  • 1. Data: 2024-07-09 21:01:34
    Temat: Kąsaltig Grub
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    I widzicie? Jak ktoś dobrze kieruje firmą, to i języka obcego nie
    musi znać. W przypadku problemu w działaniu firmy pomoże doradca z
    Kąsaltig Grub.

    Takie i podobne kwiatki dostrzeżono w czasie przesłuchania Don
    Orleone w jego notatkach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2024-07-09 21:20:04
    Temat: Re: Kąsaltig Grub
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Jul 2024 21:01:34 +0200, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > Kąsaltig Grub.
    >
    > Takie i podobne kwiatki dostrzeżono w czasie przesłuchania Don

    A co - nie zna angielskiego i poszedł w europosły?

    Co prawda angielski juz nie jest unijnym językiem :-)

    Ale ale - widziałeś mapę Anglii dla polskich pilotów w roku 1940?

    https://noizz.pl/informacyjne/mapa-z-czasow-zimnej-w
    ojny-pokazuje-polskie-nazwy-angielskich-miast/03l3f5

    Jak kto dobrze strzela, to języka znać nie musi :-)

    Przy czym trzeba przyznac, ze wymowa angielskich miejscowości, to jest
    kurs dla bardzo zaawansowanych.

    J.

  • 3. Data: 2024-07-09 21:33:09
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 09.07.2024 o 21:01, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > Grub.
    >
    > Takie i podobne kwiatki dostrzeżono w czasie przesłuchania Don Orleone w

    Szeri szeri lejdi karmę fiu emołszyn.
    Kto w tym stylu nigdy nie śpiewał niech pierwszy rzuci kamieniem ;)

    PD

  • 4. Data: 2024-07-09 22:49:42
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-07-09 o 21:01, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > Grub.
    >
    > Takie i podobne kwiatki dostrzeżono w czasie przesłuchania Don Orleone w

    Mnie to to wisi. Pisy i peło z przesłuchania selektywnie wychwycą co im
    pasi i przedstawią niusy własnemu elektoratowi.

    Cenka Panie, jaka cenka benzyny/ropy/gazu w PL.
    I czy rząd czasem Cię nie dyma?

    Ile litrów możesz/mogłeś Pan kupić paliwka za czasu pisów/peło.
    To som ważne sprawy a nie jakieś Obajtki czy inne zamydlacze.

  • 5. Data: 2024-07-10 07:44:01
    Temat: Re: Kąsaltig Grub [Za PO będzie w Orlenie będzie Konsulting Group zamiast zysków]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Jul 2024 21:34:33 +0200, A. Filip wrote:

    > Miał wyniki?
    > Nie miał => trzeba było wypierdolić za brak wyników
    > Miał => czepiasz się

    Tylko wiesz jak to z tymi wynikami: dobre, to znaczy ze nas, Polaków,
    prezes dyma.
    Złe - być może też dyma, ale do własnej lub pisowskiej kieszeni.

    Wyniki w miarę przyzwoitości, ale:
    -gdzies znikło 1.5 mld - prezes nie dopilnował,
    -tyle pieniedzy, a wynik przyzwoity? Może as prezes dyma :-)
    -mielismy dwie polskie rafinerie, a tera mamy półtora.

    A kto zatrudnił/wybrał sekretarkę? :-)

    J.

  • 6. Data: 2024-07-10 10:29:10
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-07-10 o 07:44, J.F pisze:

    > -gdzies znikło 1.5 mld - prezes nie dopilnował,

    Zniknie jeszcze więcej, możesz się przyzwyczajać:) Już stękajo że
    wpływów z Vat`u majo mało.

    > -tyle pieniedzy, a wynik przyzwoity? Może as prezes dyma :-)

    Zysk 8 lat Donkowni 3 mld
    8 lat Kaczorowni 87 mld
    Mało inwestowali za czasów Donka, co nie dziwi jak mieli chęć na
    prywatyzację. Po sprywatyzowaniu wiadomo, cenka europejska +5%, jak z
    meblami Ikea PL vs Szwecja.

    cyt.
    Ten sam produkt na polskiej stronie internetowej Ikei kosztuje 399 zł,
    podczas gdy na jej szwedzkim odpowiedniku cena jest trzy razy niższa

    OT.
    Słynne polskie zarządzanie.
    https://www.youtube.com/watch?v=OQoqfNF1v7c&t=70s Dylewski

  • 7. Data: 2024-07-10 11:07:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 09 Jul 2024 21:01:34 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Takie i podobne kwiatki dostrzeżono w czasie przesłuchania Don
    > Orleone w jego notatkach.

    No ale czego spodziewać się po złodzieju granulatu, który w szkole pisał
    donosy na dyrektora.
    Jest przaśny, prostacki oraz nienachalnie wykształcony i dlatego właśnie
    spodobał się Dumie Żoliborza a potem suterenowi. Nie będą przecież głosować
    na wykształciuchów, tylko na podobnych sobie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com