  • 111. Data: 2020-01-08 00:59:09
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-07 o 14:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    t...

    1960,radio-zet-pieniadze-za-oczernienie-grodzkiego-d
    aje-panu-piec.html#a=362&c=159&s=BoxNewsLink

    > Prawde mowiac, jest to jeszcze mniej prawdopodobne, niz te zarzuty.
    > Zarzucajacy podali swoje dane, i sie teoretycznie narazili na
    > odpowiedzialnosc cywilna i karna.
    >
    > A tu sie nikt nie narazil :-)
    >
    > Jakos tak pierwszy donos zlozyla etatowa dzialaczka PiS, a w/w Staszczyk
    > to gdzie dziala ?
    >
    > Zreszta co za problem pojsc do jakiegos emeryta, przedstawic sie, ze ze
    > szpitala, dac mu 5 tys, albo tylko zaproponowac, i liczyc na uczciwosc :-)

    Może to pan G w tym palce maczał-żeby sprawa poszła w odwrotnym kierunku.

    --
    animka

  • 112. Data: 2020-01-08 01:01:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-07 o 15:28, Olin pisze:

    > Te same, o których już była mowa w tym wątku:
    > - Ministerstwa Zdrowia
    > - Głównego Inspektora Pracy
    > - Kancelarii Senatu

    > Zgodnie z prawem, nie mógł brać wynagrodzenia za dyżury w szpitalu, w
    > którym był na urlopie bezpłatnym.
    > Dla Prezesa i Sutenerów prawo jednak nic nie znaczy, dlatego Karczewski
    > wycenił swą pracę dla idei na 400 000 zł.

    Może potem podzielił się z kolegami ze szpitala, żeby wszystko "grało"

    --
    animka

  • 113. Data: 2020-01-08 01:15:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-07 o 15:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    et...

    > Pierwsza byla Agnieszka Popiela.
    > Co prawda cos sie dzieje
    >
    > https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/prof-po
    piela-sugerowala-ze-marszalek-senatu-wzial-lapowke-u
    niwersytet-wyciagnie/1rsy5w5

    Wyrazy współczucia dla tej Pani. Jeśli sprawy by nie było to nie miałaby
    potrzeby komunikowania o tej łapówce. Teraz boi się bo mafia może
    wywalić ją z pracy, boi się o swoje zdrowie i życie, więc zaczęła
    dyplomatycznie to jakos wycofywać. Jest po prostu zastraszana.
    Nie pogoba mi sie ten chirurg. Butny, pewny siębie i idzie po trupach.
    Skoro on lekarz to powinien ratować ludzi w szpitalu, a nie pchać się do
    sejmu.
    Tak samo Religa. Rzekomo taki świetny chirurg od wszczepiania zastawek
    serca, więc dlaczego poleciał do pracy w ministerstwie? Moim zdaniem od
    wódki trzęsły mu się ręce, w szpitalu raczej wódki nie mógł sie napić, a
    w ministerstwach to alkoholu jest w bród.

    --
    animka

  • 114. Data: 2020-01-08 01:17:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-07 o 19:34, cef pisze:

    > He, he- z tego by wynikało, że nawet stary ubek
    > ma więcej przyzwoitości niż pisowski aparatczyk.

    Przynajmniej pilnował bezpieczeństwa Ojczyzny!

    --
    animka

  • 115. Data: 2020-01-08 01:19:59
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-07 o 20:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    rmatorem-radia-zet-onetu-i-bohaterem-konferencji-gro
    dzkiego

    > Jesli to ten ...
    > https://katalog.bip.ipn.gov.pl/informacje/72325
    >
    > szybko zostal instruktorem, 23 lata .. widac takie czasy.
    >
    > A co robil po 57 ?
    >
    > A teraz ma 90 lat ... i mu emeryture obcieli ? :-)

    Może go odznaczyli jak bohatera?

