  • 1. Data: 2007-10-14 20:19:16
    Temat: Katalogi towarzyskie, a sutenerstwo - legalnie?
    Od: "news.vectranet.pl" <a...@l...nazwa.pl>

    Witam,

    mam pewne obawy dotyczące legalności działania serwisów z kontaktami do pań
    lekkiego obyczaju. Czy takie katalogi działają legalnie? Chodzi mi o
    serwisy, które biorą pieniądze za umieszczenie ogłoszenia, bądź dostęp do
    bazy. Swego czasu było głośno o tym, że prokuratura wszczęła postępowanie
    przeciwko takiemu serwisowi. Zarzucano, że czerpią korzyści majątkowe z
    nierządu czyli sutenerstwo. Nie mogę znaleźć finału tej sprawy, a jestem tym
    zainteresowany. Po części przez udostępnienie kontaktu dochodzi do nierządu,
    ale... no właśnie sprawa dyskusyjna.
    Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam

    Harnaś

  • 2. Data: 2007-10-14 22:08:54
    Temat: Re: Katalogi towarzyskie, a sutenerstwo - legalnie?
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > mam pewne obawy

    masz obawy ze je pozamykaja? slusznie, ja na szczescie obaw nie mam
    bo w kazdym Zyciu Warszawy co tydzien sa ogloszenia do dziwek

    i co, ZW czerpie korzysc z nierzadu?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 3. Data: 2007-10-15 08:38:18
    Od: "LARIX" <l...@p...onet.pl>

    Też jestem ciekawy. Czy nikt nie zna odpowiedzi?

  • 4. Data: 2007-10-15 14:34:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    LARIX wrote:
    > Też jestem ciekawy. Czy nikt nie zna odpowiedzi?

    imho serwis nie pobiera opłat za usługi seksualne tylko za ogłoszenia, a to
    co dwoje zdrowych ludzi będzie robiło po spotkaniu sie to ich prywatna
    sprawa.

  • 5. Data: 2007-10-15 17:32:44
    Od: "lukas_jg" <a...@l...nazwa.pl>

    Alfons też nie pobiera opłat za usługi seksualne tylko za opieke, i co w
    takim wypadku?

  • 6. Data: 2007-10-15 17:58:20
    Od: Pawok <n...@o...pl>

    > Alfons też nie pobiera opłat za usługi seksualne tylko za opieke, i co w
    > takim wypadku?

    alfonsa moga scigac za naklanianie/zmuszanie do nierzadu
    a nie za ochrone

  • 7. Data: 2007-10-15 20:50:35
    Od: "lukas_jg" <a...@l...nazwa.pl>

    Jest ktoś kto zna odpowiedź na ten temat?

  • 8. Data: 2007-10-15 23:17:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawok wrote:

    > alfonsa moga scigac za naklanianie/zmuszanie do nierzadu
    > a nie za ochrone

    Alfonsa to mogą ścigać nawet jak nie zmusza ani nie nakłania.

  • 9. Data: 2007-10-16 06:24:36
    Od: "lukas_jg" <a...@l...nazwa.pl>

    I temat przechodzi w offtopic... Proszę na temat!!