  • 31. Data: 2014-01-21 23:14:50
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.01.2014 22:59, Nemo wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Łał! Pisałeś bo myślałeś, że masz taki obowiązek?
    > A jakbym ogłosił swój pomysł to byś musiał?

    Wyjasnij, bom za glupi by zrozumiec ten belkot.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 32. Data: 2014-01-21 23:39:00
    Od: "Nemo" <C...@N...us>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Witam w klubie glupkow.

    Jesteś ober-głupkiem i robisz rekrutację do swojej organizacji?
    Nie wchodzę, popatrzę z zewnątrz, jak w zoo.

  • 33. Data: 2014-01-21 23:40:10
    Od: "Nemo" <C...@N...us>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Wyjasnij, bom za glupi by zrozumiec ten belkot.

    Spróbuj jutro, na trzeźwo.

  • 34. Data: 2014-01-21 23:46:08
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.01.2014 23:40, Nemo wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Spróbuj jutro, na trzeźwo.

    Odpowiem teraz

    Pisalem, bo tak. Nie z powodu jakiegos obowiazku co ci sie ubzdural.

    Jakbys oglosil swoj pomysl to ja nic bym nie musial. Moglbym.

  • 35. Data: 2014-01-21 23:47:01
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.01.2014 23:39, Nemo wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Jesteś ober-głupkiem i robisz rekrutację do swojej organizacji?
    > Nie wchodzę, popatrzę z zewnątrz, jak w zoo.

    Juz wszedles. I probujesz zdobyc pozycje lidera. Ustepuje niniejszym i
    mamy nowego ober-glupka.

  • 36. Data: 2014-01-22 06:22:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-21 21:36, Liwiusz wrote:

    > Prawdopodobieństwo wystąpienia wypadku jest takie samo - zarówno w
    > przypadku kierowcy, który miał, jak i który nie miał wypadku.

    Nie jest.

    > Tak samo jak wyrzucisz "6" kostką, to przy kolejnym rzucie masz taką
    > samą szansę ją wyrzucić jak ten, kto jeszcze nie rzucał.

    Oczywiście że prawdopodobieństwo że wyrzucisz 6 jest 1/6 nizezależnie od
    tego ile razy wcześniej rzucałeś i co wyrzyciłeś. Natomiast
    prawdopodobnieństwo wyrzucenia dwóch szóstek pod rząd jest jednak
    mniejsze i wynosi 1/6*1/6.

    Shrek.

  • 37. Data: 2014-01-22 06:27:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-21 21:56, hikikomorisan wrote:

    > widzisz roznice w DWA a DWADZIESCIA PROCENT?

    A co piąty z nas powoduje wypadek i spierdala? I tak dwa razy?

    > Statystycznie szansa na wypadek jest taka sama.

    Jakby tak było, to rych co mieli dwa wypadki byłoby tyle samo co tych co
    jeden. A nie jest. Koniec statystyki.

    > Do gimbazy masz, pouczyc sie o rachunku prawdopodobienstwa.

    Polecam tobie wrócić.

    > Nie. Ale cie moga zastrzelic w takiej sytuacji, wiec ominie cie mozliwe
    > w procesie obnizenie kary ze wzgledu na byc moze wystepujace
    > okolicznosci lagodzace.

    Kurewskie pocieszenia dla policjanta.

    > Policyjna kula?

    LOL.

    Shrek.

  • 38. Data: 2014-01-22 07:05:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-22 06:22, Shrek wrote:

    > Nie jest.

    Wróć oczywiście jest takie samo. Miałem na myśli, że prawdopodobieństwo,
    że spowodujesz w ciągu życia daw wypadki jest istotnie mniejsze od tego
    że spowodujesz jeden (które jest też nikłe). Wyjaśnienie dalej;)

  • 39. Data: 2014-01-22 08:03:13
    Od: "Nemo" <C...@N...us>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Juz wszedles. I probujesz zdobyc pozycje lidera. Ustepuje niniejszym
    > i mamy nowego ober-glupka.

    Właśnie przyznałeś, że jestes ober-głupkiem.
    Nie było to konieczne, ale dobrze że jest jasność i zgoda w tej
    sprawie.

  • 40. Data: 2014-01-22 08:09:55
    Od: "Nemo" <C...@N...us>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Odpowiem teraz

    Bez sensu. Piłeś - nie pisz.

    > Pisalem, bo tak. Nie z powodu jakiegos obowiazku co ci sie ubzdural.

    Nic mi się nie ubzdurało, to ty napisałeś "czyli nie muszę" po tym gdy
    nie przedstawiłem swojego pomysłu.

    > Jakbys oglosil swoj pomysl to ja nic bym nie musial. Moglbym.

    Musiałbyś, niezależnie od wszystkiego. Ty ciągle musisz coś klepać,
    inaczej byś się udusił.