  • 41. Data: 2009-02-27 13:56:47
    Temat: Re: Kiedy oprogramowanie jest legalne? (Windows XP)
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    januszek pisze:
    /.../
    > W tym przypadku zgodnosc z prawem = zgodnosc z Licencja. Z wyjatkiem
    > szczegolnych przypadkow, w ktorych konkretna tresc Licencji nie jest
    > zgodna z prawem. Wtedy ta konkretna tresc nie powinna byc brana pod
    > uwage przy rozpatrywaniu zgodnosci o ktorej mowa. Rozumiesz o czym
    > napisałem czy mam objaśnić to bardziej łopatologicznie?

    A może licencja nie jest zgodna z prawem tylko z lewem?

  • 42. Data: 2009-02-27 14:05:18
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    witek pisze:

    > a dlaczego legalnie?
    Żeby wykluczyć MS-terror

  • 43. Data: 2009-02-27 20:14:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-02-25 19:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Ty sobie moim imieniem swojego parszywego pyska nie wycieraj.

    Mu chodziło o Andrzeja Leppera

  • 44. Data: 2009-02-28 10:20:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik januszek napisał:
    > W tym przypadku zgodnosc z prawem = zgodnosc z Licencja. Z wyjatkiem

    Tyle, że cała ta tzw. licencja jest niezgodna z prawem bo nie ma czegoś
    takiego jak licencja na używanie utworu.
    Licencje dotyczą jedynie praw do eksploatacji utworu na ściśle
    określonych polach eksploatacji.

    I wszystko na temat.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 45. Data: 2009-02-28 17:37:52
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Arek" napisał:
> [...]
    > Licencje dotyczą jedynie praw do eksploatacji utworu na ściśle określonych
    > polach eksploatacji. I wszystko na temat.

    ok, jest całą masa licencji i umów niezgodnych z prawem, bo nawet "prawo"
    jest niezgodne z prawem, ale co z tego, ktos to ściga, kara, nakłada
    grzywny?