  • 21. Data: 2010-06-24 17:24:10
    Temat: Re: Kłamliwe praktyki w reklamach Orange DO WSZYSTKICH
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 10-06-24 13:04-10-06-24, Jan pisze:

    > Art. 71. KC
    > Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do ogółu lub
    > do poszczególnych osób, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę,
    > lecz za zaproszenie do zawarcia umowy.

    Ale banki, które stosowały podobne praktyki podając nie pełne informacje
    na temat odsetek musiały po nakazie "kogoś" takie informacje podawać i
    robią to. Wprawdzie małym drukiem ale robią. W przypadku Orange dopiero
    w Umowie może pisze - bo jak wcześniej pisałem nie czytałem umowy

    Ariusz

  • 22. Data: 2010-06-24 17:33:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > robią to. Wprawdzie małym drukiem ale robią. W przypadku Orange dopiero w
    > Umowie może pisze - bo jak wcześniej pisałem nie czytałem umowy

    To przeczytaj. To nie jest glupi pomysl, zeby czytac umowy przed ich
    podpisaniem, naprawde.
    Moze przy okazji sprzedales Centertelowi tez swoj samochod?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2010-06-24 22:14:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-06-24, szerszen <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    > to ze nie wierzysz niczego w tej kwestii nie zmienia :)

    Trochę zmienia, bo sąd też pewnie nie uwierzy. Równie dobrze można
    tłumaczyć, że się nie wiedziało jakoby na czerwonym świetle nie wolno
    przechodzić.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2010-06-25 06:14:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:c...@z...router...

    > Trochę zmienia, bo sąd też pewnie nie uwierzy. Równie dobrze można
    > tłumaczyć, że się nie wiedziało jakoby na czerwonym świetle nie wolno
    > przechodzić.

    mysle ze spokojnie jeszcze znajdziesz w polsce ludzi, ktorzy w zyciu nie
    widzieli sygnalizatora i nie korzystali z telefonu, jest cala masa takich,
    co mysli ze od pierwszego razu to sie w ciaze nie zachodzi, a ty chcesz aby
    wszyscy wiedzieli ze +49 to kierunkowy do niemiec :)

  • 25. Data: 2010-06-25 06:36:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    szerszen napisal:
    > jest cala masa takich, co mysli ze od pierwszego
    > razu to sie w ciaze nie zachodzi,

    Ale są też tacy i takie, co boją się zajścia
    w ciążę od pocałunku :)

    a ty chcesz aby
    > wszyscy wiedzieli ze +49 to kierunkowy do niemiec :)

    Wyższa szkoła jazdy ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 26. Data: 2010-06-25 06:44:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > takich, co mysli ze od pierwszego razu to sie w ciaze nie zachodzi, a ty
    > chcesz aby wszyscy wiedzieli ze +49 to kierunkowy do niemiec :)

    I tacy na grupę piszą?

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2010-06-25 08:27:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 08:44:22 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > I tacy na grupę piszą?

    To samo pomyślałem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 28. Data: 2010-06-25 08:50:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 12:00:06 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Ano na ten przykład ja czytam umowy, bo lubię wiedzieć co podpisuje.

    Chwała ci o panie ;PPP

    > Oczywiście nie w salonie, w salonie tylko podpisuje,

    Toś jednak kompletny debil.
    To co na stornie internetowej umieszczone, nie znaczy że to samo dostaniesz
    do podpisania :))

    > po to jest m.in internet, że można sobie spokojnie w domciu pobrać PDF-a ze wzorem
    > umowy,

    Powiedz to swojej matce/babci/dziadkowi :)))
    Nie każdy jest w stanie tak biegle korzystac z kompa jak ty :)

  • 29. Data: 2010-06-25 10:26:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:i01j88$rlj$...@n...onet.pl...

    > I tacy na grupę piszą?

    myslisz ze kazdy piszacy na grupe wie jak zadzwonic za granice?

  • 30. Data: 2010-06-25 10:30:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:i01j88$rlj$...@n...onet.pl...

    > myslisz ze kazdy piszacy na grupe wie jak zadzwonic za granice?

    Zdziwiłbym się, gdyby było inaczej.

    --
    Liwiusz