  • 21. Data: 2007-01-16 21:22:27
    Temat: Re: Kazus z Onetu (karne)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:eojcu6$e2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Znudziło mi sie już gdybanie ... :)

    Bo to nie ma większego sensu. Fakt, że uciekł jest jedynym bezspornym i już.

  • 22. Data: 2007-01-17 10:34:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    "Nie zatrzymały go nawet strzały ostrzegawcze. "

    ciekawe iledziesiat kul tkwi w samochodzie :)

  • 23. Data: 2007-01-17 10:38:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ciekawe iledziesiat kul tkwi w samochodzie :)

    A czemu mieliby szczelać do samochodu, kiedy on uciekł pieszo? Bo
    wątpię, że jak się wyszarpnął policjantom to jeszcze wsiadł do samochodu.
    Ale w sumie policjanci kiepsko strzelają.

    --
    @2007 Johnson

  • 24. Data: 2007-01-17 10:47:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > A czemu mieliby szczelać do samochodu, kiedy on uciekł pieszo? Bo
    > wątpię, że jak się wyszarpnął policjantom to jeszcze wsiadł do samochodu.
    > Ale w sumie policjanci kiepsko strzelają.

    a faktycznie juz wtedy nie jechal, no to wycofuje pytanie :) ale gdyby
    jechal to pewnie pojawila by sie wersja ze chcial rozjechac policjantow.

    P.