  • 21. Data: 2009-03-26 09:12:25
    Temat: Re: Karygodne zachowanie prokuratora
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:gqelrt$r0b$4@inews.gazeta.pl...
    *piotr'ek* pisze:
    > Dobrze prawisz. Sam znam policjanta co to kablówkę i Internet na 3 mieszkania
    > dzieli, że o divx-ach, MP3 czy sofcie co jego dzieci instalują nie wspomnę.
    > Niech najpierw u siebie sprawdzą, a potem spokojnych ludzi się czepiają.

    Ale oni nie muszą nic sprawdzać skoro domowe komputery sami przynoszą na
    komendę aby móc pracować nie na maszynie do pisania.
    ------
    Stacjonarne z gierkami?

    boukun

  • 22. Data: 2009-03-26 13:21:01
    Od: AnnS <anns@[wytnijto]epf.pl>

    A jak myślicie, jest jakaś szansa na walkę o odszkodowanie? Straty
    wynoszą mnie już parę tys. zł i utracone zdrowie. To wielokrotnie więcej
    niż w sumie kosztowały te piraty (tzn. jakbym oryginały kupiła)!
    Poza tym jaki jest okres przedawnienia w takim przypadku? Jak pisałam to
    większość gier było bardzo starych, już nawet nie ma ich w sprzedaży
    (ciekawe skąd biegły wymyślił ich ceny - np. za Gobliiins z 1992r - 40
    euro, a przecież to można juz legalnie sciagnac z abandonia.com).

  • 23. Data: 2009-04-02 09:18:08
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik AnnS napisał:

> [...]
    > (ciekawe skąd biegły wymyślił ich ceny - np. za Gobliiins z 1992r - 40
    > euro, a przecież to można juz legalnie sciagnac z abandonia.com).

    To może to nie są piraty?
    Sprawdź dokładnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 24. Data: 2009-04-02 20:40:30
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Użytkownik Tapatik napisał:

    > To może to nie są piraty?
    > Sprawdź dokładnie.

    W 1994 była tzw. abolicja

    Zgodnie z art. 124 ust. 3 posiadacz kopii programu komputerowego
    stworzonego przed dniem wejścia w życie ustawy może dalej z niego
    korzystać w dotychczasowym zakresie, nie ponosząc odpowiedzialności ani
    za wcześniejsze naruszenie prawa autorskiego, ani za naruszenia
    spowodowane jego dalszą eksploatacją, która objęta jest ograniczeniami
    wynikającymi z rozdziału 7 ustawy "Przepisy szczególne dotyczące
    programów komputerowych". Ponadto zabronione jest wykorzystywanie
    programów ponad "dotychczasowy zakres", w tym dalsze ich kopiowanie i
    rozpowszechnianie.

    źródło:
    http://209.85.129.132/search?q=cache:xOiCNuGhtVMJ:ww
    w.pckurier.pl/archiwum/art0.asp%3FID%3D3802+abolicja
    +na+programy+komputerowe+1994&cd=1&hl=pl&ct=clnk