  • 61. Data: 2005-08-31 13:54:06
    Temat: Re: Kazus allegro
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mithos napisał(a):

    > I dlatego tyle, nalezy mu zwrocic.

    No ale czy sprzedajacy jednak nie powinien byl ubezpieczyc przesylki na
    750zl?

    IMO takie powinno byc postepowanie z przesylka wartosciowa.
    Jezeli wartosc jest mniejsza niz 66zl, to wysylam zwykla.
    Jak jest wieksza to wysylam to jako przesylka wartosciowa, odpowiednio
    ubezpieczona.

  • 62. Data: 2005-08-31 14:20:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Grabowski napisał(a):

    > Polecam wątek z tej grupy: "Zwrot uszkodzonego w czasie transportu
    > towaru kupionego w sklepie internetowym" z 13 lipca 2005.

    Tyle ze sklep ma sie nijak do Allegro.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 63. Data: 2005-08-31 16:12:48
    Od: zly <b...@p...fm>

    Mithos napisał(a):

    > Dokladnie tak. Po to ubezpieczasz auto od kradziezy bo dopuszczasz
    > mozliwosc ze zostanie skradzione.

    Nie dokladnie. Autem jezdze sam i sam o nie dbam. Jak juz uzywasz
    odniesienia do auta to bardziej tu pasuje sytuacja, w ktorej oddajesz
    auto do warsztatu i ubezpieczasz je dodatkowo, bo ktos ci moze je zwinac
    w tym warsztacie.
    A chyba tak nie jest i raczej nawet o takim dzialaniu nie pomyslales?

    > Jak zklada takie ubranie i wychodzi o 1 w nocy na spacer po Zabkowskiej
    > albo po Dworcu Wschodnim to nie da sie ukryc faktu, ze prowokuje.

    Wolno jej tak chodzic, a nikomu nie wolno jej ruszyc

    Marcin

  • 64. Data: 2005-08-31 17:45:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > No ale czy sprzedajacy jednak nie powinien byl ubezpieczyc przesylki na
    > 750zl?

    Nie.

> [...]
    > Jezeli wartosc jest mniejsza niz 66zl, to wysylam zwykla.
    > Jak jest wieksza to wysylam to jako przesylka wartosciowa, odpowiednio

    Wysylka jest taka jaka chce kupujacy. Jezeli placi za zwykla to
    domniemuje ze taka chce i taka wysylam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 65. Data: 2005-08-31 17:46:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zly napisał(a):

    > Wolno jej tak chodzic, a nikomu nie wolno jej ruszyc

    Idealistycznych panstw socjalistycznych to juz nie ma. Polecam sie obudzic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 66. Data: 2005-08-31 18:12:49
    Od: zly <b...@p...fm>

    Mithos napisał(a):

    > Idealistycznych panstw socjalistycznych to juz nie ma. Polecam sie obudzic.

    Mozesz rozwinac? Sugerujesz ze jak jest tak ubrana to ktos moze legalnie
    zrobic jej krzywde?
    Nadal niezmiernie intryguje mnie twoje zdanie nt kradziezy na pocztach i
    wysylania paczek :>
    Marcin

  • 67. Data: 2005-08-31 19:02:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Schwester napisał(a):

    > A jeśli napiszę coś w stylu "przed licytacją przeczytaj stronę 'O mnie'"
    > lib "Udział w aukcji oznacza akceptację warunków opisanych na stronie 'O
    > mnie'"?

    To samo co "przed licytacją przeczytaj słownik ortograficzny" ;)

    j.

  • 68. Data: 2005-08-31 19:18:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    [...]

    > Blacklista blokuje tylko kupujących w Twoich aukcjach. To tak na przyszłość.

    Dokładnie tak.

    j.

  • 69. Data: 2005-08-31 19:35:45
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Otto Falkenstein napisał(a):
    > Miejscem spełnienia swiadczenia jest siedziba dłuznika - art 454 kc

    A MZ nie jest, bo już z całości treści stosunku wynika, że rzecz będzie
    przesyłana do nabywcy.

    KG

  • 70. Data: 2005-08-31 19:36:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zly napisał(a):

    > Mozesz rozwinac? Sugerujesz ze jak jest tak ubrana to ktos moze legalnie
    > zrobic jej krzywde?

    Oczywiscie ze nic takiego nie sugeruje. Ale jezeli ktos jest na tyle
    glupi, ze bedzie prowokowal w ten sposob to jest sam sobie winien.

    > Nadal niezmiernie intryguje mnie twoje zdanie nt kradziezy na pocztach i
    > wysylania paczek :>

    Tzn ?

    --
    pozdrawiam