  • 1. Data: 2008-09-05 11:48:28
    Temat: Kodeks Cywilny Królestwa Polskiego
    Od: "Woj" <W...@n...poczcie.onetu.pl>

    Witam,
    pilnie poszukuje teksu Kodeksu Cywilnego Królestwa Polskiego na stan z 1939.
    Szczegolnie interesuje mnie instytucja wspolnosci majatkowej malzonkow.

    Licze bardzo na pomoc !!!!!

    Kacper

  • 2. Data: 2008-09-05 12:25:49
    Temat: Re: Kodeks Cywilny Królestwa Polskiego
    Od: pete <d...@o...pl>

    w 1939 roku Polska nie była krolestwem...

  • 3. Data: 2008-09-05 12:29:33
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I nie mieliśmy żadnego Króla_na_Uchodźstwie w Pernambuko (to znaczy na kanapie)???
    Dziwne :-o
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-09-05 12:37:47
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 05 Sep 2008 14:25:49 +0200, pete napisał(a):

    > w 1939 roku Polska nie była krolestwem...

    No niestety, od 21 lat już.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-09-05 13:30:18
    Od: r...@o...pl

    On 5 Wrz, 14:37, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > No niestety, od 21 lat już.

    Swoja droga ciekawe czy ten car byl taki straszny jak go maluja,
    Co za problem nie gadac na cara jak podatki sa 10% :)

  • 6. Data: 2008-09-05 13:41:03
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 05 Sep 2008 06:30:18 -0700, roger_that1 napisał(a):

    > Swoja droga ciekawe czy ten car byl taki straszny jak go maluja, Co za
    > problem nie gadac na cara jak podatki sa 10%

    Car był w Rosji, Polska była królestwem. Zresztą nawet po abdykacji cara
    (hmm nawet nie wiem czy aby abdykował on z tronu polskiego?) była Rada
    Regencyjna, zatem wyraźnie było powiedziane, że 'umarł król, niech żyje
    król'.

    I ogólnie: to, że nie ma monarchy nie oznacza, że kraj nie jest monarchią
    (vide Węgry 1920-1945).

  • 7. Data: 2008-09-05 15:27:51
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Sep 5, 2:25 pm, pete <d...@o...pl> wrote:
    > w 1939 roku Polska nie była krolestwem...

    No i co z tego? Przecież kodeks cywilny Królestwa Polskiego
    obowiązywał wtedy na dużej części terytorium.

  • 8. Data: 2008-09-05 16:55:28
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Woj pisze:

    > Licze bardzo na pomoc !!!!!

    Wystarczy zapytac google. Znalazlem w 30 sekund.

  • 9. Data: 2008-09-05 18:20:33
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Sep 5, 6:55 pm, Heming <n...@n...pl> wrote:

    > Wystarczy zapytac google. Znalazlem w 30 sekund.

    Stan prawny na rok '39? Gdzie?

  • 10. Data: 2008-09-05 20:14:25
    Od: "Kacper" <k...@p...usunto.onet.pl>

    Użytkownik "pete" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >w 1939 roku Polska nie była krolestwem...

    ale kodeks obowiazywal... I nawet sie go stosuje do dzisiaj