  • 31. Data: 2013-05-19 21:14:23
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof Jodłowski wrote:

    > W niektórych krajach islamu rozwiązali ten problem. Kobiety w
    > miejscach publicznych muszą nosić burki. W najlepszym wypadku muszą
    > mieć chustę. Sorry, ale ja się nie zgadzam na takie rozwiązania.
    > Ogólnie nie zgadzam się na zmuszanie kogoś do określonych zachowań i
    > oczekuję tego od innych (w ramach [niezdefiniowanego prawnie]
    > zdrowego rozsądku oczywiście).

    za to faceci w tych samych krajach zachowuja się jakby posiadali tylko mały
    szczątkowy kłebek nerwowy gdzieś w okolicy odbytu.

  • 32. Data: 2013-05-20 02:09:32
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-05-19 21:12, Marek Dyjor pisze:
    [..]
    > ale pierdolisz
    > Jak ktoś sie chce kwalifikować do gatunku homo sapiens to powinien
    > używać mózgu a nie siurka.
    > jak nie potrafi to do lekarza albo do pierdla.

    Jeżeli to jest ten sam LeoTar co sprzed 10 lat (Władysław Tarnawski) to
    Twoja słowa są po próżnicy. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 33. Data: 2013-05-20 02:13:28
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-05-18 20:36, Trybun pisze:
    > Myślę że LeoTar może był kobietą. Taką jakąś babską retoryka się
    > posługuje. Oczywiście nie piszę tego w ramach krytyki, ot tylko takie
    > spostrzeżenie.

    Jego stara strona ciągle jest dostępna :
    http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/tabu-a-przemoc
    .html

    Przestrzegam ludzi o słabszych nerwach przed wchodzeniem tam i czytaniem
    tych wypocin.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 34. Data: 2013-05-20 09:10:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.05.2013 22:24, RadoslawF pisze:

    > Źle interpretujesz to co cię spotkało i zachowania kobiet.
    > Kobieta zachowując się zalotnie bp wabi potencjalnego partnera.
    > Ale jak zwabiony okazuje się być idiotą to jest odrzucany. I dziwi
    > czy obraża to tylko odrzuconego idiotę.

    Pytanie: po co karmicie tego psychopatycznego trolla?

  • 35. Data: 2013-05-20 10:23:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    LeoTar napisa?(a):

    > Odbył się marsz przeciwko gwałtom. Kobiety chcą móc prowokować
    > seksualnie mężczyzn ale mężczyznom nie wolno ich dotykać nie mówiąc o
    > uprawianiu seksu.Masz psie powąchaj ale wara ci od księżniczki, boginki
    > Ona może cię zeszmacić a tobie nie wolno wyciągnąć po nią ręki.

    W odwecie możesz chodzić z penisem na wierzchu a jak któraś z
    bojowniczek będzie chciała pogłaskać to wrzasku straszliwego narobisz ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 36. Data: 2013-05-21 16:02:26
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-19 12:26, LeoTar pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

    > Nic na siłę, bez przemocy.

    I to tak najczęściej się odbywa.;-)

    > Rozwiązaniem problemu jest wyjaśnienie DLACZEGO kobiety w taki sposób
    > postepują i UŚWIADOMIENIE im tego.

    Czego, tego żeby przestały być kobietami, żeby na przestały choć
    próbować czuć się atrakcyjnymi? Naprawdę marzy Ci się zabicie w
    kobiecie - kobiecości?

    > I skończyło się chyba tylko na wielkim hałasie...

    W Polsce na baardzo wielkim. Natomiast w Belgii skończyło się na jednym
    przesłuchaniu na policji. A u nas świętoszki sądzące że prostytutkę
    zamawia się do pokoju hotelowego na partyjkę szachów o mało medialnie
    nie zlinczowali.

  • 37. Data: 2013-05-21 16:15:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.05.2013 16:02, Trybun pisze:

    > Czego, tego żeby przestały być kobietami, żeby na przestały choć
    > próbować czuć się atrakcyjnymi? Naprawdę marzy Ci się zabicie w
    > kobiecie - kobiecości?

    Ale wiesz, że karmisz trolla?

  • 38. Data: 2013-05-21 17:42:21
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

    > I to tak najczęściej się odbywa.;-)

    A co z wyjątkami ?

    > Czego, tego żeby przestały być kobietami, żeby na przestały choć próbować
    > czuć się atrakcyjnymi? Naprawdę marzy Ci się zabicie w kobiecie -
    > kobiecości?

    Wolę by była partnerką niż prostytutką. :-D

> [...]
    > przesłuchaniu na policji. A u nas świętoszki sądzące że prostytutkę
    > zamawia się do pokoju hotelowego na partyjkę szachów o mało medialnie nie

    Dlatego w rozumieniu i eliminowaniu babskiej przemocy emocjonalnej jesteśmy
    sto lat za murzynami. Powiem więcej, w Polsce chroni się prostytucję,
    również tę rodzinną z pozoru darmową.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 39. Data: 2013-05-23 10:29:30
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-21 16:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale wiesz, że karmisz trolla?

    E tam, zaraz tam troll..,

  • 40. Data: 2013-05-23 10:29:49
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-21 17:42, LeoTar pisze:

    > A co z wyjątkami ?

    Wyjątki nie tworzą reguły.

    > Wolę by była partnerką niż prostytutką. :-D

    Co przez to rozumiesz? Naprawdę wolałbyś partnerkę pozbawioną tego co
    zwykło się nazywać kobiecością?

    > Dlatego w rozumieniu i eliminowaniu babskiej przemocy emocjonalnej
    > jesteśmy sto lat za murzynami. Powiem więcej, w Polsce chroni się
    > prostytucję, również tę rodzinną z pozoru darmową.

    Akurat ja się pod tym podpisuje, dajmy kobitkom być sobą, to właśnie
    m.in. mnie w nich "kreci".