  • 11. Data: 2007-01-16 19:00:15
    Temat: Re: Kazus z Onetu (karne)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:eoj8ea$45o$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jest ktoś w stanie odróżnić bełkot nietrzeźwego od bełkotu po użyciu alkoholu?
    > Wątpię.

    To podlega ocenie sądu, a nei naszej.

    > Zataczania też nie mogło być, bo chyba policjanci by dogonili takiego gościa?

    Niekoniecznie. Pijany mógł przykładowo w ciuchach przebiec przez rzekę,a
    policjant sobie odpuścił i tyle.

  • 12. Data: 2007-01-16 19:02:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To jedyna "nadzieja", ale jak oskarżony im nie powie gdzie pił to raczej się
    > nie dowidzą.

    Niekoniecznie. Ustalenie z kim wczoraj pił Kowalski może być cieżkie. Ale tu
    chodziło o dośc popularną osobę i każdy pijący uzna za punkt honoru pochwalić
    się ile kieliszków z nim wypił. Tu może być ukryta tajemnica tego zarzutu.

  • 13. Data: 2007-01-16 19:08:02
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Woń alkoholu nie pozwala ocenić jego stężenia, a więc odróżnić
    > przestępstwa od wykroczenia. Skończy się na przypisaniu wykroczenia.

    Nie ma podstaw nawet do wykroczenia, bo skad niby wiadomo, ze "jak smierdzi
    wodka to ma 0,21 promila, a nie 0,19" ?
    Oczywiscie szarpanie sie z gliniarzami wystarcyz do skazania, ale nie za
    178a

    Cezar

  • 14. Data: 2007-01-16 19:14:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    --
    @2007 Johnson

  • 15. Data: 2007-01-16 19:18:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]

    się nie dowidzą.

    > to, że uciekł policjantom przemawia na jego niekorzyść.

    Wszystko ma dwie strony :)
    Skoro uciekł zdrowym, wysportowanym policjantom (w sumie piłkarz :) -
    znaczy to że dużo nie wypił, a tym samym zmniejsza prawdopodobieństwo
    tego że był nietrzeźwy.

    --
    @2007 Johnson

  • 16. Data: 2007-01-16 19:19:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Cezar napisał(a):

    > Nie ma podstaw nawet do wykroczenia, bo skad niby wiadomo, ze "jak smierdzi
    > wodka to ma 0,21 promila, a nie 0,19" ?

    Na 0,21 promila już łatwiej wykazać okolicznościami "ubocznymi"

    --
    @2007 Johnson

  • 17. Data: 2007-01-16 19:27:30
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > Na 0,21 promila już łatwiej wykazać okolicznościami "ubocznymi"

    0,20 wystarczy

    KG

  • 18. Data: 2007-01-16 20:32:32
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > To podlega ocenie sądu, a nei naszej.
    > Niekoniecznie. Pijany mógł przykładowo w ciuchach przebiec przez rzekę,a
    > policjant sobie odpuścił i tyle.

    znaczy przez wisłę? a może przez wilge? tez płynie w okolicy...

    Piotr Żebrowski

  • 19. Data: 2007-01-16 20:34:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Niekoniecznie. Pijany mógł przykładowo w ciuchach przebiec przez rzekę,a
    > policjant sobie odpuścił i tyle.

    Znudziło mi sie już gdybanie ... :)

    --
    @2007 Johnson

  • 20. Data: 2007-01-16 21:21:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > znaczy przez wisłę? a może przez wilge? tez płynie w okolicy...

    Napisałem przykładowo. Może wbiegł do autobusu i zamknęły się za nim drzwi.