  • 1. Data: 2009-10-10 17:53:31
    Temat: Kary w projekcie ustawy o o odpadach - jakie?
    Od: "MW" <a...@W...gazeta.pl>

    Podobno projekt nowej ustawy o odpadach przenosi obowiazki gospodarowania
    odpadami na samorzady.

    Z tego tytulu jakie groza zarzadzajacym (wojtom, burmistrzom, prezydentom) kary?

  • 2. Data: 2009-10-10 18:53:49
    Temat: Re: Kary w projekcie ustawy o o odpadach - jakie?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-10-2009 o 19:53:31 MW <a...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > Podobno projekt nowej ustawy o odpadach przenosi obowiazki gospodarowania
    > odpadami na samorzady.
    >
    > Z tego tytulu jakie groza zarzadzajacym (wojtom, burmistrzom,
    > prezydentom) kary?

    To to pół biedy - bo zwiększa też kary dla przedsiębiorców. Robi się z
    tego wszystkiego prawdziwy NEP.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-12-04 11:23:36
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > To to pół biedy - bo zwiększa też kary dla przedsiębiorców. Robi się z
    > tego wszystkiego prawdziwy NEP.

    Dodaj do tego jeszcze obowiązek wycofywania żarówek wolframowych na rzecz
    energooszczędnych, które zaliczamy do odpadów niebezpiecznych...
    A każdy kto wytwarza powyżej 100 kg odpadów niebezpiecznych rocznie, musi
    opracować i wdrożyć PGON.

    --
    AS

  • 4. Data: 2009-12-04 12:00:33
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-12-2009 o 12:23:36 Adam Sito <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dodaj do tego jeszcze obowi?zek wycofywania ?arówek wolframowych na rzecz
    > energooszczednych, które zaliczamy do odpadów niebezpiecznych...
    > A ka?dy kto wytwarza powy?ej 100 kg odpadów niebezpiecznych rocznie, musi
    > opracowaae i wdro?yae PGON.

    Szczęście w nieszczęściu że można wytwarzanie
    odpadów zepchnąć na podmiot zewnętrzny.
    Tyle że koszty i tak wzrosną.

    By żyło się lepiej.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-12-04 12:26:59
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Szczęście w nieszczęściu że można wytwarzanie
    > odpadów zepchnąć na podmiot zewnętrzny.
    > Tyle że koszty i tak wzrosną.

    Dmucha mnie to osobiście - mam dostawców żarówek na Białorusi. Teraz zamiast
    szmuglowaniem fajek i spirytusu będą przewozić żarówki. Viva Białoruś !;-)

    > By żyło się lepiej.

    Ta. Urzędnikom, biurokratom w Brukseli i producentom rtęci do świetlówek.
    Aby było ekologicznie ;-)

    --
    AS

  • 6. Data: 2009-12-29 16:34:56
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpadami na samorzady.
    >
    > Z tego tytulu jakie groza zarzadzajacym (wojtom, burmistrzom, prezydentom)

    Wprowadzić trzeba zarządzenie, że każdy kto się zajmuje odpadami, jest
    zwolniony z wszelkich opłat i prowadzenia wszelkiej ewidencji, a dodatkowo
    dostanie miesięcznie 50 tysięcy. Jak zabraknie tych 50 tysięcy to nie
    szkodzi, to jest opłata specjalna za brak zaufania obywatela do władzy.
    Ważne żeby taka dotacja była i można z niej należności ewentualne wobec
    państwa regulować. Wtedy odpadów zabraknie dla chętnych.