  • 71. Data: 2005-08-31 20:10:29
    Temat: Re: Kazus allegro
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mithos wrote:

    > Wysylka jest taka jaka chce kupujacy. Jezeli placi za zwykla to
    > domniemuje ze taka chce i taka wysylam.

    A jak nic nie chce?

  • 72. Data: 2005-08-31 20:34:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek napisał(a):

    > A jak nic nie chce?

    Przeczytaj zdanie, na ktore odpowiedziales. Tam jest zawarta cala tresc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 73. Data: 2005-09-01 22:07:15
    Od: zly <b...@p...fm>

    Mithos napisał(a):
    > Tzn ?

    Tzn, ze oddajac swoja, lub klienta wlasnosc w rece firmy przewozowej,
    mam liczyc sie z tym, ze w tej firmie mi ja ukradna jesli nie doplace im
    wiecej niz za standardowa przesylke

    Marcin

  • 74. Data: 2005-09-02 08:17:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zly napisał(a):

    > Tzn, ze oddajac swoja, lub klienta wlasnosc w rece firmy przewozowej,
    > mam liczyc sie z tym, ze w tej firmie mi ja ukradna jesli nie doplace im
    > wiecej niz za standardowa przesylke

    Masz liczyc sie z RYZYKIEM, bo w tej firmie pracuja tylko ludzie. A jak
    wiadomo, w kazdej grupie ludzi znajdzie sie zlodziej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 75. Data: 2005-09-02 08:51:57
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 sie o godzinie 20:25, na pl.soc.prawo, Mithos napisał(a):

    > Na jakiej podstawie kupujacy ma sie procesowac poczta? On nie jest
    > strona umowy.

    Tutaj przyznaję Ci rację.

    > Stronami sa sprzedajacy i Poczta.

    Jak najbardziej znowu masz rację - w kwestii samej przesyłki oczywiście.

    > A takze kupujacy i sprzedajacy.

    Znowu masz rację ;)
    Chodzi o zawartą umowę pomiędzy nimi po zakończeniu aukcji.

    > Nie ma umowy miedzy sprzedajacym i Poczta.

    ekhmmmmm - BABOL
    Oczywiście że nie masz racji w tej materii.
    Sprzedający ma *umowę* z PPPP S.A. !!!!

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 76. Data: 2005-09-02 08:57:04
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 sie o godzinie 21:17, na pl.soc.prawo, Mithos napisał(a):

    > Ostatnio rozmawialem z policjantem, ktory prowadzi kilka spraw ....
    > (a szkole policyjna konczyl dawno temu).
    > Peunta ? Sedzia niekoniecznie musi sie na tym wszystkim znac i moze
    > wyciagnac zupelnie inne wnioski niz my.

    A co ma wspólnego Twój policjmajster z .... sędzią?
    Sędzia sie nie musi *na tym* znać - ale policjant musi - tak?
    Ba - sędzia może orzec wyrok który będzie nie po twojej myśli - patrz do
    czego to może dojść ;)
    To normalnie jest katastrofa ;)

    Cóż za pouczająca puentę (!!) zaprezentowałeś ..... :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 77. Data: 2005-09-02 08:58:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > ekhmmmmm - BABOL

    Mialo byc kupujacy i poczta. Przejezyczylem sie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 78. Data: 2005-09-02 09:01:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > A co ma wspólnego Twój policjmajster z .... sędzią?

    To, ze sedzie moze orzekac w sprawie czegos, na czym sie konkretnie nie zna.

    Franek z malej wsi co to nie widzial miasta az do ukonczenia 19 lat, a
    nastepnie podczas studiow caly czas siedzial w akademiku i sie uczl
    nigdy nie bedzie dobrym sedzia od spraw gospodarczych bo sie po porstu
    na tym nie zna i nigdy z tym nie mial stycznosci. Lapiesz o co chodzi?

    > Sędzia sie nie musi *na tym* znać - ale policjant musi - tak?

    Wypadaloby sie znac.

    > Ba - sędzia może orzec wyrok który będzie nie po twojej myśli - patrz do
    > czego to może dojść ;)

    Moze i co z tego?

    > To normalnie jest katastrofa ;)

    Raczej nie.

    > Cóż za pouczająca puentę (!!) zaprezentowałeś ..... :P

    Dzieki. Mozesz sobie skopiowac. Masz moje blogoslawienstwo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 79. Data: 2005-09-02 09:15:08
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 sie o godzinie 22:15, na pl.soc.prawo, Mithos napisał(a):

    > To jest tylko i wylacznie Twoja interpretacja. Jesli w aukcji bylo
    > napisane cokolwiek odnoszacego sie do strony "O mnie" to jak najbardziej
    > jest to zwiazane z opisem.

    http://www.allegro.pl/help_item.php?tid=76&item=388&
    zoom=N
    Powyższa, Twoja interpretacja także pozostaje li tylko Twoją interpretacją.
    Opis ma być rzeczowy tak samo jak warunki związane z aukcją, i ma to być
    opis a nie linkowni np. do Konstytucji, do KC, do KK, do KPK or more.
    "O mnie" to storna użytkownika, na niej są np. komentarze - które warto
    przeczytać by nie "wtpoić" - ale nie jest to za cholere CIĄG DALSZY OPISU
    AUKCJI!!!!!
    Ale Tobie jako SSmanowi wydaje sie że pozjadałeś wszystkie rozumy ;)
    Jeden z SSmanów tez kręcił ze mną - wystosowałem mu odpowiedniego maila z
    poziomu Allegro - sprawa została dopiero wtedy rozwiązana w terminach i
    okresach wskazanych przezemnie temu SSmanowi - bo fiutek nie miał pojęcia
    np. o ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 80. Data: 2005-09-02 09:20:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > np. o ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów.

    Buhahaha. Powiedz prosze jakie masz te prawo konsumenta, w kontekscie
    zakupu czegos na Allegro ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos