  • 11. Data: 2019-08-30 17:50:02
    Temat: Re: Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura wszczęła śledztwo
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.08.2019 o 13:20, tracz pisze:
    > Czemu właściwie awaria oczyszczalni wywołuje takie zainteresowanie
    > ziobrystowskiej kloaki, że aż toczy sama ze sobą dyskusje w usenecie?
    >
    > -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Na razie
    > stoimy na stanowisku, że mamy rację"

    tracz udaje większego durnia niż jest, czyżby aż takie szkodliwe były
    wiązki neutrinowe, które ponoć badał ?:)

    --
    I love love

  • 12. Data: 2019-09-03 09:21:10
    Od: n...@o...pl

    w <5d692837$0$517$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > - Będzie jeszcze gorzej. Prawie na pewno wiele razy nieoczyszczone
    > ścieki dostawały się do Wisły. Wszyscy o tym wiedzieli, ale nikt nie
    > chciał podjąć odpowiednich kroków - stwierdził.

    W ciągu rządów pisiorów Warszawa cały czas zrzucała ścieki do Wisły, dopiero
    HGW wybudowała oczyszczalnię.
    Za rządów bolszewików to była "normalka", a teraz to nazywa się "katastrofa
    ekologiczna".

  • 13. Data: 2019-09-03 10:01:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.09.2019 o 09:21, n...@o...pl pisze:

> [...]
    > HGW wybudowała oczyszczalnię.
    > Za rządów bolszewików to była "normalka", a teraz to nazywa się "katastrofa

    za każdy dzień wyrzucania fekalii do Vistuli Wawka płaci słone kary:))))))

    podziękuj dla Czasko, nie zrzucaj winy na tych, którzy nie mogą się
    bronić kanalio ubecka:)))))))))))

    --
    I love love

  • 14. Data: 2019-09-03 10:29:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli wybudowała ch.jowo i za łapówki.

    -----

  • 15. Data: 2019-09-03 12:17:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Sep 2019 10:29:54 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Czyli wybudowała ch.jowo i za łapówki.

    Doprawdy nie warto być kanalią dla marnej figurki husarza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2019-09-03 12:48:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Doprawdy nie warto być kanalią dla marnej figurki husarza.

    Dlaczego sądzisz innych po sobie?

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2019-09-03 13:01:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 03 Sep 2019 12:48:23 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Dlaczego sądzisz innych po sobie?

    Intryguje mnie tylko, czy pl.soc.prawo jest ulubionym miejscem podwładnych
    Mniej niż Zera, czy to jedna osoba dyskutuje - nierzadko z sobą samą - jako
    A. Filip, u2, ąćęłńóśźż, t-1, z, a incydentalnie Trefniś tudzież
    bytomir.kwasigroch.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2019-09-03 13:18:41
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > Mniej niż Zera, czy to jedna osoba dyskutuje - nierzadko z sobą samą - jako
    > A. Filip, u2, ąćęłńóśźż, t-1, z, a incydentalnie Trefniś tudzież

    O jakie inne ksywki TY możesz być podejrzewany?

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2019-09-03 14:11:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.09.2019 o 13:18, A. Filip pisze:

    > O jakie inne ksywki TY możesz być podejrzewany?

    tracz to niespełniony fizyk jądrowy, dlatego produkuje się na p.s.prawo
    w dziedzinie, o której nie ma nawet bladego pojęcia:))))))))))

    --
    I love love

  • 20. Data: 2019-09-03 14:15:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 03 Sep 2019 13:18:41 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > O jakie inne ksywki TY możesz być podejrzewany?

    Takie informacje dostarczają Piebiak i Iwaniec.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl