  • 61. Data: 2020-01-27 11:40:46
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: Kviat

    > To się umorzy :-)

    Normalnie zajebiście.
    A nie zapomniałeś przypadkiem, że żyjemy w państwie demokratycznym i
    stawianie zarzutów z dupy wziętych obywatelowi nie kojarzy ci się
    przypadkiem z ustrojami totalitarnymi?
    Może zawód powinieneś zmienić na milicjanta albo ubeka?

    > Nie wiem, czemu, ale Twoja argumentacja mnie też słobo przekonuje.

    > No właśnie w przepisie nie ma nic o uszkadzaniu mniej lub bardziej trwałym.

    Widzę, że chcesz podrążyć...
    Sam powołałeś się na przepis dotyczący zniekształcenia utworu.
    Wskaż, w którym miejscu pomnik został zniekształcony przy wkładaniu
    koszulki.

    konstytucja-na-pomniku-dzialacz-kod-u-dostal-zadoscu
    czynienie-za-zatrzymanie,990849,s.html

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > I...?

    ***,,nie spowodowało żadnych szkód materialnych, nie sposób tego też
    traktować w kategoriach zaśmiecania czy oszpecania".***

    Którego fragmentu nie zrozumiałeś?
    Tego, który właśnie przytoczyłem ponownie, bo skrzętnie go wyciąłeś?

    > Po co? Nigdy nie twierdziłem, że nakładanie koszulek kogokolwiek
    > znieważa. Co więcej, od zawsze twierdziłem, ze to teza nie do obrony.

    No widzisz, a teraz upierasz się ze swoją, równie bezsensowną tezą. Jak
    ten komendant policji. Sąd go naprostował za pierwszym razem, ale nie
    odpuścił. Musiał zostać naprostowany po raz drugi. Zrozumiał? Nie sądzę.
    Nie bądź jak ten komendant, bo z takich właśnie rzeczy powstają dowcipy
    o policjantach.

    > Nie wiem, czy by wygrał.

    Ten komendant też nie wiedział. Dlatego się upierał.
    A normalni ludzie od razu wiedzieli, że to się kupy nie trzyma...

    92,policja-nie-odpuszcza-kolejny-sad-zajmie-sie-kosz
    ulka-z-napisem.html

    > Zareaguję, ale nie na podstawie przepisów Konstytucji. Do każdego z tych
    > zakazów są przestępstwa opisane w ustawach.

    A o faszystach w ustawach zabrakło?
    Czyli zareagujesz na torturowanie, ale na faszystów już nie? Super...

    Pokaż mi przepis, który zezwala policjantowi ochraniać faszystów zamiast
    bronić przed nimi obywateli.

    > Konstytucji nie stoisuje się
    > w prawie karnym bezpośrednio.

    Ręce opadają.

    > Ale, żeby Policja mogła ścigać karnie musi być przepis z zagrożeniem karą.

    I nie ma?
    Którego fragmentu KK art.256 nie zrozumiałeś?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 62. Data: 2020-01-27 11:43:32
    Temat: Re: Niektóre+ łamania Konstytucji nie są i nie były ważne. Walka toczy się o "listę rozbieżności ważności"
    Od: Kviat

    W dniu 26.01.2020 o 17:38, A. Filip pisze:
> [...]
    orządek_prawny_"

    > Przez osiem lat Tuska

    A za Mieszka I...
    Rzygać mi się chce jak coś takiego czytam.
    Miało być lepiej, a nie gorzej.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 63. Data: 2020-01-27 11:45:53
    Od: Kviat

    W dniu 26.01.2020 o 19:46, A. Filip pisze:

    > I teraz ludzie mają bronić "ważnej" konstytucji partiom

    Nie bredź.
    Zajrzyj do podręczników historii, to się dowiesz dlaczego Konstytucja
    potrzebna jest ludziom, a nie partiom.

  • 64. Data: 2020-01-27 11:50:03
    Od: Kviat

    W dniu 27.01.2020 o 08:34, A. Filip pisze:

    > W teorii to ty masz rację tyle ze w praktyce racje (niestety?) ma Robert :-)

    Ma rację, że policja łamie Konstytucję?
    Serio? Racja w teorii i racja w praktyce?

