  • 31. Data: 2004-11-14 18:45:57
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com>

    > Boże...
    >
    > Czy na sali jest lekarz?

    Ja cie moge zbadac.

    Karol

  • 32. Data: 2004-11-14 18:51:34
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com>

    > W wiadomości news:5e1e.00000ece.41979f12@newsgate.onet.pl
    > r...@y...com <r...@y...com> pisze:
    >
    > Czemu używasz różnych nick'ów?
    > Chcesz sprawić wrażenie, że ty to jest was więcej, czy też to poważniejsza
    > sprawa?

    Ty do mnie muwisz czy do mojego osla?
    Mow do niego iho iho hiho bedziesz lepiej zrozumiany.

  • 33. Data: 2004-11-14 19:05:12
    Od: "MiSzA" <meritummalpabuziaczekkropkapl>

    Ojej... Frustraci atakuja - ale to dobrze - przynajmniej wyladuja sie na
    klawiaturze...

    Najwyrazniej posty "rowerowe" kpawlaka i nawrocnego "kolorowe" sa w
    modzie...

    Pozdrawiam - byle do wiosny

  • 34. Data: 2004-11-14 20:51:22
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > i proszę aby pan zwracał się do mnie: "Panie
    > doktorze", lub "proszę pana".

    Hhat's up, Doc?
    Czy twoja żona też tak się do ciebie zwraca? Czy twoi koledzy też tak się
    do ciebie zwracają? Czy ty w ogóle masz kolegów?

  • 35. Data: 2004-11-14 22:43:16
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.?
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    A zostawcie w spokoju tego biednego trolla. Przestańcie go dożywiać w
    każdej jego postaci to zdechnie z głodu albo polezie gdzie indziej
    żarcia szukać. Nie widzicie że to nieszczęśliwy człowiek - schizofernik
    cierpiący na rozdwojenie jaźni(co najmniej rozdwojenie, bo sądząc po
    ilości nicków to dzisiątek by brakło).

    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |
    / O O\__ |
    / \ TROLLA |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

  • 36. Data: 2004-11-15 14:02:00
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com>

    > Nie widzicie że to nieszczęśliwy człowiek - schizofernik
    > cierpiący na rozdwojenie jaźni

    Kto i co upowaznia ciebie do stawiania takich komunistycznych diagnoz?
    Nie jestes lekarzem, nawet nie rozmawiales z nim.

    Jestes z firmy Kaszpirowski C.C.C.P.-leczenie i stawianie diagnoz na odleglosc?

    Karol

  • 37. Data: 2004-11-15 20:50:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Karol Poplawski" <r...@y...com> napisał w
    wiadomości news:4452.0000005b.4198b6d7@newsgate.onet.pl...

    > Jestes z firmy Kaszpirowski C.C.C.P.-leczenie i stawianie diagnoz na

    A czytałeś posty z ostatniego tygodnia tego wielonickowego popaprańca?
    Jeśli nie, to zrób to najpierw.
    Nawet osobnik o IQ<100 się kapnie, że to chory umysłowo popapraniec.

    Pzdr
    Leszek

  • 38. Data: 2004-11-15 21:20:33
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com>

    > Użytkownik "Karol Poplawski" <r...@y...com> napisał w
    > wiadomości news:4452.0000005b.4198b6d7@newsgate.onet.pl...

    > A czytałeś posty z ostatniego tygodnia tego wielonickowego popaprańca?

    Nie wiem o którego popapranca ci chodzi. Jezeli chodzi o tego czlowieka jak w
    temacie to nie widze nic popapranego w jego odpowiedziach. Widze natomiast
    bandycka agresje ze strony twojej i innych osob. Pomawianie i ublizanie.

    > Jeśli nie, to zrób to najpierw.
    > Nawet osobnik o IQ<100 się kapnie, że to chory umysłowo popapraniec.

    A ty co? nastepny Kaszpirowski od Alganowa z ZSRR? Diagnozy na odleglosc?

    Masz niezbite dowody, ze to pisal dr Kruk? Jesli tak to jakie? Jesli nie to
    radze ci poszukac dobrego psychiatry zanim drugi raz napadniesz na kogos ze
    swoimi komunistycznymi diagnozami.

    Karol

  • 39. Data: 2004-11-15 21:29:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Karol Poplawski" <r...@y...com> napisał w
    wiadomości news:4452.000001d6.41991da0@newsgate.onet.pl...

    > Masz niezbite dowody, ze to pisal dr Kruk?

    Tak mam.Jeśłi ^y nie to jednak masz niższe IQ niż zakładałem i nie ma w tym
    mojej winy.

    > radze ci poszukac dobrego psychiatry zanim drugi raz napadniesz na kogos
    > ze > swoimi komunistycznymi diagnozami.

    Gdybym reprezentował poziom twojego protegowanego to napisał bym w jego
    stylu
    " zamknij ryj komunistyczne ścierwo"

    Leszek

  • 40. Data: 2004-11-15 21:59:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > A czytałeś posty z ostatniego tygodnia tego wielonickowego popaprańca?

    A nie masz wrażenia, że "Karol Popławski" to jego kolejna skóra?