  • 1. Data: 2006-05-19 10:33:18
    Temat: Kogo pozwać o odszkodowanie?
    Od: "trzydziescitrzyminustrzysta" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam problem .

    Jestem wlascicielem dzialki budowlanej od 3 lat.
    10 lat temu wykonano przylacze kanalizacji z sieci do studzienki na posesji.
    Przylacze to przecina sie z ruruciagiem gazowym.

    Kogo pozwac o odszkodowanie za zaistniala sytuacje?

    Wiesiu

  • 2. Data: 2006-05-19 11:18:43
    Temat: Re: Kogo pozwać o odszkodowanie?
    Od: stern <s...@0...pl>

    Lookasik napisał(a):

    > Użytkownik "trzydziescitrzyminustrzysta"
    > <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:5355.000000db.446d9eee@newsgate.onet.pl...

    > jaka wynikla z tego zdarzenia szkoda ???

    ścieki są gazowane, a on takich nie lubi.

    BP, NMSP

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-05-19 11:20:07
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

  • 4. Data: 2006-05-19 11:52:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    trzydziescitrzyminustrzysta wrote:

> [...]
    > Przylacze to przecina sie z ruruciagiem gazowym.
    >
    > Kogo pozwac o odszkodowanie za zaistniala sytuacje?

    Odszkodowanie, jak sama nazwa wskazuje, to rekompensata jakiejś szkody.

    Jaką szkodę poniosłeś?

  • 5. Data: 2006-05-19 13:27:01
    Od: "trzydziescipiecminustrzysta" <t...@p...onet.pl>

    ?> > Jestem wlascicielem dzialki budowlanej od 3 lat.
    ?> > 10 lat temu wykonano przylacze kanalizacji z sieci do studzienki na
    posesji.
    ?> > Przylacze to przecina sie z ruruciagiem gazowym.
    ?> >
    ?> > Kogo pozwac o odszkodowanie za zaistniala sytuacje?

    > Odszkodowanie, jak sama nazwa wskazuje, to rekompensata jakiejś szkody.
    >
    > Jaką szkodę poniosłeś?

    Odmowę przyłączenia do sieci gazowej.

  • 6. Data: 2006-05-19 14:19:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    trzydziescipiecminustrzysta wrote:
> [...]
    > ?> >
    > ?> > Kogo pozwac o odszkodowanie za zaistniala sytuacje?

    Sorry winnetou, ale gazociągi są oznaczone a studzienki na powierzchni
    są widoczne - więc ukrycie takiego stanu rzeczy byłoby niemożliwe.

    Możesz więc pozwać samego siebie.

  • 7. Data: 2006-05-19 21:37:31
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    > Jestem wlascicielem dzialki budowlanej od 3 lat.
    A kto byl wczesnie jwlascicielem?

    > 10 lat temu wykonano przylacze kanalizacji z sieci do studzienki na
    > posesji. Przylacze to przecina sie z ruruciagiem gazowym.
    A jest na planach dzialki?

    > Kogo pozwac o odszkodowanie za zaistniala sytuacje?

    Obawiam sie ze nikogo ;-( , kupiles dzialke to powinienes znac stan
    faktyczny, chyba ze na planach tego nie ma - czyli mozesz wezac wlasciciela
    tego czego nie ma na planach do usuniecia

    Pozdr
    AS

  • 8. Data: 2006-05-19 21:52:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Art wrote:

    > Obawiam sie ze nikogo ;-( , kupiles dzialke to powinienes znac stan
    > faktyczny, chyba ze na planach tego nie ma - czyli mozesz wezac wlasciciela
    > tego czego nie ma na planach do usuniecia

    Osobiście wątpię w 10-letni gazociąg bez planu - coś takiego zwyczajnie
    MUSI być w planach (i jeszcze oznakowane w terenie). Ja rozumiem jakiś
    zapomniany 50-letni, ale nie taki. No, chyba że jakaś totalna
    nielegalka, ale wtedy to i tak pacjent legalnie się do tego nie podłączy ;)