  • 131. Data: 2020-01-08 15:08:34
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Jan 2020 13:15:15 +0100, J.F. napisał(a):

    > A przekazano dane tych rzekomych biznesmenow ?

    TVP Szczecin zapewne już ma na nich haki.

    > Zakladajac ze tych grozacych uda sie zidentyfikowac ... to co
    > wlasciwie mozna im zarzucic ? :-)

    W Republice Banasiowej nic.
    Dostaną jeszcze intratne posady w jakiejś spółce Skarbu Panstwa, żeby też
    mogli podoić po dobrze wykonanym zadaniu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 132. Data: 2020-01-08 15:58:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    >TVP Szczecin zapewne już ma na nich haki.

    albo szuka :-)

    Tylko ... czy to tylko 2 bylo, czy do wiecej dzwoniono ?
    To moze teraz nie moga sie polapac, ktory "donosil"

    >W Republice Banasiowej nic.
    >Dostaną jeszcze intratne posady w jakiejś spółce Skarbu Panstwa, żeby
    >też
    >mogli podoić po dobrze wykonanym zadaniu.

    A w niebanasiowej ? Jaki art KK tu pasuje ?

    Co prawda oczernianie jest przestepstwem, wiec mamy tu
    usilowanie/naklanianie, a moze i dokonanie, ale gdyby nie to ... to co
    z KK dopasowac ?

    Swoja droga - jak dlugo szpitale przechowuja dokumentacje i gdzie ?
    Bo to faktycznie ktos musi grzebac w archiwum i wyciagac ...

    J.

  • 133. Data: 2020-01-08 16:23:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Jan 2020 15:58:32 +0100, J.F. napisał(a):

    > A w niebanasiowej ? Jaki art KK tu pasuje ?

    Art. 235 k.k.

    > Swoja droga - jak dlugo szpitale przechowuja dokumentacje i gdzie ?
    > Bo to faktycznie ktos musi grzebac w archiwum i wyciagac ...

    Właśnie ziobrotura wkroczyła do szpitala, w którym pracuje Tomasz Grodzki i
    zażądała od personelu danych pacjentów operowanych przez marszałka Senatu
    od roku 1992. Znaczy się, państwo mafijne działa sprawnie.
    7146,szczecin-prokuratura-zazadala-danych-pacjentow-
    marszalka-senatu.html#a=66&c=159&s=BoxNewsLink

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 134. Data: 2020-01-08 17:35:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    >Art. 235 k.k.

    Faktycznie dosc dobry

    "Kto, przez tworzenie fałszywych dowodów lub inne podstępne zabiegi,
    kieruje przeciwko określonej osobie ściganie o przestępstwo, w tym i
    przestępstwo skarbowe, wykroczenie, wykroczenie skarbowe lub
    przewinienie dyscyplinarne albo w toku postępowania zabiegi takie
    przedsiębierze"

    Ale ... czy karmienie pismakow, to "tworzenie falszywych dowodow lub
    inne podstepne zabiegi" ?

    Bo skoro ziobrotura zarzadala listy od szpitala,
    to skierowanie scigania chyba sie dokonalo :-)

> [...]
    >Senatu
    >od roku 1992. Znaczy się, państwo mafijne działa sprawnie.
    77146,szczecin-prokuratura-zazadala-danych-pacjentow
    -marszalka-senatu.html#a=66&c=159&s=BoxNewsLink

    Chyba niesprawnie, bo mamy juz styczen :-)

    Ale wraca pytanie:
    -ile lat szpital przechowuje ?
    -kto w tym grzebal do tej pory ?

    J.

  • 135. Data: 2020-01-08 18:00:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.01.2020 o 17:35, J.F. pisze:
    > Ale wraca pytanie:
    > -ile lat szpital przechowuje ?
    > -kto w tym grzebal do tej pory ?
    >
    > J.

    w teczce TW Bolek grzebał sam Lech W., nawet kartki są tam powyrwane:)

  • 136. Data: 2020-01-08 20:07:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 08.01.2020 o 17:35, J.F. pisze:
    > Ale wraca pytanie:
    >
    >w teczce TW Bolek grzebał sam Lech W., nawet kartki są tam
    >powyrwane:)

    No ale to teczki w strzezonym archiwum, a w szpitalu jak to wyglada ?

    Tzn jak wygladalo, bo teraz to wszystko w komputerach :-)

    J.

  • 137. Data: 2020-01-08 21:10:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.01.2020 o 20:07, J.F. pisze:

    > No ale to teczki w strzezonym archiwum, a w szpitalu jak to wyglada ?

    w szpitalu to nie wiem, ale w przychodni, gdzie się szczepiłem kilka lat
    temu, był już system e-zdrowie, ale nadal pani pielęgniarka korzystała z
    papierowych kartotek, bo nie było mocy przerobowych, aby te dziesiątki
    tysięcy kart wtłoczyć do systemu:)

  • 138. Data: 2020-01-08 21:17:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie słyszałem jeszcze o strajku dyrektorów czy dyrektorek.

    -----

  • 139. Data: 2020-01-08 21:19:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dużo Ci z Twojej SB-ckiej emerytury zabrali?

    -----

  • 140. Data: 2020-01-08 21:29:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.01.2020 o 21:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie słyszałem jeszcze o strajku dyrektorów czy dyrektorek.
    >

    > -----

    Ceaucescu zastrajkował to go rozstrzelali wraz z małżonką