  • 11. Data: 2004-08-24 13:39:19
    Temat: Re: Kiedy przedawnienie za jazde bez biletu ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > naprawde mozna cos takiego wniesc ?

    Zarzut przedawnienia wnosi się w sądzie - to tak na wypadek jakby mieli
    obłąkanego prawnika i chcieli wnieść pozew.

    pdr
    Olo

  • 12. Data: 2004-08-24 13:41:58
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > ... Dorzuć jeszcze coś ala Pan Lebiedż ... że jeśli ktoś zjawi sie u
    > ciebie w domu (bodaj jakas windykacja) to w swietle
    >
    > "Art. 191. § 1. Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w
    > celu zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub
    > znoszenia,
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    > § 2. Jeżeli sprawca działa w sposób określony w § 1 w celu wymuszenia
    > zwrotu wierzytelności,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. "
    >

    > Przyjdziesz tu ponownie i spier^$&^$^isz komuś święta ;)

    Jak zwykle w przypadku wszelkiej masci cwaniaczkow spiskowa teoria
    dziejów...Jak długo żyję nie pamiętam, żeby jakikolwiek przewoznik
    windykował należności przemocą czy groźbami...

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2004-08-24 13:42:48
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > Zarzut przedawnienia wnosi się w sądzie - to tak na wypadek jakby mieli
    > obłąkanego prawnika i chcieli wnieść pozew.

    Oczywiście ... bo do pseudwierzyciela nie można już wnieść zarzutu.

    Zarzucam wam próbę dochodzenia przedawnionej wierzytelności, w związku
    z powyższym żądam zaprzestania prowadzenia jakichkolwiek działań ...

    Przepraszam Łolo Kapuśniaku ,że się tak wtrącę ...
    Chyba jednak powstrzymasz się i nie rozstrzelasz osoby, która taki
    zarzut wniesie bezpośrednio do pseudowierzyciela ?

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 14. Data: 2004-08-24 13:47:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > Jak zwykle w przypadku wszelkiej masci cwaniaczkow spiskowa teoria
    > dziejów...Jak długo żyję nie pamiętam, żeby jakikolwiek przewoznik
    > windykował należności przemocą czy groźbami...

    Jak zwykle Kapuśniak pieprzący trzy po trzy ... ponoć mnie dawno
    splonkowałeś ... A ja nie zmieniałe ustawień newsowych ani adresu z
    którego piszę ...

    Oj kapuśniak kapuśniak ... idź sprawdź czy w tramwaju cie nie ma ...

  • 15. Data: 2004-08-24 13:58:48
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jak zwykle Kapuśniak pieprzący trzy po trzy ... ponoć mnie dawno
    > splonkowałeś ... A ja nie zmieniałe ustawień newsowych ani adresu z
    > którego piszę ...

    Istotnie, mam dziurawego KFa....ale juz to naprawiam, wypierdku

  • 16. Data: 2004-08-24 14:05:17
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Istotnie, mam dziurawego KFa....ale juz to naprawiam, wypierdku

    Nie dość kanarze, że masz dziurawego KFa , to łeb dalej masz pusty jak
    typowy kanar ... Zacytować ci wątek, w którym sugerujesz, że na
    kilometr poznasz cwaniaka takiego jak ja i ustawionego na kanarów tak
    jak ja , i że więcej się nie ustosunkujesz do moich postów ?

    Hmmm ... Czyżby i rozum dziur nałapał ?
    COś pan pier&^$%&*% panie kanar , albo robiłeś to w czasie przeszłym ...

  • 17. Data: 2004-08-24 14:08:10
    Od: Daniel Kukuła <k...@S...WON.keplera.zabrze.net.pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > CTRL F - wpisz "przedaw" i przeszukaj prawo przewozowe ...
    > zobaczymy, czy rzeczywiście nie mozna zlaezc ...

    Art. 77.

    1. Z zastrzeżeniem ust. 2 oraz art. 78 roszczenia dochodzone na podstawie
    ustawy lub przepisów wydanych w jej wykonaniu przedawniają się z upływem
    roku.

    rozumiem ze o to chodzi ?

  • 18. Data: 2004-08-24 15:09:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Daniel Kukuła napisał:

> [...]
    > ustawy lub przepisów wydanych w jej wykonaniu przedawniają się z upływem

    A przeczytaj swoje początkowe pytanie, potem odpowiedz sobie na
    pytanie, czy prawo przewozowe dotyczy prawa przewozowego ... następnie
    sprawdź czy to co znalazłeś na pewno dotyczy prawa przewozowego ... z
    tego krótkiego toku rozumowania , wynika, że według prawa
    przewozowego, roszczenia z niego wynikające przedawniają się po roku z
    zastrzeżeniem ust.2 oraz art. 78 tej ustawy ... ale czy o to mi
    chodziło ? Hmmm ... kto to wie ...

  • 19. Data: 2004-08-26 05:18:48
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Zarzut przedawnienia wnosi się w sądzie - to tak na wypadek jakby mieli
    > obłąkanego prawnika i chcieli wnieść pozew.

    1) A co im za to grozi jak wniose ?
    2) A co bedzie jak beda mieli oblakanego prawnika i wniosa oni pozew ?

    Fantom

  • 20. Data: 2004-08-26 10:23:00
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Fantom napisał:

    > 1) A co im za to grozi jak wniose ?

    DO nich - jeśli zrobią coś dalej, próbują wyłudzić kasę i to ty masz
    teras władzę ... sprawa o wyłudzenie pieniędzy ... W sądzie ... sąd
    oddali powództwo jako bezzasadne ...

    > 2) A co bedzie jak beda mieli oblakanego prawnika i wniosa oni pozew ?

    J.W. Pójdą w koszta ...