  • 11. Data: 2006-09-15 18:50:53
    Temat: Re: Kasa fisklana?
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):
    > Po czesci mial racje, po czesci gadal glupoty.
    > Poniewaz w wiekszosci przypadkow, kase fiskalna nalezy zakupic po
    > przekroczeniu pewnego pulapu obrotow z osobami fizycznymi. Nie dotyczy
    > to kilku przypadkow, w tym od 1 wrzesnia miedzy innymi oprogramowania. W
    ^^^^^^^^^^^^^^
    Nie oprogramowania, tylko nośników m.in z oprogramowaniem, a to różnica.
    Sprzedaż oprogramowania przez net zostaje po staremu.

    > tym przypadku niezaleznie od wysokosci obrotow nalezy posiadac kase
    > fiskalna.

    Pod warunkiem, że prowadzi się sprzedaż osobom fizycznym nie prowadzącym DG.

    Andrzej

  • 12. Data: 2006-09-15 19:58:03
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    ajt napisał(a):
    > ^^^^^^^^^^^^^^
    > Nie oprogramowania, tylko nośników m.in z oprogramowaniem, a to różnica.
    > Sprzedaż oprogramowania przez net zostaje po staremu.

    Nie jestem pewien tego co napisales. Zauwaz ze najczesciej nie sprzedaje
    sie oprogramowania, a licencje na oprogramowanie. CD jest wtedy gratis ;)

    > Pod warunkiem, że prowadzi się sprzedaż osobom fizycznym nie prowadzącym
    > DG.

    No przeciez o tym pisze...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 13. Data: 2006-09-15 20:04:50
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Nie jestem pewien tego co napisales. Zauwaz ze najczesciej nie sprzedaje
    > sie oprogramowania, a licencje na oprogramowanie. CD jest wtedy gratis ;)

    Brzmi to tak:

    "7) przy dostawie nagranych, z zapisanymi danymi, lub zapisanymi
    pakietami oprogramowania komputerowego (w tym również sprzedawanymi
    łącznie z licencją na użytkowanie): płyt CD, DVD, kaset magnetofonowych,
    taśm magnetycznych (w tym kaset wideo), dyskietek, kart pamięci,
    kartridży."

    Dokładnej interpretacji odnośnie licencji+CD gratis się nie podejmuję,
    ale w każdym razie _samego_ oprogramowania bez nośnika, sprzedawanego
    np. przez net, to najwyraźniej nie dotyczy.