-
71. Data: 2006-04-13 05:48:18
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
news:e1js39$a2e$2@inews.gazeta.pl...
> Jan Werbiński wrote:
>> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
>> wiadomości news:e1j0cl$2d3$4@inews.gazeta.pl...
>>> Jan Werbiński wrote:
>>>>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
>>>>
>>>> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie
>>>> wpłynęło.
>>>>
>>>
>>> Jakie zamówienie? Na co?
>>
>> Na demontaż
>>
>
> Ty chyba z księżyca spadłeś.
>
> Klient ma ci oddać sprzęt, albo zapłacić kwotę przewidzianą w umowie.
> I tyle w tym temacie.
To jest jasne, ale w regulaminie jest zastrzeżone, że demontaż jest płatny,
chyba że sam go zdemontuje. Wiedział przed podpisaniem.
Swoją drogą większość klientów, którzy wypowiedzieli umowę zrezygnowało z
wypowiedzenia i po sprawdzeniu konkurencyjnych ofert wracają. :-P
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
72. Data: 2006-04-13 06:37:21
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
news:1144881005.4791.11.camel@neptune.sakowski.pl...
Jan Werbiński napisał:
> Klient zna warunki i
> korzystając z usługi chyba je akceptuje?
Wątek zacząłeś od tego, że dysponujesz oświadczeniem woli klienta że ich
_nie_ akceptuje. Więc "chyba" całkowicie nietrafne.
"Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę..."
--
+---------------------------------------------------
-------------------+
| Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+---------------------------------------------------
-------------------+
czyli stracił prawo do usług
po czym rozpoczął nieuprawnione korzystanie z usług
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
73. Data: 2006-04-13 06:39:18
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
news:e1jiln$aqb$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:e1jfq6$3167$1@node1.news.atman.pl...
>
>>> Nie należy się, jeśli automat jest niesprawny, to wina leży po
>>> stronie właściciela stacji.
>>
>> A jak to się ma do sytuacji gdy chcemy wybrać z niesprawnego automatu
>> bankomatego 100PLN a on nam wypłaca 1000PLN? O ile mi się nic nie
>> pochrzaniło to zdaje się, że były ostatnio wątki mówiące o tym, że
>> przywłaszczenie wydanej sumy jest bezprawne.
>
> Tak samo jak i przywłaszczenie zguby. Kłopot w tym, że trzeba to
> udowodnić.
>
> Czym innym jest jednak przywłaszczenie pewnej sumy pieniędzy, a czym
> innym wymuszenie zapłaty za niezamówiony towar / usługę.
No właśnie. A jakieś przepisy może są? Nie przypominam sobie właściwego
rozdziału w KC.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
74. Data: 2006-04-13 07:21:53
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
"Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał:
> Ale są na to paragrafy.
Których ty nie znasz ?
>sprawie karnej o wyłudzenie usługi,
A wiesz co to takiego wyłudzenie ?
> w procesie cywilnym o odszkodowanie z tego tytułu.
A kto bedzie pozwanym ? Zmarły ?
--
Artur Golański
-
75. Data: 2006-04-13 07:22:27
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
Jan Werbiński wrote:
> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
> wiadomości news:e1js39$a2e$2@inews.gazeta.pl...
>> Jan Werbiński wrote:
>>> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
>>> wiadomości news:e1j0cl$2d3$4@inews.gazeta.pl...
>>>> Jan Werbiński wrote:
>>>>>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
>>>>>
>>>>> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie
>>>>> nie wpłynęło.
>>>>>
>>>>
>>>> Jakie zamówienie? Na co?
>>>
>>> Na demontaż
>>>
>>
>> Ty chyba z księżyca spadłeś.
>>
>> Klient ma ci oddać sprzęt, albo zapłacić kwotę przewidzianą w umowie.
>> I tyle w tym temacie.
>
> To jest jasne, ale w regulaminie jest zastrzeżone, że demontaż jest
> płatny, chyba że sam go zdemontuje. Wiedział przed podpisaniem.
No jak sobie zamówi demontaż, bo sam nie potrafi to jak najbardziej
możesz mu za to fakturkę wystawić.
