  • 21. Data: 2019-12-22 13:12:04
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za dodatkowy termin operacji ponad grafik (zwykle te pierwsze poranne terminy)?
    No zgadnij.

    -----

  • 22. Data: 2019-12-22 14:35:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > No ale jakby musieli wybrać, albo tu, albo tu, to gdzie wybiorą? Piszę
    > ogólnie, bo znam wyjątki.

    Nie wiem.

    --
    animka

  • 23. Data: 2019-12-22 14:56:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 13:12, ąćęłńóśźż pisze:

    > Za dodatkowy termin operacji ponad grafik (zwykle te pierwsze poranne
    > terminy)? No zgadnij.
    To nie Koło Fortuny, żeby zgadywać.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2019-12-22 15:01:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 13:10, ąćęłńóśźż pisze:

    > Od lekarza słyszę "lecz się prywatnie" znacznie rzadziej, niż od policji
    > "a skarż se Pan prywatnie z kodeksu cywilnego".

    Ale co to ma wspólnego z Policją? Sejm uchwala ustawy.

    > Pretorianie i im podobni nie byli policją?

    To raczej Służba Ochrony Państwa.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2019-12-22 17:13:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-22 o 13:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Od lekarza słyszę "lecz się prywatnie" znacznie rzadziej, niż od policji

    Słyszeć może nie słyszysz ale jak zaczniesz analizować terminy i
    dostępność, czas, koszty dojazdu to Ci samo wychodzi że taniej a
    przynajmniej nie drożej i szybciej będzie prywatnie.

    TAKI SYSTEM KTÓRY WYMUSZA decyzję na pacjencie.

    Oczywiście inaczej jest w wielkim mieście a inaczej na zadupiu.

    Każdy koszty liczy własne.
    Na zadupiu decyzja o prywatnym gabinecie jest nawet bardziej oczywista.

  • 26. Data: 2019-12-23 14:50:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 21 Dec 2019 23:33:27 +0100, z napisał(a):

    > Chcesz się dostać do szpitala i być przyzwoicie traktowany?
    > Przyjdź do mnie na prywatną wizytę.
    > Tam pogadamy.

    Nie wiedziałem, że Karczewskiego stać na taką szczerość.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2019-12-23 16:01:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Kasta lekarska przez lata zasłużyła sobie na uprawdopodobnienie
    >wzięcia łapówki. Są tylko ludźmi ale podobnie jak księdza można łatwo
    >oskarżyć o pedofilstwo (taka nagonka ostatnio) tak samo lekarza o
    >łapówkarstwo.

    Co racja to racja - takie byly czasy, ze lekarze brali, i Grodzki
    pewnie nie jest wyjatkiem.
    Do dyskusji moze byc kwestia, czy wymuszal, czy tylko przyjmowal
    dobrowolne prezenty.

    >MAJĄ PRZESRANE. Będą musieli udowadniać że nie są wielbłądami.
    >Takie popierdolone czasy ;-)

    Akurat sie zmienilo, juz nie biora. Biora w prywatnym gabinecie, ale
    te pieniadze im sie po prostu nalezą :-)

    A tak swoja droga cos slysze ze srednia wieku polskich chirurgow to 60
    lat ...

    J.

  • 28. Data: 2019-12-23 16:04:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.12.2019 o 14:50, sracz z UB pisze:
    > "Kiedy zaczynają dużo mówić o patriotyzmie, bogu, honorze i ojczyźnie to na
    > pewno znowu coś ukradli."
    > Michaił Sałtykow Szczedrin

    ano, widać jakiej proweniencji jest sracz z UB:)))))))))))))

  • 29. Data: 2019-12-23 16:07:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 21.12.2019 o 19:08, z pisze:

    >Zagadnienie jest o wiele bardziej złożone, niż się to dziennikarzom
    >wydaje. Zacznijmy od tego, że lekarz sam w sobie nie jest osobą
    >pełniącą
    >funkcję publiczną. Zakaz przyjmowania korzyści majątkowych jest
    >wywodzony z różnych dość skomplikowanych konstrukcji prawnych, ale
    >nigdy
    >z samego faktu bycia lekarzem.

    A z Ziobrem to skonsultowales ?

    > Gdyby lekarz był osobą pełniącą funkcje
    >publiczne, to z zasady zdelegalizowali byśmy całą prywatną służbę
    >zdrowia. Po co "polować na czarownice" i łapać lekarza biorącego
    >pieniądze w kopercie, gdy przecież w prywatnych gabinetach wiszą
    >cenniki
    >i są kasy fiskalne.

    Ale lekarz na etacie czy zleceniu w "publicznym" szpitalu ?

    >Udajemy, że ścigamy lekarzy za łapówki zapominając, że chory po
    >prostu
    >idzie w większości wypadków do prywatnego gabinetu lekarza
    >zatrudnionego
    >w szpitalu i tam legalnie płaci.

    A kolejki do "darmowego coraz dluzsze.
    I krotsze nie beda, bo z czego by lekarze zyli :-)

    >Gdyby władza chciała / mogła ukrócić "łapówkarstwo" wśród lekarzy, to
    >trzeba by było wprowadzić zakaz pobierania wynagrodzenia od pacjenta
    >przez lekarza zatrudnionego w publicznej służbie zdrowia. Sprawa
    >wydaje

    Pomysly byly - zeby np lekarz z panstwowego szpitala nie mogl miec
    prywatnej praktyki.
    Tylko znow sie rozmydla - szpitale sa nie tylko panstwowe, przychodnie
    publiczne czesto jakies prywatne ..

> [...]
    >tego drażliwego tematu i strasząc raz na czas spektakularnym procesem
    >utrzymywać sprawę w pozornej równowadze rozsądku.

    I tylko ci rezydenci protestuja, bo pensje takie sobie, brac kopert
    nie wolno, a na prywatne dochody za wczesnie :-)

    J.

  • 30. Data: 2019-12-23 16:07:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.12.2019 o 16:01, J.F. pisze:
    > Akurat sie zmienilo, juz nie biora. Biora w prywatnym gabinecie, ale te
    > pieniadze im sie po prostu nalezą

    a co nie wolno mu ? kto bogatemu zabroni jeździć bezpiecznym Jaguarkiem,
    bo zarobił na trupach ?:)

    > A tak swoja droga cos slysze ze srednia wieku polskich chirurgow to 60
    > lat ...

    ja powiem że należę do świadków Jehowych, jeśli będą chcieli moje ciało
    kroić:)