  • 1. Data: 2008-02-26 22:22:14
    Temat: Kasacja drobnego sprzętu elektronicznego.
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy likwidując (kasacja) drobny sprzęt elektroniczny, który figuruje w
    ewidencji środków trwałych (pomijam, czy powinien) należy go w jakiś
    specjalny sposób utylizować, czy wystarczy wyzrucenie do kontenera na
    śmieci.
    Dotyczy takich drobiazgów jak uszkodzony skaner, router, switch itp.

    Piotrek

  • 2. Data: 2008-02-27 07:55:26
    Temat: Re: Kasacja drobnego sprzętu elektronicznego.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piter napisał(a):

> [...]
    > śmieci.
    > Dotyczy takich drobiazgów jak uszkodzony skaner, router, switch itp.

    Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i
    elektronicznym (Dz. U. 2005 r., Nr 180, poz. 1495).

    j.

  • 3. Data: 2008-02-27 07:56:28
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    Sprzęt elektroniczny jest odpadem niebezpiecznym. NIe moeżesz go wyrzucać -
    musisz oddać firmie która dokona unieszkodliwienia.
    Pozdr
    smiechu

  • 4. Data: 2008-02-27 08:20:52
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "smiechu" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sprzęt elektroniczny jest odpadem niebezpiecznym. NIe moeżesz go
    > wyrzucać - musisz oddać firmie która dokona unieszkodliwienia.
    > Pozdr

    A czy można przekazać go np. do warsztatu naprawiającego RTV celem
    wykorzystania na części?

    Piotr

  • 5. Data: 2008-02-27 08:23:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 09:20:52 +0100, Piotr napisał(a):

    > A czy można przekazać go np. do warsztatu naprawiającego RTV celem
    > wykorzystania na części?

    Przekazanie może być niebezpieczne dla obu stron ze względów podatkowych.
    Sprzedaż za 1 grosz byłaby jak najbardziej na miejscu.

  • 6. Data: 2008-02-27 09:42:36
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    nie jestem tego taki pewien czy sprzedaż za 1grosz jest dobrym pomysłem.
    nie naliczy sobie podatku VAT a to już US zdenerwuje ;)

  • 7. Data: 2008-02-27 10:10:50
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości news:fq3ba4$v8f$1@news.onet.pl...
    > nie jestem tego taki pewien czy sprzedaż za 1grosz jest dobrym pomysłem.
    > nie naliczy sobie podatku VAT a to już US zdenerwuje ;)

    Ale ani sprzedajacy, ani kupujący nie są vatowcami.

    Piotr