Ale jak nie zamówi to co?
-
76. Data: 2006-04-13 07:58:44
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
news:e1ku7j$ltd$2@inews.gazeta.pl...
> Jan Werbiński wrote:
>> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
>> wiadomości news:e1js39$a2e$2@inews.gazeta.pl...
>>> Jan Werbiński wrote:
>>>> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
>>>> wiadomości news:e1j0cl$2d3$4@inews.gazeta.pl...
>>>>> Jan Werbiński wrote:
>>>>>>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
>>>>>>
>>>>>> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie
>>>>>> nie wpłynęło.
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Jakie zamówienie? Na co?
>>>>
>>>> Na demontaż
>>>>
>>>
>>> Ty chyba z księżyca spadłeś.
>>>
>>> Klient ma ci oddać sprzęt, albo zapłacić kwotę przewidzianą w umowie.
>>> I tyle w tym temacie.
>>
>> To jest jasne, ale w regulaminie jest zastrzeżone, że demontaż jest
>> płatny, chyba że sam go zdemontuje. Wiedział przed podpisaniem.
>
> No jak sobie zamówi demontaż, bo sam nie potrafi to jak najbardziej możesz
> mu za to fakturkę wystawić.
> Ale jak nie zamówi to co?
Wezwanie do opłaty za sprzęt. Najlepiej przedsądowe, aby nie bawić się w
seryjną korespondencję i od razu wyczerpać wszelkie warunki uprawniające do
założenia sprawy. Na telefony nie odpowiada, więc...
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
77. Data: 2006-04-13 08:07:50
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
Jan Werbiński napisał(a):
> Wezwanie do opłaty za sprzęt. Najlepiej przedsądowe, aby nie bawić się w
> seryjną korespondencję i od razu wyczerpać wszelkie warunki uprawniające
> do założenia sprawy. Na telefony nie odpowiada, więc...
Z wyjątkiem spraw pomiędzy firmami w sądach gospodarczych, nie ma
obowiązku wzywać do spełnienia świadczenia przed wniesieniem pozwu.
Jeśli przy pierwszej czynności prawnej pozwany uznałby roszczenie, to
skutkiem wniesienia pozwu bez wcześniejszego wezwania byłoby
niezasądzenie przes sąd na rzecz powoda kosztów sądowych oraz zasądzenie
na rzecz pozwanego poniesionych przez jego kosztów (koszty te byłyby
odjęte od spornej należności).
Jeśli roszczenia by nie uznał, to brak wezwania do zapłaty nie ma
znaczenia.
Wystarczy jedno wezwanie przed wniesieniem pozwu, przy czym nie musi
ono być zatytułowane "wezwanie przedsądowne" - może to być zwykłe
"przypomnienie", czy np. "uprzejma prośba" - nie trzeba wysyłać
"seryjnej korespondencji".
--
Pozdrawiam!
Liwiusz
www.liwiusz.republika.pl
-
78. Data: 2006-04-13 09:07:02
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>
Cavallino wrote:
>
>>> Czy wyłudzenie może polegać na tym, że potencjalny wyłudzający nic
>>> nie robi?
>>
>> Robi, aktywnie używa.
>
> A w umowie masz zakaz?
W jakiej umowie? Przecież umowę rozwiązał.
-
79. Data: 2006-04-13 09:26:44
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: R2r <b...@m...net.pl>
Maciej Bebenek napisał(a):
> R2r napisał(a):
>> [...] Zdaje się, że oferujący tę
>> usługę wbrew woli klientów musiał sie wycofać z jej świadczenia, prawda?
>>
>
> W zasadzie nie ze świadczenia, a z pobierania pieniędzy za jej
> "świadczenie".
>
Masz rację - tak chciałem napisać. Wyszło inaczej. ;-)
Mea culpa.
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
____
"Oczko mu się odlepiło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."
-
80. Data: 2006-04-13 09:38:22
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: tarcamion <t...@t...pe-el>
A po ilu dniach jest zobowiązany do zwrotu sprzętu? Twoja umowa to reguluje?