  • 51. Data: 2010-03-06 09:32:34
    Temat: Re: Kilka i piw i prowadzenie roweru...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 11:02:34 -0600, witek napisał(a):

    > pieszy moze,
    > przy czym policja nie ma zakazu przerabiania pieszego na zmotoryzowanego.

    A czy może przerobić zmotoryzowanego na pieszego?
    Poważnie pytam.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 52. Data: 2010-03-06 15:05:04
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > to niestety jest prawdziwe założenie
    > to ze jest chore to wynika tylko z tego, ze chora jest policja.
    >
    > Teraz na widok policjanta nalezy po prostu uciekac mu z oczu, bo jeszcze
    > cos moze nam sie glupiego przytrafic.

    i to uciekac zygzakiem żeby policjant przypadkiem nie trafił kulą w opony
    kture żekomo trzymaliśmy p[od pachami:O)

  • 53. Data: 2010-03-06 15:05:08
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "zly" napisał:
    > Jeżeli prowadził rower, to nie ma szans udowodnić, że go prowadził, a nie
    > na nim jechał (chyba, że rower okaże się niesprawny)

    a jeśli by nawet prowadził, to jakie są szanse udowodnienia że pieszy w
    ogóle miał wtedy rower, bez znaczenia czy wtedy nim jechał, czy go
    prowadził?:O)

  • 54. Data: 2010-03-06 15:13:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MadMan wrote:

    > A czy może przerobić zmotoryzowanego na pieszego?
    > Poważnie pytam.

    można, ale policja nie ma w tym interesu.

  • 55. Data: 2010-03-06 15:15:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa5merf wrote:

    > a jeśli by nawet prowadził, to jakie są szanse udowodnienia że pieszy w
    > ogóle miał wtedy rower, bez znaczenia czy wtedy nim jechał, czy go
    > prowadził?:O)

    to znaczy kto mialby to dowodzic? pieszy czy policja.

  • 56. Data: 2010-03-06 15:58:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 09:13:26 -0600, witek napisał(a):

    > można, ale policja nie ma w tym interesu.

    A jaki interes w tym mają tzw. "drogowcy"? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 57. Data: 2010-03-06 17:04:50
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "witek" napisał:

    > to znaczy kto mialby to dowodzic? pieszy czy policja.

    no nie wiem, gość dostaje mandat za prowadzenie roweru po pijaku a gość
    potem mówi że jakichś dwuch policjantuf po pijaku wlepiło mu mandat gdy pił
    piwo pod butką z piwem i nawet roweru wtedy nie miał, oczywiście fszyscy
    koledzy spod butki to pośfiatczą:O)

  • 58. Data: 2010-03-06 18:34:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa5merf wrote:

> [...]
    > pił piwo pod butką z piwem i nawet roweru wtedy nie miał, oczywiście
    > fszyscy koledzy spod butki to pośfiatczą:O)

    no to jak mu wlepilo mandat, to i tak nie ma o czym juz rozmawiac.
    przyjal, podpisal, sprawa zamknieta.

    jak sie uzbiera 10, ktorzy tak twierdza, to sedzia bedzie mial dylemat,
    jak sie uzbiera jeden, to sedzia nie bedzie mial problemu co zrobic.

  • 59. Data: 2010-03-06 21:51:39
    Od: r...@p...onet.pl

    > Jeżeli prowadził rower, to nie ma szans udowodnić, że go prowadził, a nie
    > na nim jechał (chyba, że rower okaże się niesprawny)

    a policjanci nie mogą idąc tym śladem zawyżyć kontrolowanemu wyniku na
    alkomacie?
    Powiedzmy wyszło 0,1 promila, czyli po pół piwa.
    Czy alkomat rejestruje te dane, tak że są do odczytu przez sąd, czy wyrok jest
    jedynie na podstawie tego ile promili podadzą policjanci?
    Może potem któryś z nich przepłukać gardło czystą ojczystą i sam dmuchnąc, a
    wynik przypisać delikwentowi?

  • 60. Data: 2010-03-06 22:15:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    r...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > jedynie na podstawie tego ile promili podadzą policjanci?
    > Może potem któryś z nich przepłukać gardło czystą ojczystą i sam dmuchnąc, a

    jak juz kogos zatrzymuja, to robi sie wydruk, a tam ciezko zawyzyc.