie drogowym nie ma nic na ten
    > temat?

    Nie ma.

    > Kto w takiej sytuacji zobligowany jest do przestrzegania przepisów,
    > pasażer?

    oczywiście.

  • 64. Data: 2007-01-01 22:38:31
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Kto odpowiada za pasażera, za bezpieczne wsiadanie i wysiadanie? - musi
    > przepis być?

    wsiadający i wysiadający, a dokładniej otwierający drzwi.

  • 65. Data: 2007-01-01 22:38:49
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Przechdząc na czerwonym świetle jak pieszy tez nie musisz mieć prawa
    > jazdy,
    > ale mandat dostaniesz aż miło.

    Czy o tym mówimy?

    pzdr mk

  • 66. Data: 2007-01-01 22:39:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enc20e$17i$1@atlantis.news.tpi.pl mirekk <m...@a...pl>
    pisze:

    > Z tym się zgodzę, tyle, że jak wspominałem wcześniej to mogę jechać
    > taksówką będąc pod wpływem alkoholu, mogę przysnąc itd. Wtedy
    > odpowiedzialność za to gdzie wysiadam spoczywa na kierowcy (tak myślę)
    W takim razie musisz to "myślenie" jeszcze długo, długo i cierpliwie
    ćwiczyć. :)

    Jotte

  • 67. Data: 2007-01-01 22:40:55
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Zgadnij sobie.

    Nie muszę, wiem!!

    > Nie musisz i tego. Wyleziesz nieprawidłowo, spowodujesz wypadek, jak
    > przeżyjesz będziesz płacił. Proste?

    Proste, tylko czy to jest tematem dyskusji?

    > Nie. Twoje.

    Martw się o swoje

    pzdr mk

  • 68. Data: 2007-01-01 22:49:09
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

> [...]
    > taksówkarz zdawał sobie sprawę z tego, że za chwile z taksówki przed nim
    > może wysiąść pasażer i jak blisko był tego drugiego samochodu.

    Musiał być bardzo blisko skoro uderzył

    > Jasne. Daję ci sygnał do wyskoczenia przez okno.
    > Już. Skacz.
    > Od myslenia cię to jednak nie zwalnia.

    No, skaczę i nic mi się nie stało - co mnie obchodzą taksówkarze, którzy
    przepisów nie znają i powodują kolizje?

    > Ha ha ha ha ha. Dobry dowcip.

    Nie mogę jechać taksówką chory, podpity, zdenerwowany - mam taksówkę
    prowadzić?

    > Zastosuj się do wyjaśnień, nie tylko moich. Przestań głupoty pisać.
    > na dodatek masz tą radę za darmo. Dziękować nie musisz.

    A po co mi Twoje darmowe rady - temat nie mnie dotyczy:-) Zabierz mnie do
    swojego samochodu i w momencie gdy będziesz mnie wysadzał niech ktoś puknie
    w twoje auto - zobaczysz kto zapłaci za szkody:-)

    pzdr mk

  • 69. Data: 2007-01-01 22:57:11
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Czy o tym mówimy?

    tak. twierdzisz, że kodeksu drogowego znadź nie musisz bo nie masz prawa
    jazdy.
    przechodzenie przez przejscie dla piszych oraz znaki drogowe są w kodeksie o
    ruchu drogowym oraz w rozporzadzeniu o znakach i sygnałach drogowcyh.
    Niestety do obu musisz się stosować mimo, że prawka nie masz.

  • 70. Data: 2007-01-01 22:58:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enc2sb$b3s$1@nemesis.news.tpi.pl mirekk <m...@a...pl>
    pisze:

    > Nie muszę, wiem!!
    Jajco tam wiesz, kompletną ignorancją świecisz...

    > Proste, tylko czy to jest tematem dyskusji?
    Tak.
    Poczytaj sobie ten wątek - ludzie cię z dobrego serca i zupełnie za darmo
    pouczają, skorzystaj z tego.

    Nie twoja sprawa.

    Jotte