    Ja pierdolę...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 65. Data: 2020-01-27 11:52:07
    Temat: Re: Przysięga policjanta RP3 (obrona konstytucji) v. przysięga żołnierza LWP (obrona praw ludu pracującego/władzy ludowej)
    Od: Kviat

    W dniu 27.01.2020 o 08:42, A. Filip pisze:

    > 1. Ile żyje ludzi którzy składali przysięgę wojskową w LWP?

    Faktycznie. Masz rację. To zwalnia obecną policję z obowiązku
    przestrzegania Konstytucji.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 66. Data: 2020-01-27 14:34:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 08:42:12 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > 1. Ile żyje ludzi którzy składali przysięgę wojskową w LWP?
    > Do czego ich ona _dalej_ zobowiązuje? :-)

    Przysięgę w LWP składał Jarosław Kaczyński i wszystko wskazuje, że ciągle
    żyje.
    Związku Radzieckiego już nie ma, ale jego chęć wyprowadzenia Polski z UE
    nie pozostawia wątpliwości, że strategiczne kierunki działania wytycza mu
    Putin.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 67. Data: 2020-01-27 15:16:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.01.2020 o 11:40, Kviat pisze:

    > Normalnie zajebiście. A nie zapomniałeś przypadkiem, że żyjemy w
    > państwie demokratycznym i stawianie zarzutów z dupy wziętych
    > obywatelowi nie kojarzy ci się przypadkiem z ustrojami
    > totalitarnymi?

    Poczytaj ustawę, bo tak trudno z Tobą merytorycznie dyskutować. Tobie
    sie to kojarzy z totalitaryzmem, bo - odnoszę wrażenie - że nie masz
    zielonego pojęcia o podstawach procesu karnego. Przedstawienie zarzutu,
    to po prostu wskazanie podejrzanemu, o co nam chodzi. I proces toczy się
    dalej.

    > Widzę, że chcesz podrążyć... Sam powołałeś się na przepis dotyczący
    > zniekształcenia utworu. Wskaż, w którym miejscu pomnik został
    > zniekształcony przy wkładaniu koszulki.

    A wygląda tak, jak przed włożeniem koszulki? Czy trochę inaczej jednak?
    Jakby Mona Lizę ktoś w reklamówkę zapakował, to byś uznał, że wygląda
    dalej tak samo? Przy czym, ja się nie upieram, że wszystkie znamiona są
    wyczerpane, a jedynie stwierdzam, że ta kwalifikacja prawna jest bliższa
    faktom, niż znieważenie pomnika.

    > I nie ma? Którego fragmentu KK art.256 nie zrozumiałeś?

    Jest, ale co to ma wspólnego ze stosowaniem wprost Konstytucji?

    --
    Robert Tomasik

  • 68. Data: 2020-01-27 15:53:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 stycznia 2020 14:13:57 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > UStawa wymaga, by wpisać, a czaem na początku nie wiadomo, co się stało.

    Wpadł ktoś z Was na pomysł aby wszędzie wpisywać "próba gwałtu"?
    Jakiś czas temu pisałeś że dokonując bodajże przeszukania można podać dowolny powód
    bo ustawa nie wymaga aby podać prawdziwy, teraz tutaj piszesz że w sumie można tez
    wpisać co tam się chce.
    Z przytupem róbcie i jakiś "terroryzm" wszędzie wpisujcie. A co tam, skoro ustawa
    pozwala.

  • 69. Data: 2020-01-27 17:01:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > A za Mieszka I...
    > Rzygać mi się chce jak coś takiego czytam.
    > Miało być lepiej, a nie gorzej.

    Czy to jest argument _prawny_ ? ;-)

    IMHO Dla "letnich zwolenników PiS" (elektorat przechodzi) jest góra
    "nie tak znów bardzo gorzej" w tym jednym aspekcie szerszego bilansu.

    Dla mnie polityczne starcie jest jak boks. Jak chce się zadać nokaut to
    bez oberwania samemu paru ciosów się nie obejdzie. Podejście
    "niepokalanie poczęci PO i Tusk v. diabły z piekła rodem PiS i Kaczyński"
    u mnie trafia na dodatkowo wytrenowane kapitalistyczną reklamą podejście
    "za dobre żeby było prawdziwe". Bardzo starannie dozowana samokrytyka
    podwyższa polityczną wiarygodność "partii z dłuższą historią" IMHO.

    --
    A. Filip

  • 70. Data: 2020-01-27 17:31:48
    Temat: Re: Katastrofa [konstytucyjna z drogowej]