    --
    animka

  • 116. Data: 2020-01-08 08:52:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 21:13:14 +0100, u2 napisał(a):

    > z tego co pisze w artykule, ostatnia adnotacja wskazuje, że był
    > kadrowcem, to najważniejszy etacik w totalitarnym ustroju, tylko zaufane
    > osoby mogą ten etacik objąć

    > i tak nieźle się nachapał

    Jest i dementi
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/corka-tade
    usza-staszczyka-jestem-dumna-z-mojego-taty/7xfl1ft

    "Mój tata pochodzi z Warszawy i jako młody chłopiec brał udział w
    Powstaniu Warszawskim. On i jego brat byli w Szarych Szeregach i o
    Staszczykach można dzisiaj przeczytać nawet w muzeum. Po wojnie nie
    mieli do czego wracać bo ich dom został zrujnowany. Mój dziadek - a
    jego ojciec - wyjechał do Szczecina i zakładał tam fabrykę Junaka.
    Wtedy też ściągnął tam mojego tatę - opowiada córka.

    Dalej relacjonuje, że po wojnie jej tata został najpierw przymusowo
    wcielony do wojska, a potem zatrudnił się Wojewódzkim Urzędzie
    Bezpieczeństwa Publicznego w Szczecinie - To był wtedy jeden z
    niewielu zakładów pracy. Najpierw był tam na stanowisku referenta,
    potem szkolił ludzi z obsługi broni, ale w końcu sam się zwolnił po
    niecałych czterech latach pracy. Następnie zatrudnił się w stoczni w
    Szczecinie i tam już pracował aż do emerytury - tłumaczy."

    Taaa ... jako kadrowy pracowal w tej stoczni, czy inaczej ? :-)

    A w 1980 strajkowal, czy donosil ?

    https://radioszczecin.pl/1,399472,byly-funkcjonarius
    z-ub-z-konferencji-grodzkiego-

    J.

  • 117. Data: 2020-01-08 10:27:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-07 o 20:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Hm, mial pracowac za darmo, czy w innym szpitalu ?

    Z tego co pamiętam, jest wybór, mógł nie iść na urlop bezpłatny, wtedy
    wynagrodzenie miałby normalne, ale nie miałby uposażenia
    parlamentarzysty. Jest albo/albo.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 118. Data: 2020-01-08 10:41:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 15:52:11 +0100, J.F. napisał(a):

    > Pierwsza byla Agnieszka Popiela.
    > Co prawda cos sie dzieje

    (Nie)wiarygodność Popieli znana jest od dawna. Miałeś podać personalia
    osób, które - jak twierdzisz - otwarcie, a nie anonimowo oskarżają
    Grodzkiego, a z tym jakoś słabo. Co ciekawe, jakoś nie zgłaszają się na
    policję albo do prokuratury, tylko powiadamiają pisowskie Radio Szczecin i
    TVP Szczecin.

    Staszczyk to nie jedyna osoba, którą do fałszywych oskarżeń namawiali
    nieznani sprawcy. Dwóm przedsiębiorcom grożono, że ich interes ucierpi,
    jeśli nie przypomną sobie o łapówkach dla Grodzkiego.

    https://www.rp.pl/Polityka/301079920-Kto-zbiera-haki
    -na-marszalka-Grodzkiego.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 119. Data: 2020-01-08 10:43:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 20:38:00 +0100, J.F. napisał(a):

    > Hm, mial pracowac za darmo, czy w innym szpitalu ?

    Mógł pracować jako woluntariusz i przez pewien czas nawet tak czynił, ale
    dojna zmiana doi, kiedy tylko ma okazję, a 400 000 zł przecie mu się
    należały.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 120. Data: 2020-01-08 10:47:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 16:02:19 +0100, z napisał(a):

    > Chyba że był firmą i wtedy unikał sankcji KP.

    Chyba że był kosmonautą. Ale nie był.
    Indagowany przez dziennikarzy, nic o firmie nie wspominał, tylko czmychnął,
    co jest rutynową praktyką Prezesa i Sutenerów, kiedy padają niewygodne
    pytania.
    Trzeba jednak chłopa zrozumieć. Akurat musiał wyprowadzić się z willi, za
    którą Senat płacił 5600 zł miesięcznie, a i loty rządowym samolotem się
    skończyły, więc musiał dojść do siebie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek