  • 71. Data: 2006-01-02 06:57:37
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > No dobra, to ja widać z tych tępych - dlaczego jeśli chcę
    > sobie otworzyć lokal tylko dla bab (żebyśmy sobie mogły na
    > tematy własne bez skrępowania pogadać) albo tylko dla fanów
    > matrixa czy coś w ten deseń - to jest to dyskryminacja...?
    > No i do czego ona prowadzi?...

    Do tego samego, co 'lokale tylko dla białych' albo lokale z napisem
    'Żydom wstęp wzbroniony'.

  • 72. Data: 2006-01-02 06:59:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > Łojesus, to na moim kółku matematycznym to dopiero panowała
    > dyskryminacja - myśmy sobie jeździli na wycieczki, a biedne
    > pacany z trójczyną były dyskryminowane... bo było "tylko dla
    > [uczniów z min. 4,5]"...

    Nagroda za dobre wyniki w nauce to jedno - jak ktoś się postara, to ostanie.

    A 'karanie' za płeć, religię czy kolor skóry to zwykłe skurwysyństwo
    (lub skurwycórstwo w twoim przypadku).

  • 73. Data: 2006-01-02 07:01:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > Próbowałeś kiedy zarejestrować się do ginekologa?

    Nie, ale z tego samego powodu, dla którego ciebie nie przyjąłby neurolog
    - brak organów, którymi dany lekarz się zajmuje.

  • 74. Data: 2006-01-02 07:53:23
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Mon, 02 Jan 2006 07:57:37 +0100]:

    > Do tego samego, co 'lokale tylko dla białych' albo
    > lokale z napisem 'Żydom wstęp wzbroniony'.

    I nie widzisz kompletnie różnicy między chęcia poprzebywania
    przez chwilę w określonym towarzystwie, a nienawiścią rasową?

    Zdelegalizuj wszystkie kółka zainteresowań, mówię Ci. A, no
    i kluby bliźniaków koniecznie, przecież to nie Twoja wina że
    nie masz takowego i nie powinieneś być dyskryminowany. No i
    przydałoby się też w sumie polikwidować sklepy typowo damskie
    czy męskie, że już nie wspomnę o takim przejawie rasizmu jak,
    TFU! oddzielne toalety z których płeć przeciwna do zaznaczonej
    na drzwiach jest bezczelnie wypraszana!

    Daj sobie spokój, jeśli naprawdę nie rozróżniasz ochoty na
    pogadanie z określonymi ludźmi od nienawiści do całej reszty
    to mam wrażenie że to Ty raczej masz problem, nie ja.

    Kira (która robiąc babski wieczorek nie zaczyna nagle pałać
    nienawiścią do facetów)

  • 75. Data: 2006-01-02 07:55:34
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Mon, 02 Jan 2006 07:59:58 +0100]:

    > Nagroda za dobre wyniki w nauce to jedno - jak ktoś się
    > postara, to ostanie.

    Uwierz mi, że poziom który trzeba tam było zaprezentować
    był znacznie trudniejszy do osiągnięcia niż założenie
    głupiej peruki :> Poza tym, tak szczerze mówiąc, to co
    tym facetom to przeszkadzało? Na bal karnawałowy jak idą
    to też strzelają focha "bo mi to nie pasuje!" czy jednak
    wpasowują się w konwencję? Bo to właśnie konwencja tego
    konkretnego lokalu, jak im nie pasuje to po cholerę się
    pchają? Żeby burdę zrobić?

    > A 'karanie' za płeć, religię czy kolor skóry

    Pardon, ale jakie "karanie"?

    Kira

  • 76. Data: 2006-01-02 10:27:06
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > I nie widzisz kompletnie różnicy między chęcia poprzebywania
    > przez chwilę w określonym towarzystwie, a nienawiścią rasową?

    Ależ co wspólnego z nienawiścią rasową ma chęć białego człowieka do
    poprzebywania we własnym towarzystwie? Lubimy Żydów i Murzynów, ale chcemy
    chwilowo porozmawiać o swoich białych sprawach ;-)

    > No i przydałoby się też w sumie polikwidować sklepy typowo damskie
    > czy męskie

    Jeszcze nigdy nikt nie odmówił obsłużenia mnie w takim "damskim" sklepie,
    gdy kupowałem prezent dla żony.

    Roman

  • 77. Data: 2006-01-02 11:39:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > I nie widzisz kompletnie różnicy między chęcia poprzebywania
    > przez chwilę w określonym towarzystwie, a nienawiścią rasową?

    Jaką nienawiścią? Ludzie chcą po prostu poprzebywać nieco w określonym
    towarzystwie, np. czystym rasowo.

    > Zdelegalizuj wszystkie kółka zainteresowań, mówię Ci. A, no
    > i kluby bliźniaków koniecznie, przecież to nie Twoja wina że
    > nie masz takowego i nie powinieneś być dyskryminowany. No i

    Bredzisz i to na tylu płaszczyznach, że chyba musiałaś iść na specjalny
    kurs...

    Primo: piszesz o _klubach_, a nie publicznych placówkach
    handlowo-usługowych.

    Secundo: co więcej w przypadku kółek zainteresowań w cale nie musisz się
    wykazać osiągnięciami w danej dziedzinie - własnie w nich można zacząć!

    > przydałoby się też w sumie polikwidować sklepy typowo damskie
    > czy męskie, że już nie wspomnę o takim przejawie rasizmu jak,

    Kolejna brednia - kupując dla kobiety w sklepie/dziale dla kobiet nigdy
    jeszcze nie miałem problemów innych, niż przekazanie o co dokładnie chodzi.

    I idę o dowolny zakład, że kobieta po wejściu do działu z męską bielizną
    nie zostanie wyproszona i będzie mogła dokonać zakupów,

    > TFU! oddzielne toalety z których płeć przeciwna do zaznaczonej
    > na drzwiach jest bezczelnie wypraszana!

    Nikt nie jest wypraszany. Ludzie sobie sami wchodzą do odpowiednich
    _części_ danej toalety. Pomijam już takie 'zjawisko', jak toalety
    przenośne, na których nikt nie kombinuje ze specjalizacją.

    > Daj sobie spokój, jeśli naprawdę nie rozróżniasz ochoty na
    > pogadanie z określonymi ludźmi od nienawiści do całej reszty

    Gadać możesz sobie z kim chcesz. Ale nie masz prawa z tego powodu
    wypraszać tych, z którymi nie chcesz rozmawiać.

    > to mam wrażenie że to Ty raczej masz problem, nie ja.

    Możesz mieć też wrażenie, że Ziemia jest płaska a wszechświat obraca się
    wokół ciebie. Wolny kraj.

    > Kira (która robiąc babski wieczorek nie zaczyna nagle pałać
    > nienawiścią do facetów)

    To zostań lesbijką i spadaj.

  • 78. Data: 2006-01-02 11:41:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > Uwierz mi, że poziom który trzeba tam było zaprezentować
    > był znacznie trudniejszy do osiągnięcia niż założenie
    > głupiej peruki :> Poza tym, tak szczerze mówiąc, to co

    No to co? Obsłużenie w kawiarni to nie nagroda a usługa.

    > tym facetom to przeszkadzało? Na bal karnawałowy jak idą

    Jakbyś była facetem, zacytowałbym ci Lindę: "W imię zasad, sk*.*synu".

  • 79. Data: 2006-01-02 15:22:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:43b91116$1@news.home.net.pl...

    > To zostań lesbijką i spadaj.

    A ty do śmierci zostaniesz debilem.

  • 80. Data: 2006-01-02 16:52:59
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dp9398$f9a$1@inews.gazeta.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > E-e. Nie każdy. Mogę się założyć wręcz, że pokażę ci paru
    > takich, którzy w życiu nie daliby rady z tamtymi zadaniami
    > choćby pół doby ślęczeli nad książkami. To jest owczywista
    > i całkiem jawna dyskryminacja ze względu na IQ ;>

    Przyjęcie na studia czy dostanie dobrej pensji za dobrą pracę również?
    Ja ten wyjazd na wycieczkę traktowałabym raczej jako rodzaj nagrody za
    wysiłek, za naukę, jako docenienie czyjejś pracy, ale i intelektu, a nie
    jako przykład dyskryminacji.

    > O ile pamiętam, to tam nikt nikomu zmieniać nie kazał,
    > ino perukę założyć - co w tym takiego trudnego? ;)

    Nie, ale dowodzi przewrotności i/lub braku konsekwencji w rozumowaniu tych
    kobiet.
    Im nie chodzi o to, by w pubie nie było mężczyzn, lecz o to, by ich
    ośmieszyć.
    Wytłumacz mi bowiem, dlaczego zwykły facet im przeszkadza (i rzekomo dlatego
    utworzyły knajpę tylko dla kobiet), a facet w peruce już nie? Czym różniłaby
    się sytuacja, gdyby przy stoliku siedziało kilkunastu mężczyzn bez peruk od
    tej, gdy tych kilkunastu facetów machnęłoby ręką, nałożyło peruki i
    postanowiło dobrze się zabawić w pubie "tylko dla kobiet"? Wtedy już by tym
    kobietom nie przeszkadzali?

    --
    PozdrawiaM