  • 21. Data: 2004-10-16 21:14:22
    Temat: Re: Kolejka
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    news:cks2jt$qj6$1@news.onet.pl...

    > a dlaczego nie :))
    > Jak ktoś ma dużo czasu ;)

    Jak ktoś ma dużo czasu to nie powinno mu przeszkadzać, ze podejdzie do
    okienka/lady 2 min pózniej :P

    HaNkA

  • 22. Data: 2004-10-16 21:15:09
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Jak ktoś ma dużo czasu to nie powinno mu przeszkadzać, ze podejdzie do
    > okienka/lady 2 min pózniej :P

    Nie doceniasz wewnętrznej potrzeby zaprowadzania ładu i porządku :)

    KG

  • 23. Data: 2004-10-16 21:15:46
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > ROTFL. Wbije mu pora pod żebro :-)

    I pociągnoie z *DYNI* !!!

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 24. Data: 2004-10-17 07:50:38
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Tristan Alder wrote:
    > Witajcie,
    >
    > ostatnie szaleństwo narodowe przywołało temat kolejek. Jedna moja
    > znajoma usiłuje mi wmówić, że kolejka nie ma żadnego znaczenia
    > prawnego. Czyli, że stoję sobie w kolejce, a ona podchodzi prosto do
    > lady/okienka/cokolwiek i jeśli zdąży przede mną, to ona ma prawo być
    > obsłużona, a ja mogę się pałować, bo jeśli ją odepchnę, to ja ją
    > zaatakuję.
    >
    > Dla mnie to jest jakiś absurd, przecież nie może tak być! Czy
    > naprawdę prawo takie coś dopuszcza?

    nos przy sobier gazrurke.
    Dobra zarowno do solowki jak i na wieksza grupe.
    Czasami wystarczy tez nosic gaz. Mała chmurka w oczy i juz nikt sie nie
    wpycha :)

  • 25. Data: 2004-10-17 10:50:44
    Od: Inculpactor <n...@o...poczty.com>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > I pociągnoie z *DYNI* !!!

    Witam,

    Wy to byście zaraz na policję i do sądu, a przecież najpierw można z
    taką osobą delikatnie porozmawiać, np.: "O! Przepraszam, ale
    niezauważyłem pani. Bo wie pani, ja zawsze ustępuję STARSZYM osobom,
    szczególnie tak STARYM jak pani. Matka mnie tego uczyła od dziecka, żeby
    STARSZYCH ludzi przepuszczać w kolejce, bo są już tak ZNIEDOŁĘŻNIALI, że
    nie ustaliby jak inni." - A jak będzie kupować kilo marchewki, to dodać:
    "Kilo? Nie za dużo? Ja na pani miejscu zacząłbym się ODCHUDZAĆ. Moja
    matka jest taka GRUBA, oczywiście nie aż tak jak pani, ale przez to
    nabawiła się cukrzycy. O cukier pani też kupuje, nie radzę. I tak
    zauważyłem u pani strasznie dużo UBYTKÓW." Kobiety lubią jak się do nich
    mówi ;) W przypadku mężczyzn, to nie wiem.

    A bardziej serio. Można powiedzieć do sprzedawcy (bo to też człowiek),
    że ten ktoś wszedł bez kolejki, a sprzedawca, chyba ma prawo, odmówić
    obsługi kogoś.

  • 26. Data: 2004-10-17 11:03:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I bosko i o to chodziło. Bo pewna osoba wmawia mi, że jej wolno i że z
    > pełnym uśmiechem może wkroczyć sobie do kolejki i jej mogę nagwizdać. A
    > tak, to skoro to jest wykroczenie to mogę ją nawet aresztować i oddać w
    > ręce policji. :)

    Aresztuje sąd. Ty możesz ją ująć i oddać w ręce Policji.

  • 27. Data: 2004-10-17 11:09:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cks1k0$cdj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Jak powie, że doszło do ujęcia i siedzi na babie, to zgłoszenie będzie
    priorytetem.

  • 28. Data: 2004-10-17 11:16:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Inculpactor" <n...@o...poczty.com> napisał w
    wiadomości news:cktipc$9sp$1@helios.nd.e-wro.pl...

    >Kobiety lubią jak się do nich
    > mówi ;) W przypadku mężczyzn, to nie wiem.

    Sądzisz, ze jakaś kobieta pod wlywem tych pogaduszek wyjdzie z kolejki?:-)
    Słabo znasz kobiety. Poza tym jest wiele sytuacji, gdzie wepchnięcie się bez
    kolejki oznacza np zniknięcie za drzwiami - urzędu, lekarza itd. A wtedy to
    mozesz snuć swoje opowiastki do woli:-)

    > a sprzedawca, chyba ma prawo, odmówić
    > obsługi kogoś.

    A jaki miałby w tym interes? Dla niego sztuka jest sztuka. Klient to klient

    HaNkA

  • 29. Data: 2004-10-17 12:21:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nos przy sobier gazrurke.
    > Dobra zarowno do solowki jak i na wieksza grupe.
    > Czasami wystarczy tez nosic gaz. Mała chmurka w oczy i juz nikt sie nie
    > wpycha :)

    w sklepach z dowcipami sa spraye z "kupa", zapach identyczny, proponuje
    pstryknac sobie na reke albo na usta i pokazac kolejkowiczom, zaraz
    sie lozno zrobi :-)

    P.

  • 30. Data: 2004-10-17 13:35:38
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    > Jak powie, że doszło do ujęcia i siedzi na babie, to zgłoszenie będzie
    > priorytetem.

    Jak to napisał Kam "Jak ktoś ma dużo czasu ;)":-)))

    HaNkA