  • 31. Data: 2007-01-01 16:16:00
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Jak to wszystko udowodnię?
    > Nikt nie robił żadnych zdjęć, policja nawet nie chciała oglądać za
    > bardzo tego, kazali od razu przestawić auta, bo tarasowały ruch w zatoce
    > taksówkowej.

    Tym bardziej - to ich sprawa jest, Ty byłeś tylko pasażerem! - nie musisz
    kodeksu drogowego znać

    mk

  • 32. Data: 2007-01-01 16:17:25
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > "Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam"

    j/w

  • 33. Data: 2007-01-01 16:29:23
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.01.2007 kam <x#k...@w...pl#x> napisał/a:
    > Bo jeszcze jest ustęp 1, który określa kiedy w ogóle z OC przysługuje
    > odszkodowanie - gdy do naprawienia szkody zobowiązany jest posiadacz lub
    > kierujący. Jaka jest podstawa odpowiedzialności kierującego w naszym
    > przypadku?

    Fakt.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 34. Data: 2007-01-01 16:30:01
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mirekk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Tym bardziej - to ich sprawa jest, Ty byłeś tylko pasażerem! - nie musisz
    > kodeksu drogowego znać

    Kodeksu karnego również??
    Kradniesz w sklepie bo nie znasz kodeksu??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 35. Data: 2007-01-01 16:30:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.01.2007 mirekk <m...@a...pl> napisał/a:

    > Tym bardziej - to ich sprawa jest, Ty byłeś tylko pasażerem! - nie musisz
    > kodeksu drogowego znać

    Dlaczego? Nieznajomość prawa nie jest w naszym systemie prawnym
    okolicznością usprawiedliwiającą.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 36. Data: 2007-01-01 16:45:30
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Kradniesz w sklepie bo nie znasz kodeksu??

    Kodeks znasz to możesz kraść?:-)

  • 37. Data: 2007-01-01 16:46:24
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Dlaczego? Nieznajomość prawa nie jest w naszym systemie prawnym
    > okolicznością usprawiedliwiającą.

    Czyli wsiadając do taxi musisz mieć prawo jazdy?

    mk

  • 38. Data: 2007-01-01 16:51:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Czyli wsiadając do taxi musisz mieć prawo jazdy?

    Jaja sobie robisz, czy tak poważnie piszesz? Wytrzeźwiałeś już do końca po
    sylwestrze?
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 39. Data: 2007-01-01 16:54:24
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Czyli wsiadając do taxi musisz mieć prawo jazdy?

    Masz IQ choć odrobinę przekraczający 90 pkt. ?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 40. Data: 2007-01-01 16:56:17
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Czyli wsiadaj?c do taxi musisz mieć prawo jazdy?

    A co ma do rzeczy uprawnienie do kierowania pojazdem do znajomosci prawa
    o ruchu drogowym ? Jako rowerzysta czy pieszy nie musisz znac PORD ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/